Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eukko täytti 40v ja on jo aika vanhan näköinen, mitkä mahdollisuudet 44v hyvännäköisellä miehellä on vaihtaa alle 30v naiseen?

Vierailija
03.01.2026 |

Vai miten on?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30 vuotias ja oksentaisin, jos yli 40 vuotias tulisi iskemään.

Miksi kukaan nuorempi haluaisi sut? Nuoret naiset tienaavat itse rahansa ja 90's jälkeen ei ole saanut puolisoaan r*****ta, joten et saisi siltikään vaikka joku äitiongelmainen hetkeksi rahasi haluaisi.

Minä oksentaisin jos yli 30v jo parhaat päivänsä nähnyt täti tulisi iskemään.

No tuskin tarvitsee tätä pelätä. Onko yksikään nainen lähestynyt sinua koskaan?

Vierailija
42/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä että olet kolmen lapsen isi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet komea ja vähänkään nuorekas, helposti saat vaikka kuinka nuoria naisia. En nyt ole ap:n tavoin nelikymppinen, vaan kolmekymppinen, mutta helposti tapailen jopa 15 vuotta nuorempia naisia. Esimerkiksi äskettäin vietin mukavan viikonlopun 18-vuotiaan tytön kanssa, ja olen jo useammin vuoden deittaillut jo järjestään 10 vuotta nuorempia naisia. Nelikymppisenä varmaan edelleen saisin helposti noin 25-30 v naisia, joskus seikkailunhaluisia nuorempiakin. 

Vierailija
44/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoo mahis taitaa olla se Thaimaa

Myös Filippiineillä löytyy köyhiä ja suomalaisen incelin lompakolle sopivia lapsia.

Vierailija
45/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori nainen tykkää "daddyista", joten olettaen, etä olet komea vanhempi mies, seuraa varmasti löytyy. 

Vierailija
46/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvät, mutta älä ota 30 vuotiasta. 30 v. on aivan liian vanha! T: M65+

Jaahas, itse Mestarin on jalkautunut palstailemaan kärki märkänä.

Vierailija
47/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua vanhusta, kun kaikki nuoremmatkin kilpailevat niistä nuoremmista naisista. 

Setämies on parasta mitä nuorelle naiselle voi tapahtua. 

Terveisin koooomusnuori Elisa.

Vierailija
48/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappa kymmenen vuotta kun sullakin testot alkaa laskea. Silloin ei nuoret mirrit enää katso suhun päinkään. Jolleivat halua hyötyä susta jotakin.

Vierailija
49/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotappa kymmenen vuotta kun sullakin testot alkaa laskea. Silloin ei nuoret mirrit enää katso suhun päinkään. Jolleivat halua hyötyä susta jotakin.

No kymmenen vuotta on aika pitkä aika. Siinä vaiheessa se nyt nuori nainenkin alkaa olemaan ikääntynyt. 

Vierailija
50/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus, sinä et ole hyvännäköinen. Äitisi antaa sinulle, kuten lapsenakin.

Entäs sitten? Eihän lapset muuten opi arvokonservatiivisia oikeisto kristillisiä arvoja ja normaali miehen ja naisen välistä avioseksiä ellei pääse harjoittelemaan koska woke ja meetoo!

- Markus

Vierailija
51/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30 vuotias ja oksentaisin, jos yli 40 vuotias tulisi iskemään.

Miksi kukaan nuorempi haluaisi sut? Nuoret naiset tienaavat itse rahansa ja 90's jälkeen ei ole saanut puolisoaan r*****ta, joten et saisi siltikään vaikka joku äitiongelmainen hetkeksi rahasi haluaisi.

Minä oksentaisin jos yli 30v jo parhaat päivänsä nähnyt täti tulisi iskemään.

Tuskin selviät myöskään ilman jännityspissiä housuun, papoilla tiivistys tuppaa falskaamaan

Pissaiset vitjamunat harmaalla hopekettukarvoituksella trendaavat villistä 

Vierailija
52/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvät. Minäkin laskutan vain 250€/h. Voidaan sopia kuukausilaskutuksesta erikseen, esim 10000€/kk riittää ja päälle muutama matka vuodessa ja kivoja lahjoja ja ravintolaillallisia. Olen tosi kaunis ja kiva 24v. :)

Laita pyllistyskuva takaapäin niin voidaan hirviporukan kanssa arvioida! T: M65+

Ei teillä ole varaa edes porukalla. :)

Onhan meillä. Saat luonnossa ja juuri nyljetyn hirventaljan kaupan päälle. Kuusi pitää kiinni ja yksi pumppaa vuorollaan.

Vierailija
53/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No läheppä ap kokeilemaan . Olen aika varma että se sun muija löytää uuden kumppanin ennen sua. Niin se vaa menee

Vierailija
54/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vähemmän tekee mieli olla tekemisissä minkäänlaisten miesten kanssa, mitä enemmän näitä naistenhaukkumisviestejä lukee. Onneksi en ole nuori enkä sinkku, heille ikävää.

Vierailija
55/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika medium ulkonäöltä ja löysin nuoremman miehen jolla suuri omaisuus. 

T. N33

Vierailija
56/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut vielä yhtään viestiä ketjusta. Toki ymmärrän pelleilyksi.

Olen itse 44 vuotias mies ja en missään nimessä vaihtaisi 40 vuotiasta naistani yhtään mihinkään. Alle 30 vuotias, voi hyvänen aika. Ei enää koskaan, se aika on jo lusittu.

Vierailija
57/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No läheppä ap kokeilemaan . Olen aika varma että se sun muija löytää uuden kumppanin ennen sua. Niin se vaa menee

Luulen näin että naisella on vientiä, tuo ukko ei pysty naista edes pitämään.

Vierailija
58/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähemmän tekee mieli olla tekemisissä minkäänlaisten miesten kanssa, mitä enemmän näitä naistenhaukkumisviestejä lukee. Onneksi en ole nuori enkä sinkku, heille ikävää.

Älä muodosta kuvaa todellisuudesta minkään anonyymin nettifoorumin kautta. Siitä ei seuraa kyllä mitään hyvää.

M44

Vierailija
59/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mahdollisuus. Miehet saavat kurpsahtaneena vanhuksena vielä nuoria naisia kumppaniksi, jos vain yhteisiä kiinnostuksia. Naiset yksin.

Nyt kävi ihan kiinnostamaan, mitkä mielestäsi on ne yhteiset kiinnostuksen kohteet?

😆😆😆😆Joo kerroppa 😆😆😆

Vierailija
60/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huonot. Kukaan ei ole sinusta kiinnostunut.

Riippuu rahan ja tai vallan määrästä. Kolmenkymmenenkään vuoden ikäero ja vanhuksen rupsahtanut ulkomuoto ei haittaa tietynlaisia naisia.