Eronneet joilla yhteishuoltajuus!! Kysymys!
Miten olette viettäneet juhlapyhät lasten kanssa? Oletteko sopineet asioista jo lastenvalvojalla vai miten teette asian kanssa!
Kommentit (4)
Meillä on yhetishuoltajuus, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tapaamisten kanssa.
Juhlapyhät menee niiin että joulut on vuorotellen, muuten ihan satunnaisesti. Eli pääsiäinen sen mukaan kumman viikonloppu. Viikolle osuvat yleensä minulla, äidillä, ellei erikseen sovita.
Mutta näin ne menisi vaikka mulla olis yksinhuotajuus.
Tapaamisten sopimiset ja huoltajuus ovat kaksi eri asiaa.
on se hyvä että asiat menee niin kuin sinä haluat. Äitihän se on lapselle se ainoa oikea ja paras, mihin niitä isiä tarvitaan. Lapset varmaan kiittää sua sitten isona kun saa tietää että sinä estit kaikki juhlat isin luona.
Mun ex oli kamala mulle, mutta ei tulis mielenkään kostaa sitä mun lapselle. Olen niin iloinen jokaisesta hetkestä jonka ex viettää lapsen kanssa ja siitä että lapsi kokee isänsä niin tärkeäksi. Ja voin sanoa että minä tein alussa tosissaan töitä jotta tämä suhde tuli hyväksi. Isä kun ei halunnut joustaa niin minä pidin huolen että lapsi näkee isää usein. Ja nyt myöhemmin olen itseäni kiittänyt, kun ex kasvoi kun kasvoikin vastuulliseksi isäksi ja on nykyään todella tärkeä henkilö lapsellemme.
Lastenvalvoja yritti sönköttää muuta mutta en antanut periksi.