Aina kun mies imuroi niin löydän jotain huomautettavaa. Mutta ei paranna tapaansa.
Siis ihan joka kerta. Pölyä vielä siellä ja täällä. Olen sanonut, että imuroisitko pliis vähän tarkemmin, mutta silti samoista asioista saan huomauttaa joka kerta. En ymmärrä sitä välinpitämättömyyttä ja kysynkin mielessäni, että tekeekö mies tän tahallaan?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy sitten ihan itse imuroida
Tuohon ei kannata suostua, mies pakottaa vielä tekemään kaikki kotityöt
Meillä mies ei ole ikinä siivonnut, tiskannut, pyykännyt, laittanut ruokaa, käynyt ruokaostoksilla jne. Eikä tää ole mun mielestä mitenkään outoa.
Mitä sitten tapahtuu, jos sinä olet viikon pois kotoa? Hommaako mies jonkun toisen naisen korvaamaan sinut siksi aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei ole ikinä siivonnut, tiskannut, pyykännyt, laittanut ruokaa, käynyt ruokaostoksilla jne. Eikä tää ole mun mielestä mitenkään outoa.
Mitä sitten tapahtuu, jos sinä olet viikon pois kotoa? Hommaako mies jonkun toisen naisen korvaamaan sinut siksi aikaa?
En ole ikinä ollut viikkoa pois kotoa. Kai se sen ajan söisi valmisruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viisainta lopettaa nakutus.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kotitöiden mestari ja peto sängyssä.
😂
Hyvä, hyvä! 👏
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä yksin määrää teidän yhteisessä kodissa siitä, miten kuuluu imuroida? Epäkunnioittavaa ja kontrolloivaa käytöstä sinulta puolisoa kohtaan. Sinä imuroit omalla tyylilläsi ja miehesi omallaan, niin säilyy rauha. Eikä pieneen pölymäärään kuole. Mieti, mikä on oikeasti tärkeää.
Miksi edes imuroida, jos puolet roskista jää maahan?
Ei sen imuroinnin tarvi olla täydellistä. Ei tarvi nostella sohvia tai imuroida mattojen alta. Mutta jos nurkkiin jää näkyviä pölykoiria tai matoille kiviä, niin on imuroitu kyllä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tiukkqpipo- naiselle ei mikään kelpaa..Ole kiitollinen tuostakin.Useat miehet eivät imuriin tartu..
Olla kiitollinen surkeasta alisuoriutumisesta?! Minä olisin vihainen myös. Silloin kun imuroidaan niin imuroidaan kunnolla sohvan ja sängyn alusia myöten ja kaikki lattiapinta sekä matot imuroidaan hyvin hitaasti, että kaikki irtonöyhtä lähtee.
Ei.Matot pitää ravistella ja sen lisäksi ehkä imuroida.
Miksi valkoihoiset miehet osaa vain väkivallan ja vihan ?
Vierailija kirjoitti:
Täyttää varmaan tiskikoneenk7n väärin ja ei osaa edes pyykkejä pestä kuten pääkalkkuna vaatii.
Nalkuti nalkuti natkuti natkuti
Kohta olet katkera ja eronnut sinkku, kun mies lähtee jonkun täysipäisen matkaan..
Tiskikoneen voi täyttää väärin.
-eri
Mies yrittää sentään tehdä ja kiitokseksi saa valituksia. Motivaatio nousee varmasti.
Toivottavasti mies älyää jättää sinut ja imurin.
Vierailija kirjoitti:
Mies yrittää sentään tehdä ja kiitokseksi saa valituksia. Motivaatio nousee varmasti.
Yrittääkö? Vai hutiloiko tahallaan ettei tarvi tehdä toista kertaa?
Sano sille että illalla lakanat heiluu jos imuroit kunnolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tiukkqpipo- naiselle ei mikään kelpaa..Ole kiitollinen tuostakin.Useat miehet eivät imuriin tartu..
Olla kiitollinen surkeasta alisuoriutumisesta?! Minä olisin vihainen myös. Silloin kun imuroidaan niin imuroidaan kunnolla sohvan ja sängyn alusia myöten ja kaikki lattiapinta sekä matot imuroidaan hyvin hitaasti, että kaikki irtonöyhtä lähtee.
Täh. Välillä imuroidaan nopeasti pahimmat roskat ja joskus taas tarkemmin. Ei siivouksen tarvitse olla mitään täydellisyyden tavoittelua.
N62
Parisuhde toimii parhaiten kun hyväksyy myös ne toisen viat ja puutteet ja tavan tehdä asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako mies käyttää mikroa? Taitaa syödä einekset jääkaappikylmänä. Toivottavasti et ikinä sairastu tai joudu leikkaukseen, kotona odottaa kaaos, kun pääset sairaalasta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh. Välillä imuroidaan nopeasti pahimmat roskat ja joskus taas tarkemmin. Ei siivouksen tarvitse olla mitään täydellisyyden tavoittelua.
N62
Jos imuroi huonosti, on lattialla kiviä, neulasia tms joiden päällä ei ole kiva kävellä paljain jaloin tai sukkasiltaan. Sä vissiin sitten käytät sisällä kenkiä, kun tuo ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako mies käyttää mikroa? Taitaa syödä einekset jääkaappikylmänä. Toivot
Miksi pidät miestä tyhmänä? Sanoinko ettei hän osaa? Minä teen meillä kotityöt siksi koska olen enemmän kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Imuroiminen on naisen homma koska miehet ei osaa. Mies osaa hakata vaimoansa, vihapuhua ja piereskellä.
Ironinen maininta tuo vihapuhe.
Tuota noin... ei ole.
En yhtään yllättynyt, ettei sulla riittänyt äly huomaamaan sitä, että ainoa joka sitä vihapuhetta tässä harjoittaa, olet sinä itse.