Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eukko täytti 40v ja on jo aika vanhan näköinen, mitkä mahdollisuudet 44v hyvännäköisellä miehellä on vaihtaa alle 30v naiseen?

Vierailija
03.01.2026 |

Vai miten on?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä puolisollasi on jäljellä yli kymmenen vuotta enemmän elinaikaa kuin sinulla, kulahtanut pappanen.

Vierailija
22/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua vanhusta, kun kaikki nuoremmatkin kilpailevat niistä nuoremmista naisista. 

Setämies on parasta mitä nuorelle naiselle voi tapahtua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisellä puolisollasi on jäljellä yli kymmenen vuotta enemmän elinaikaa kuin sinulla, kulahtanut pappanen.

Kyllähän ruosteinen Ladakin käy ja kukkuu maailman tappiin, mutta kuka sillä viitsii ajella?

Vierailija
24/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus, sinä et ole hyvännäköinen. Äitisi antaa sinulle, kuten lapsenakin.

Vierailija
25/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on tarjota? Siis verraten mitä muilla miehillä ei ole?

Vierailija
26/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30 vuotias ja oksentaisin, jos yli 40 vuotias tulisi iskemään.

Miksi kukaan nuorempi haluaisi sut? Nuoret naiset tienaavat itse rahansa ja 90's jälkeen ei ole saanut puolisoaan r*****ta, joten et saisi siltikään vaikka joku äitiongelmainen hetkeksi rahasi haluaisi.

Minä oksentaisin jos yli 30v jo parhaat päivänsä nähnyt täti tulisi iskemään.

Tuskin selviät myöskään ilman jännityspissiä housuun, papoilla tiivistys tuppaa falskaamaan

Vierailija
27/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää jo 60. Nolottaa mennä nuoremmille naisille (edes) juttelemaan, kun kommentti olisi kumminkin: Älä kuule ukko yritä, se on sulta ohi jo! :)) .... En minä siitä suutu enkä ala mihinkään misogyniaan. Joskus vaan nuoret naiset sillä kiinnostaa, et heillä on se positiivinen suhtautuminen elämään ja asioihin, kun vanhempana olen ruvennut jo katkeroitumaan. .... Samanlainen olin itsekin, nuorena mie... poikana, siis positiivinen (tissiposki :)))

.....

Senpä takia baareissa yleensä luuhataan me vanhentuneet äijänkäppyrät! :) .... Paitsi että eilen, kun baarista lähtiessä, niin avasin oven sisään tuleville naisille ja toivotin tervetuloa ja hauskaa iltaa! Kiittivät kohteliaisuudesta! 

Vierailija
28/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mahdollisuus. Miehet saavat kurpsahtaneena vanhuksena vielä nuoria naisia kumppaniksi, jos vain yhteisiä kiinnostuksia. Naiset yksin.

Nyt kävi ihan kiinnostamaan, mitkä mielestäsi on ne yhteiset kiinnostuksen kohteet?

Mitä harrastuksia tai kiinnostuksia on. Tai projekteja. Henkisiä vai muita. Päämääriä tai luonto.

Vierailija
29/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mahdollisuus. Miehet saavat kurpsahtaneena vanhuksena vielä nuoria naisia kumppaniksi, jos vain yhteisiä kiinnostuksia. Naiset yksin.

Yhteinen kiinnostus =  raha.

Vierailija
30/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa haaveilee 🥀 fr fr unlive ittes.

Vierailija
31/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ruosteinen Ladakin käy ja kukkuu maailman tappiin, mutta kuka sillä viitsii ajella?

Eihän se pohjasta puhkikulunut Talbot edes starttaa, joten papalla ei mitään tee.

Vierailija
32/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen kiinnostus =  raha.

Raha ja pimpsukka. Ei kaiken tarvitse olla yhteistä.

Vierailija
33/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet itsestäsi suuria, kaatopaikalle vaan

Vierailija
34/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvät. Minäkin laskutan vain 250€/h. Voidaan sopia kuukausilaskutuksesta erikseen, esim 10000€/kk riittää ja päälle muutama matka vuodessa ja kivoja lahjoja ja ravintolaillallisia. Olen tosi kaunis ja kiva 24v. :)

Vierailija
35/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kiinnosta ulkonäkösi , jos on pätäkkää niin sitten voi olla mahiksia. 

Vierailija
36/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa kahteen kakskymppiseen. Menee tasan.

Vierailija
37/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvät. Minäkin laskutan vain 250€/h. Voidaan sopia kuukausilaskutuksesta erikseen, esim 10000€/kk riittää ja päälle muutama matka vuodessa ja kivoja lahjoja ja ravintolaillallisia. Olen tosi kaunis ja kiva 24v. :)

Laita pyllistyskuva takaapäin niin voidaan hirviporukan kanssa arvioida! T: M65+

Vierailija
38/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa kahteen kakskymppiseen. Menee tasan.

Vaimolle tinderistä kaksi kakskymppistä rakastajaa ja pappa omaan itsemurhayksiöönsä kaljoittelemaan

Vierailija
39/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤢 äijä herää. Edes se muijas ei jaksa nähdä sun takiasi vaivaa.

Vierailija
40/62 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pyllistyskuva takaapäin niin voidaan hirviporukan kanssa arvioida! T: M65+

Ei teillä ole varaa edes porukalla. :)