Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun mies imuroi niin löydän jotain huomautettavaa. Mutta ei paranna tapaansa.

Vierailija
03.01.2026 |

Siis ihan joka kerta. Pölyä vielä siellä ja täällä. Olen sanonut, että imuroisitko pliis vähän tarkemmin, mutta silti samoista asioista saan huomauttaa joka kerta. En ymmärrä sitä välinpitämättömyyttä ja kysynkin mielessäni, että tekeekö mies tän tahallaan?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää miehen vedensäästö, vaikka ei edes itse maksa siitä mitään. Lautaset haisevat ryoalle vielä tämän tisksujsen jälkeen. Kun mies lähtee asioilleen, otan astiat kaapista ja tiskaan uudestaan. 

Pelin pelaan myös uudestaan, kun tämä ei pöyhi tyynyä ja heittää täkin sängyn päälle miten sattuu.

Olen sanonut asiasta, mutta mikään ei muutu. Ei tiedä, että teen kaiken uudestaan tämän lähdettyä.

Mitä vittua?

Vierailija
22/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit huomautettavaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee, Pasi. 

Vierailija
24/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Imuroiminen on naisen homma koska miehet ei osaa. Mies osaa hakata vaimoansa, vihapuhua ja piereskellä.

Ironinen maininta tuo vihapuhe.

Vierailija
25/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kotitöiden mestari ja peto sängyssä.

Mutta kenen sängyssä? Vastineeksi tekemistään kotitöistä kannattaa leikkiä kuollutta. 

Vierailija
26/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilija ketään ei kiinnostele.

Vierailija
27/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi itse huolellisemmin, mutta säästä aikaa ja vaivaa jonkun muun kotityön kohdalla. Itse oikoisin ruuanlaitosta. Kävisin töissä ulkona lounaalla enkä tekisi enää ruokaa työpäivän jälkeen.

Vierailija
28/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tekee sen tahallaan. Avioliiton tarkoitushan on kiusata ja veetuilla toiselle koko ajan, vai? Ainakin uusfeministien mielestä. t. vanha feministi

Vierailija
29/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan puolisovainaani siten siivonnut kuin minä. Kelpasi silti minulle. Itse olin jossain asiassa tarkempi, jossain taas löysempi. Minua ei esimerkiksi haitannut joku yksi lörtti ja lörö kissanhiekkalaatikossa, tai märkä tiskiallas, puoliso taas vaihtoi heti hiekat kissalle, kun se sinne puski jotain, ja oli tarkka siitä, että lavuaari aina kuivattiin.

Vierailija
30/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä ei imuroida ollenkaan. Meillä pyyhitään lattiat nihkeällä jo viimeiset 10 vuotta. Tällä tavalla pöly ei nouse huoneilmaan leijailemaan.

Vierailija
31/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan puolisovainaani siten siivonnut kuin minä. Kelpasi silti minulle. Itse olin jossain asiassa tarkempi, jossain taas löysempi. Minua ei esimerkiksi haitannut joku yksi lörtti ja lörö kissanhiekkalaatikossa, tai märkä tiskiallas, puoliso taas vaihtoi heti hiekat kissalle, kun se sinne puski jotain, ja oli tarkka siitä, että lavuaari aina kuivattiin.

Minullekin kelpaa puolison siivoilut. Ne ei ole yhtä huolellisesti tehtyjä, mutta mieluummin jotenkin tehtyjä kuin että minä joutuisin yksin huolehtimaan kaikesta huushollinpidossa.

Vierailija
32/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi pieneen mieleenikään huomautella puolisoa jostain imuroinnista, jos pölyä jää niin siihen ei kukaan kuole, elämässä on tärkeämpiä asioita kuin pölypallerot.

Vierailija
33/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali mies. Jos haluat miehesi välillä imutoivan niin lopeta nillitys tai imuroit sitten aina itse. Tuota menoa olet pian omillasi, ei miehet jaksa kuunnella jatkuvaa pikku asioista natkuttamista. 

Vierailija
34/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää varmaan tiskikoneenk7n väärin ja ei osaa edes pyykkejä pestä kuten pääkalkkuna vaatii.

Nalkuti nalkuti natkuti natkuti

Kohta olet katkera ja eronnut sinkku, kun mies lähtee jonkun täysipäisen matkaan..

Vierailija
35/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Imuroiminen on naisen homma koska miehet ei osaa. Mies osaa hakata vaimoansa, vihapuhua ja piereskellä.

Ironinen maininta tuo vihapuhe.

Tuota noin... ei ole.

Vierailija
36/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareiden metkuja.

Vierailija
37/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeoppaan 101 neuvotaan kasvattamaan miestä positiivisen palautteen kautta. Eli muistamalla kiittää miestä aina kun mies on imuroinut. Positiivinen palaute on koukuttavaa ja saa kanssaihmiset ja jopa miehetkin pinnistelemään seuraavalla kerralla aina vain vähän enemmän. Kun jatkat miehen kehumista ja positiivisen kautta huomioimista muutaman kuukauden, huomaat kyllä eron imuroimisjäljessä.

Vierailija
38/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan aapeetä, mutta välillä kun oon siivonnut ja ollut oikein tyytyväinen työn tulokseen ja saanut siitä vittuilut että huonosti siivottu niin eipä se ihan hirveästi kannusta. Mun mielestä imurointi on vielä ihan hyvä homma. 

Vierailija
39/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali mies. Jos haluat miehesi välillä imutoivan niin lopeta nillitys tai imuroit sitten aina itse. Tuota menoa olet pian omillasi, ei miehet jaksa kuunnella jatkuvaa pikku asioista natkuttamista. 

Oma mies valittaa, että auton tankki on aina tyhjä. Ihan tyhjää ja turhaa natinaa, sen kun käy tankkaamassa sen täyteen. En minäkään viitsi kuunnella jatkuvaa natkutusta pikku asiasta.

Vierailija
40/79 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttää varmaan tiskikoneenk7n väärin ja ei osaa edes pyykkejä pestä kuten pääkalkkuna vaatii.

Nalkuti nalkuti natkuti natkuti

Kohta olet katkera ja eronnut sinkku, kun mies lähtee jonkun täysipäisen matkaan..

En todellakaan olisi suu kiinni jos puoliso täyttäisi tiskikoneen väärin. Väärin se on täytetty silloin, jos astiat on siten, että ei puhdistu kunnolla tai aseteltu jotenkin huolimattomasti että jää tyhjää tilaa eikä kaikki astiat mahdu. Samoin huonosti siivoaminen on välinpitämättömyyttä ja kiusaa. 

Myös pyykit voi pestä väärin ja oikeasti pilata ne. Nämä asiat puhutaan suhteen alussa. Ei todellakaan voi sanoa siivoavansa ja osallistuvansa, jos tahallaan tekee huonosti.