Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoatko ruokailun jälkeen keittiön tiptop vai sinne päin vai et juuri ollenkaan?

Vierailija
03.01.2026 |

Niin, mikä on tyylisi? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan jo samalla kun teen ruokaa. Ei syömisen jälkeen ole enää muuta siivottavaa kuin lautaset koneeseen, ja sen osaavat kaikki tehdä itse.

Vierailija
2/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä: siivoan koko ajan. Ei ole vaikeaa, kun siihen on tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan tiptop kuntoon. Astiat koneeseen, kattiloiden ja pannujen pesu, kuivaus ja kaappiin laittaminen. Tasot pyyhitään ja hella puhdistetaan ja kiillotetaan. Kaikki ylimääräinen sälä laitetaan kaappeihin ja laatikoihin. Lattia imuroidaan tarvittaessa, jopa mopataan. Mulle keittiön siisteys ja puhtaus on tosi tärkeää. 

Vierailija
4/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan jo samalla kun teen ruokaa. Ei syömisen jälkeen ole enää muuta siivottavaa kuin lautaset koneeseen, ja sen osaavat kaikki tehdä itse.

Muuten kyllä näin, muttei kuumaa hellaa voi pyyhkiä eli se jää myöhemmäksi.

Vierailija
5/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs kattiloille ja paistinpannuille ym tapahtuu? Eli niille astioille, joilla olet sen ruuan tehnyt? 

Vierailija
6/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursiivouksen jälkeen pidän tiptop, sitten hitaasti lipsuu huonoon jamaan. Nyt on tiptop.

Vierailija
7/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs kattiloille ja paistinpannuille ym tapahtuu? Eli niille astioille, joilla olet sen ruuan tehnyt? 

Nekin voi yleensä jo pestä siinä vaiheessa kun laittaa ruuat esille. Ja jos ei, laittaa likoamaan ja pesee ruuan jälkeen.

Vierailija
8/8 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nekin voi yleensä jo pestä siinä vaiheessa kun laittaa ruuat esille. Ja jos ei, laittaa likoamaan ja pesee ruuan jälkeen.

Mä en tajua. Laittaa ruuat esille? Mitä se tarkoittaa? Annostelet valmiiksi lautasille? Ja peset sitten vielä jotain pannuja ja kattiloita?

Meillä syödään heti, kun ruoka valmistuu, eikä silloin enää aketa pestä kattiloita ja pannuja. Johan ruoka jäähtyisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi