Mitä tehdä kun kuoleman jälkeen ihmisestä paljastuu asioita?
Kysymys otsikossa. Eli onko teille koskaan käynyt niin, että joku läheinen on kuollut ja olette saaneet kuoleman jälkeen tietää hänestä uskomattomia asioita, joita ette välttämättä olisi halunneet tietää?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Isoveljeni kuoli 15 vuotta sitten. Kuoleman jälkeen paljastui uskomattomia asioita joista minulla ei ollut mitään tietoa. Oli tehnyt asioita joita en olisi voinut kuvitellakaan tekevän
Sama, mutta isän kuoltua. Mutta se on elämää se kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kellään ei ole tällaisia kokemuksia oikeasti, vaan täällä vastataan siltä pohjalta, että mummo pitikin parsakaalista 1970-luvulla, vaikka aina väitti vihanneensa sitä.
Eikö kellään ole oikeita kokemuksia tästä?
Onhan noita, mutta nepä eivät kuulu sinulle millään tavalla. Minä jatkan ihan omaa elämääni, suosittelen samaa sinulle.
Himohamstraus on mt-ongelma. Totta kai sitä voi järkyttyä tai ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi edes puhtaat alusvaatteet olla kuollessa:(
Liekö merkitystä, ovat nähneet pahempaa. Tuskin omaiset housuun kurkkii.
Kuvitelkaa sitten jos kuoleman jälkeen leijuttekin haamuna siellä paikalla pakosta kun kaiken maailman jättidildonne ja pumpattavat lampaat siivotaan kaapeistanne pois.
Eipä se ole mukava yllätys, kun poismenneen velat lankeavat sinun maksettavaksi.
Niitä asioita on hyvä tarkastella ja arvioida muodostettaessa kokonaiskuvaa ko. henkilöstä.
Aito ja kallis real doll, maksanut varmasti tuhansia euroja. Mutta pää oli vaihdettu tai vaihdatettu 1700-luvun tyyliseksi neliskanttiseksi aarrerasiaksi tai joksikin.
Se sivu missä naaman olisi pitänyt olla, oli luukku, ilmeisesti avattava luukku.
Emme koskaan avanneet luukkua.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa sitten jos kuoleman jälkeen leijuttekin haamuna siellä paikalla pakosta kun kaiken maailman jättidildonne ja pumpattavat lampaat siivotaan kaapeistanne pois.
Jos leijuisin kuoleman jälkeen haamuna, niin lähtisin ihan muihin paikkoihin leijumaan. Oma jäämistö on niin tuttu, että suuntasin ihan muualle. Maailmassa on täynnä mielenkiintoisia paikkoja, missä leijua.
Pelkästään se, että voi leijua, riittäisi siihen että lähtisin leijumaan. Leijuisin, leijuisin ja leijuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi edes puhtaat alusvaatteet olla kuollessa:(
Liekö merkitystä, ovat nähneet pahempaa. Tuskin omaiset housuun kurkkii.
Fakta muuten on että suurin osa ihmisistä (varsinkin iäkkäistä) vaihtaa vähintään puhtaat alusvaatteet kun on menossa lääkärin vastaanotolle, vaikka käynnin syy ei edellyttäisikään vaatteiden riisumista. Joskus niitä pitää alkaa vaihtamaan päälle ensihoitoa paikalle odottaessa. Terveisiä kothoidosta :)
Mitä sitä pitäisi itsestäön kertoa sukulaislapsille?
Toisaalta kuuluu olla aikuisen malli, mutta sitten jossakin vaiheessa pikku hiljaa tyyppien kuitenkin olisi ymmärrettävä että olen ihan kuolevainen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ole mukava yllätys, kun poismenneen velat lankeavat sinun maksettavaksi.
Etkö tiennyt tuosta? Asiat kannattaa järjestää silloin kun on täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Vanhempasi olivat molemmat homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveljeni kuoli 15 vuotta sitten. Kuoleman jälkeen paljastui uskomattomia asioita joista minulla ei ollut mitään tietoa. Oli tehnyt asioita joita en olisi voinut kuvitellakaan tekevän
Sama, mutta isän kuoltua. Mutta se on elämää se kaikki.
Löytyi silikoninen persereikä? Ja videokirjasto?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kellään ei ole tällaisia kokemuksia oikeasti, vaan täällä vastataan siltä pohjalta, että mummo pitikin parsakaalista 1970-luvulla, vaikka aina väitti vihanneensa sitä.
Eikö kellään ole oikeita kokemuksia tästä?
No mitä itse ajattelit tehdä? Rakentaa aikakoneen ja muuttaa kaiken?
Läheinen on vainaja, hän eli elämänsä ja se siitä. Juorut on juoruja, salaisuudet salaisuuksia, koskaan et saa enää tietää totuutta. Siksi kannattaa jatkaa omaa elämäänsä, sekin kun on pian ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiennyt tuosta? Asiat kannattaa järjestää silloin kun on täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Eikös tämän ketjun aihe ole yllätykset. Ajattele jos vainajalla on ollut vaikka huumevelkaa, jota sinulta tullaan peräämään .
Oon kuullut sii yleisesti ottaen että paljstunut miehen kaksoiselämä ja että avioton lapsi ilmaantuu perinnön jakoon.
Mut omasta yläasteen jälkeisestä elämästä muistan vaikkei ollut sukua mulle että luokkaveri kuoli väkivaltaisesti 10 euron velan takia, Paljstui että oli käyttänyt huumeita ja ollut velkaa väärille tyypeille... Päältä päin ei näyttänyt että käytti mitään oöi hiljainen, hieman ujo.
Ei kukaan muu kuin minä tiedä kaikkea elämästäni. Jotenkin hupsua ajatella, että kuolemani jälkeen ei tulisi ilmi asioita, joista muut eivät ole tienneet.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua seksihullua raukkaa jolla ei pyöri mikään muu mielessä, toivottavasti omaises saa edes kunnon naurut kuinka typerä olitkaan ja ällöttävät seksileluines.
Tämä on kyllä sekavaa settiä. Joka tapauksessa ymmärrät kai sen, että jokaisella ihmisellä on julkinen minä ja yksityinen minä.
Sen lisäksi muitakin rooleja, joihin joutuu sopeutumaan.