Aina kun mies imuroi niin löydän jotain huomautettavaa. Mutta ei paranna tapaansa.
Siis ihan joka kerta. Pölyä vielä siellä ja täällä. Olen sanonut, että imuroisitko pliis vähän tarkemmin, mutta silti samoista asioista saan huomauttaa joka kerta. En ymmärrä sitä välinpitämättömyyttä ja kysynkin mielessäni, että tekeekö mies tän tahallaan?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy sitten ihan itse imuroida
Tuohon ei kannata suostua, mies pakottaa vielä tekemään kaikki kotityöt
Itse olen kotitöiden mestari ja peto sängyssä.
Olet kiittämätön kana. Eipä tullut mieleen huomauttaa jostain jatkuvasti. Kurjaa miehelle. Minunkin mieheni imuroi ja pyyhki pölyjä ja teki paljon muutakin taloudessamme. Sitten sairastui ja menehtyi syöpään.
Itseäni ärsyttää miehen vedensäästö, vaikka ei edes itse maksa siitä mitään. Lautaset haisevat ryoalle vielä tämän tisksujsen jälkeen. Kun mies lähtee asioilleen, otan astiat kaapista ja tiskaan uudestaan.
Pelin pelaan myös uudestaan, kun tämä ei pöyhi tyynyä ja heittää täkin sängyn päälle miten sattuu.
Olen sanonut asiasta, mutta mikään ei muutu. Ei tiedä, että teen kaiken uudestaan tämän lähdettyä.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää miehen vedensäästö, vaikka ei edes itse maksa siitä mitään. Lautaset haisevat ryoalle vielä tämän tisksujsen jälkeen. Kun mies lähtee asioilleen, otan astiat kaapista ja tiskaan uudestaan.
Pelin pelaan myös uudestaan, kun tämä ei pöyhi tyynyä ja heittää täkin sängyn päälle miten sattuu.
Olen sanonut asiasta, mutta mikään ei muutu. Ei tiedä, että teen kaiken uudestaan tämän lähdettyä.
*pedin petaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pakota mitään. Ap yrittää, mutta ei ole vielä onnistunut. Jotain tolkkua nyt tuohon naisten uhriutumiseen.
Se on taktiikkaa. Kun tekee huonosti, niin ei tarvitse enää tehdä, vaan vaimo tekee senkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on taktiikkaa. Kun tekee huonosti, niin ei tarvitse enää tehdä, vaan vaimo tekee senkin.
Ei sellaista asiaa taida ollakaan, josta nainen ei keksisi uhriutua. Aina on nainen itse joka tarinan keskiössä. Ja uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä pakotat miestä tekemään kaiken ja itse vain valitat vieressä.
Et kai sinä yksin määrää teidän yhteisessä kodissa siitä, miten kuuluu imuroida? Epäkunnioittavaa ja kontrolloivaa käytöstä sinulta puolisoa kohtaan. Sinä imuroit omalla tyylilläsi ja miehesi omallaan, niin säilyy rauha. Eikä pieneen pölymäärään kuole. Mieti, mikä on oikeasti tärkeää.
Älä välitä pienistä. Jos joku huomauttelisi minulle, sanoisin, että voit tehdä ihan itse. Pääasia, että mieskin tekee kotitöitä. En olehuomautellut siitäkään, jos mies lataa ja tyhjentää tiskikoneen eri tavalla kuin minä, eli laittaa astiat kaappiin eri paikkoihin kuin minä laitan. Kyllä ne sieltä jostakin löytyy.
Ihan vaan alat itse imuroimaan. Anna miehen maata sohvalla.
Tiukkqpipo- naiselle ei mikään kelpaa..Ole kiitollinen tuostakin.Useat miehet eivät imuriin tartu..
Vierailija kirjoitti: Tiukkqpipo- naiselle ei mikään kelpaa..Ole kiitollinen tuostakin.Useat miehet eivät imuriin tartu..
Olla kiitollinen surkeasta alisuoriutumisesta?! Minä olisin vihainen myös. Silloin kun imuroidaan niin imuroidaan kunnolla sohvan ja sängyn alusia myöten ja kaikki lattiapinta sekä matot imuroidaan hyvin hitaasti, että kaikki irtonöyhtä lähtee.
Imuroiminen on naisen homma koska miehet ei osaa. Mies osaa hakata vaimoansa, vihapuhua ja piereskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*pedin petaan
Petiä ei tarvii petaa jos harrastaa aktiivisesti seksiä.
Silti vaan jatkat samaa huomauttelua, vaikka olet jo todennut, ettei se auta mitään? Eikö niinkuin tule mieleen, että sinulla on väärä ja tehoton lähestymistapa asiaan?
Mieskin on varmaan jo itsekseen päätellyt, ettei sinun sanomisellasi ole mitään väliä, vaan asiasta selviää sillä, että kuuntelee, kun huomautat siitä. Hän tietää, että hän voi imuroida joka kerta samalla tavalla ja kuunnella päälle sinun kitinäsi. Ja sitten sama kaava toistuu taas seuraavalla imurointikerralla jne. jne.