Urheiluvuosi 2025: oletko tyytyväinen omaasi?
Itsellä jäi juoksu aika vaatimattomaksi, vain noin 250 kilsaa koko vuonna. Syksyä haittasi pitkät sairastelut, ja selkävaivat lyhensivät lenkkejä vuoden loppua kohti.
Salitreeniä kertyi noin 70 tuntia, lentopalloilua 57 tuntia.
Työmatkapyöräilyä sulan maan aikana noin 500 kilsaa.
Kävelylenkkeilyä noin 800 kilsaa tallennetun datan mukaan, tosiasiassa yli tuhat kilsaa koska esim. aamuisia koirankusetuslenkkejä en tallenna kelloon.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olen oikein tyytyväinen. Kävelyä kertyi keskimäärin 23.962 askelta päivässä, eli vuodessa 6.297 kilometriä. Ylivoimainen ennätysvuosi vuodesta 2007, jolloin aloin asiaa mittaamaan.
No on kyllä huikea määrä! Onnittelut! Taidat olla varsin hyvässä kunnossa?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikein tyytyväinen. Kävelyä kertyi keskimäärin 23.962 askelta päivässä, eli vuodessa 6.297 kilometriä. Ylivoimainen ennätysvuosi vuodesta 2007, jolloin aloin asiaa mittaamaan.
No on kyllä huikea määrä! Onnittelut! Taidat olla varsin hyvässä kunnossa?
-ap
Ei ole ainakaan ylipainoa kertynyt. Toki jos oikein hyvään kuntoon haluaisi, pitäisi kävelyn sijaan juosta ja lisäksi käydä punttiksella tai vaikka uimassa. Vaan minä pidän kävelystä, kun maisema vaihtuu. Nukuttaakin paremmin.
Juu, ihan hyvin sujui, muutamasta pikku loukkaantumisesta huolimatta. 124 salipäivää, eli n. 180h kuntosalia, 1600km lenkkeilyä, 600km tehokasta kävelyä ja 40h kuntopyörää. Uimassa tuli käytyä, mutta jäi vaatimattomasti 20km matkaan vuoden aikana.
Niin ja aloittaja on 52-vuotias nainen.
-ap