Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Oys:assa synnyttämisestä

24.04.2007 |

Eli minkälainen Oysan synnäri on paikkana, minkälaiset kätilöt, kohtelu jne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivuodeosastolla suuri osa hoitsuista oli ok, osa jopa mukavia, mutta ikäviäkin mahtui joukkoon.

Onneksi olimme sentään perhehuoneessa. Suoraansanottuna inhosin olla sairaalassa.

Laitoinkin tuosta lapsivuodeajasta reklamaation.

Vierailija
2/4 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valvonut jo varmaan viikon ja olin todella peloissani. Ihanat kätilöt tekivät kaikkensa että jaksaisin. Kaikki meni hyvin. Kipua ei tarvinnut tuntea. Epiduraali ei ollut onnistua koska jännitin. Kätilö tivas poikkeusluvan spinaaliin. Spinaalin turvin saatiin epiduraali paikoilleen, laittoivat mut vielä kipupumppuunkin, kuulema ihan varan vuoksi. Olin tosiaan ensisynnyttäjä, eivät normaalisti anna spinaalia silloin.

Ponnistus vaiheen alussa olin ihan varma että en saa lasta ulos. Kätilöt kannustivat todella hyvin ja poika syntyi 27min ponnistamisen jälkeen.

Minusta aivan mahtava kokemus, voisin synnyttää heti uudestaan :)

Osostolla oli ihanaa väkeä. Olin siellä ensin viikon käynnityksessä. Kun lapsi syntyi kävivät kaikki minua hoitaneet onnittelemassa seuraavana päivänä. Toki sekaan mahtui myös yksi työhönsä kyllästynyt narisija, jääkööt omaan arvoonsa.

T: Ull-Maij ja Jani 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivesi meni maanantaina, mutta synnytys ei kunnolla käynnistynyt.

Lopulta sektio kiireellisenä keskiviikko iltana. Kamala kokemus!

Vierailija
4/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa kätilöt + osaston hoitajat oli kivoja. Toisessa synnytyksessä alussa kätilö oli tosi töykeä ja tiuski (onneksi oli toinen kerta, niin osasi pitää puoliaan), oisko hänellä ollut huono päivä... Ja osastolla oli yksi vanhempi harmaantunut hoitaja, joka kyllä kaikin puolin yritti tehdä kaikkien elämästä hankalaa. Mutta suurin osa oli onneksi kivoja.

Muista kysyä, jos on kysyttävää ja esim. imetysneuvontaa ei ainakaan tarjottu, jos ei kysynyt.