Miksi vakavassa suhteessa olevat ihmiset eivät halua asua enään yhdessä?
Minusta outoa pitää kahta huushollia. Onko kyse siisteydestä vai mistä?
Kommentit (28)
Minusta on luonnollista asua yhdessä, jos halutaan olla läheisessä suhteessa. Tietysti kotitöitä tekisi molemmat, en jaksaisi yksin niitä tehdä. Nuoret miehet ovat nohevia ja hyvin kotona opetettuja, osaavat jos haluavat kumppaninkin viihtyvän, vanhemmista miehistä en tiedä. Ehkä äidit joskus pilanneet poikansa, kun eivät ole vaatineet osallistumaan kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta tilasta, omasta rauhasta, omasta päätäntävallasta kaiken suhteen.
Tuo on hyvä periaate. Jos on ohi lastentekoiän, ei ole mikään pakko asua yhdessä.
Vaikka olisi lapsentekoiässä, ei ole pakko asua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
ENÄÄ
Tämä! V*****ttaa pölvästit, jotka ei osaa kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on luonnollista asua yhdessä, jos halutaan olla läheisessä suhteessa. Tietysti kotitöitä tekisi molemmat, en jaksaisi yksin niitä tehdä. Nuoret miehet ovat nohevia ja hyvin kotona opetettuja, osaavat jos haluavat kumppaninkin viihtyvän, vanhemmista miehistä en tiedä. Ehkä äidit joskus pilanneet poikansa, kun eivät ole vaatineet osallistumaan kotitöihin.
Juuri näin. Toisille sopii toinen tyyli ja toisille toinen. Minä kuulun niihin, joista suhde ei tunnu oikealta ellei asuta ja eletä myös arkea yhdessä. Sitä on muiden turha tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse on suostuisi olemaan tuollaisessa suhteessa kovin pitkään. Tai voisin suostua, mutta katselisin koko ajan muitakin vaihtoehtoja enkä olisi uskollinen.
Tarkoitatko, että seurusteluaika on pari viikkoa ja sitten muutatte yhteen? Ja silti seurusteluaikana panisit muidenkin kanssa?
Vedit tuon pari viikkoa hihasta ihan itse. Ehkä se on sinulle pitkä aika. Minun pinna voisi kestää ehkä vuoden.
Me seurusteltiin yli 3,5 vuotta ennen kuin muutettiin yhteen. Melkein puolet tuosta ajasta asuttiin satojen kilometrien välimatkan päässä toisistamme. Kyllä sen kesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun suhteeni kestää ja voi hyvin, kun asumme eri paikoissa. Samoin jo iäkkään lähiomaisen.
Minä suostun ainoastaan saman katon alle vain omakotitaloon. M37
Onko noin kiire putsaamaan yhteistä vessaa ja maksamaan laskuja? Herttaista!