Minkä ikäisellä miehellä alkaa esiintyä erektio-ongelmia?
Kommentit (31)
Minulle tuli ensimmäisen kerran erektio-ongelma, kun ensimmäistä kertaa eläissäni koitin rakastella.
Mies on kuin honka, runko lahoaa mutta oksa kovenee.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kuin honka, runko lahoaa mutta oksa kovenee.
Älköön luonnostaan löysäheppinen enää lisääntyykö.
Olen nyt 82. Onhan se paljonkin potenssi laskenut. Kun ennen 70-vuotiaana pystyi aloittamaan hehkeän 56-vuotiaan naisen (ei vaimo) kanssa toisen kierroksen 10 minuuttia edellisestä ejakulaatiosta, nyt siihen menee saman naisen kanssa melkein tunti ja yksi tadalafiili. Mutta mikä kiire eläkeläisillä on ? Hyvää kannattaa odotella tovi. Perjantai-iltana otettuna tabletti alkaa toimimaan tunnin sisällä ja vaikuttaa kaksi vuorokautta eteenpäin suoden uusia riemuja kaksi kertaa päivässä.
Olen 68v, kerran olen kokenut ED:n, olin noin 25v, nainen oli pukeutunut SPANX kutisteisiin, kun hän ne oli ähkien kuorinut yltään, niin sängynreunalla oli vain valtava möykky löysää läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi 43 vuotiaana, mutta yhden puhelun jälkeen lääkärille sain hepinkohotusaineet. Pitää vaan muistaa uusia aina kuukausittain.
Mikä ihmeen resepti tuo on, mitä kuukausittain uusitaan?
Minulla tuli suoraan vahvempaa tadalafiiliä vuoden annos eli käytännössä jos puolikkaan ottaa joka päivä niin kahdeksi vuodeksi tabletteja.
En nyt kuitenkaan päivittäin tarvi eli vieläkin pidemmäksi ajaksi riittäisi.
Ei se mikään kengurukeppi ole ! Älkää valehdelko.
Itellä ongelmia oli nuorena, siinä 16-35. Sitten kun tajusi että kyse on psyykkeestä, niin ei ole ollut enää. Nyt olen 59. Varmaan kohta alkaa sitten fyysiset ongelmat iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan veikkaisin 50-60v
Nuoremmilla jo alle 40 vuotiaille voi olla heijarissa ongelmia
Jos on korkea verenpaine niin ongelmia voi tulla melko nuorenakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaatte wanharouva Tyhjäpään miesviha ulostuksiin?
Moi. Wanhaherra tyhjäpää päivystää täällä edelleen.