Aina kun mies imuroi niin löydän jotain huomautettavaa. Mutta ei paranna tapaansa.
Siis ihan joka kerta. Pölyä vielä siellä ja täällä. Olen sanonut, että imuroisitko pliis vähän tarkemmin, mutta silti samoista asioista saan huomauttaa joka kerta. En ymmärrä sitä välinpitämättömyyttä ja kysynkin mielessäni, että tekeekö mies tän tahallaan?
Kommentit (79)
Olisit varmasti onnellinen työpaikalla, jos sulla olisi samanlainen työkaveri. Provohan tuo mitä ilmeisemmin on, koska edes nainen ei voi olla noin tyhmä oikeasti.
Kuka imuroi vielä vuonna 2026 itse? Robotit on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tiukkqpipo- naiselle ei mikään kelpaa..Ole kiitollinen tuostakin.Useat miehet eivät imuriin tartu..
Olla kiitollinen surkeasta alisuoriutumisesta?! Minä olisin vihainen myös. Silloin kun imuroidaan niin imuroidaan kunnolla sohvan ja sängyn alusia myöten ja kaikki lattiapinta sekä matot imuroidaan hyvin hitaasti, että kaikki irtonöyhtä lähtee.
Täh. Välillä imuroidaan nopeasti pahimmat roskat ja joskus taas tarkemmin. Ei siivouksen tarvitse olla mitään täydellisyyden tavoittelua.
N62
Jos imuroi huonosti, on lattialla kiviä, neulasia tms joiden päällä ei ole kiva kävellä paljain jaloin tai sukkasiltaan. Sä vissiin sitten käytät sisällä kenkiä, kun tuo ei haittaa.
Yksinkertaista, kengät riisutaan sisälle tullessa eikä levitellä sotkuja pitkin asuntoa. Lisäksi eteinen kuuluu niihin kohteisiin, jotka imuroidaan joka kerta, mutta sängyn ja sohvan alukset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy sitten ihan itse imuroida
Tuohon ei kannata suostua, mies pakottaa vielä tekemään kaikki kotityötEi kukaan pakota mitään. Ap yrittää, mutta ei ole vielä onnistunut. Jotain tolkkua nyt tuohon naisten uhriutumiseen.
Ap on Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden metkuja.
Persut ei imuroi kuin toisiaan. Persut tykkää paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Huom. kukaan mies ei ole täydellinen.
Korjasin
Siivoushullut ovat rasittavia. Heille ei kelpaa mikään. Käy sääliksi kaverin miestä, jonka vaimo on ihan mahdottoman tarkka ja on koko ajan siivoamassa tai komentamassa kaveria korjaamaan jälkiään, imuroimaan, täyttämään tiskikonetta - mitä nyt milloinkin. Ei siivoamisen tarvitse olla pikkutarkkkaa eikä tiskikonetta tarvitse aina täyttää ihan heti. Ottakaa vähän lungimmin. Jos parisuhteessa huomauttelee toiselle joka asiasta, niin suhde ei jatku pitkään.
"Yksinkertaista, kengät riisutaan sisälle tullessa eikä levitellä sotkuja pitkin asuntoa. Lisäksi eteinen kuuluu niihin kohteisiin, jotka imuroidaan joka kerta, mutta sängyn ja sohvan alukset eivät."
Mutta se eteinen imuroidaan huonosti ja roskat leviää.
Kiristääkö vanne päätäsi? Höllennä vähän.
Vierailija kirjoitti:
"Yksinkertaista, kengät riisutaan sisälle tullessa eikä levitellä sotkuja pitkin asuntoa. Lisäksi eteinen kuuluu niihin kohteisiin, jotka imuroidaan joka kerta, mutta sängyn ja sohvan alukset eivät."
Mutta se eteinen imuroidaan huonosti ja roskat leviää.
Kyllä on pienet murheet. Eihän tuollaista kukaan jaksa.
Mikä ihmeen Justiina luulet olevasi?
Nuttura liian tiukalla, ei elämä noin vakavaa ole. Ei lienee muita ongelmia?
Vierailija kirjoitti: Tiukkqpipo- naiselle ei mikään kelpaa..Ole kiitollinen tuostakin.Useat miehet eivät imuriin tartu..
Eivät tartu siksi, että tahalleen tekevät huonoa työtä ja huonoa työtä ei kannata tehdä. Miten lienee pärjäävät töissä?
Minunkin mieheni siivoaa paljon suurpiirteisemmin kuin minä. Luulen, että on aika tavallista.
Onko asiat noin huonosti vai liian hyvin kun pitää turhanpäiväsistä asioista tehdä isoja ja jopa riitoja. Kukaan järkevä mies ei kato tollasta pelleillyä
Vierailija kirjoitti:
Nuttura liian tiukalla, ei elämä noin vakavaa ole. Ei lienee muita ongelmia?
Sehän se juuri onkin. Ongelmia on aina, vaikka hammastikulla kaivaen lattialistan alta. "Kauhean sotkuista!"
Ei ole mitään järkeä tehdä uudestaan hänen jälkeensä, varsinkaan salassa. Ei muutu, ja saat tehdä lopun ikäsi.