4-vuotias poikani leikkii todella paljon barbeilla, poneilla ja bratzeillä
kun 8-vuotiaalta siskoltaan käy niitä " lainaamassa" . Onko muilla poikia, jotka olisivat todella kiinnostuneita nk. tyttöjenleluista?
Ja monesti hän käy hakemassa illalla siskonsa huoneesta barbin ja ottaa sen sänkyyn unileluksi. Poika siis tykkää leikkiä myös autoilla ja legoilla, mutta hän on kyllä todellä kiinnostunut kaikista tyttöjen tavaroista!
Onko tää nyt ihan normaalia 4v pojan käytöstä?
Kommentit (8)
Mulla otti niin päähän, kun miehen kaveri sanoi nähdessään meidän pojalla nuken: " Ei ne pojat nukeilla leiki" !!
Siis meidän poikapa leikkii! Prkl..!!
Kunhan ei ole hullu psykopaattimurhaaja!!!!!!!!!!
Kun leikittiin Tarzania ja Janea, mä oisin halunnut olla aina apina (pakotettiin Janeksi) ja " tyttöystäväni" halusi olla Jane. (pakotettiin apinaksi)
Homo siitä tuli, sen näki jo 5-vuotiaana, että hameet ja huulipuna kiinnosti enemmän. Iso-veli oli karski perusjätkä.
Rakastakaa sitä vaikka siitä tulisi transvestiitti, ei se siitä huonompaa tee.
leikii samoilla millä isosiskonsa. Jos olis veli joka leikkis barbeilla leikkis niillä, eli se tekee sitä mitä isommat perässä. Meillä haluaa poika kerätä hello kitty kamaa, kun siskonsakin kerää. Ja ihan älytöntä toi jako poikien ja tyttöjen leluihin.
nyt on eskarissa eikä nukeista saa hänelle enää edes mainita :)
Lapsethan nyt leikkii millä vaan mikä heistä on kivaa.
Meidän 12 v leikkii 8 v. siskonsa kanssa barbeilla ja bratzeillä kun sisko pyytää (kavereille tuosta nyt ei tietenkään saa kertoa, ja on naureskellut että on joskus nolottanut kun sisko kysyy kavereiden kuulleen että leikitäänkö illalla barbeilla), järkkäävät muotinäytöksiä ja muuta hauskaa, vastaavasti sisko kulkee välillä poikaporukan mukana pihalla pyssyleikeissä.
Leikki on lapsen työtä! Anna vaan leikkiä siten kun haluaa.
Ite oon sitä mieltä että lapsille ei pidä tuputtaa valmiita malleja vaan antaa mahdollisuus itse valita leikkejä.
Kyllä sitä miehen kapeaan rooliin pakottamista sitten tuleekin myöhemmin joka tuutista.
Anna leikkiä, mitä haittaa siitä voisi olla?