Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teutonian Spirit S3 vaunuista

24.04.2007 |

Hei!

Ostin tällä viikolla Teutonian Spirit S3 vaunut. Onko kellään kokemusta kyseisistä vaunuista? Pääseekö niillä Suomessa talvisaikaan ja miten liikkuvat muualla kuin asfaltilla? Vielä olisi aikaa vaihtaa toisiin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut samoja vaunuja, tähän asti ollut kokemusta vain kolmista eri emmaljungista, haluaisin tietää miksi valitsit juuri nämä kyseiset vaunut? Jos vain viitsit vastata...

T: Kiisseli

Vierailija
2/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkihan lähti siitä, että kaupassa myyjä sanoi, että jos haluamme tilata Teutonian vaunut toimitusaika on 12vk. Meillä ei ole valitettavasti aikaa odottaa niin kauan ja siksi piti valita vaunuista, mitä kaupassa oli. Noissa vaunuissa oli ensiksikin kaikista kivoin kuosi. Kasattaessa ne mahtuivat paljon pienempään tilaan kuin nelipyöräiset Teutoniat ja ovat myös paljon matalammat. Meillä on normaali kokoinen auto ei farmari ja vaikka takakontti on iso, se ei ole kovinkaan korkea. Muutenkin vaunut vaikuttivat näppärimmiltä (vertailussa oli Hartanit ja Gessleinin vaunut) Ainut asia mitä nyt mietin on se, että pääseekö niillä hiekkatiellä ja lumessa, kun lenkkeilen paljon just asfaltin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meille sanottiin Teutonian vaunuja harkitessamme, että toimitusaika saattaa joidenkin mallien/värien kanssa olla 12vk. Riippuu aivan siitä minkä otamme! No itse valitsin Teutonian Spirit S3 vaunut beigellä kankaalla ja sain vaunut viikossa =) Itse olin vaunujen ostamisen kanssa erittäin hyvissä ajoin liikenteessä, koska tiesin tuosta mahdollisesta pitkästä toimitusajasta. Kuitenkin kauppoja herkitessa myyjä pystyy AINA tarkastamaan tuotteen varastotilanteen, jolloin saa tietoonsa saako tuotteen heti, vai joutuuko sitä odottamaan kauan..

Käytöstä minulla ei varsinaisesti ole vielä kokomuksia,sillä käyttäjää tässä vielä odotellaan syntyväksi. Sen voin sanoa, että tein mielestäni erittäin mittavan tutkiskelun eri kolmipyöräisten välillä ja nuo voittivat minun vertailuni =) ja alustavan kokeilun perustella kulkevat erinomaisesti kaikilla alustoilla, niin hiekalla kuin asfaltillakin! ps. ehdottomasti suosittelen myös adapterin ja britaxin turvakaukolan hankkimista. Vaikuttaa tässä vaiheessa erittäin näppärältä! Kaukalo vain napsautetaan kiinni runkoon!