Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen
nyttemmin?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttää olevan kovasti bi miehiä kohtaan. Entä jos toinen mies raiskaisi miehesi pakolla. Loppuisiko suhde siihen? Sehän vasta naurun aihe kaveripiirissä olisi?
Mitä vi tu n ihmettä nyt taas?
Etpä paljon paremmin voisi ihemtelyäsi ilmaista. - Vastaava tuli omaan rajoittuneeseen bi-miehen mieleeni. En tunne tai ainakaan tiedä tuntevani yhtäkään miestä tai naista, jotka nauraisivat ja tai vähättelisivät raiskausta ja tai sen uhrin asemaa; riippumatta siitä kuka on sen uhri. - Ja vielä minusta seksinharrastamsiella ja raiskauksella ei ole oikeastaan juuri mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selvisi, että ex oli ja petti. Että vaikutti. Edelleen seurustelee vain naisten kanssa, koska ei julkisesti halua myöntää.
Itse olen ollut jo vuosia naimisissa eri miehen kanssa.'
Mitä hänen pitäisi myöntää? - Vai elätkö sinäkin siinä maailmassa, josta itse (miehenä) koen vapautuneeni eli elät siinä mielikuvassa, jossa on vain hetero ja homo/lesbo -seksuaaleja ja kaikki muut (, kuten bisekuaalit) on teeskentelyä ja tai mahd. halua elää kaapissa, joka sentään on vähän avarampi he, joiden mielestä seksuaalinen kiinnostus ja uteliaisuuden tulsii kohdistua aina vastakkaista sukupuolta kohtaan ja jolei, niin tulisi hakeutua eheytyshoitoihin tms.
Tossahan kirjoittaja nimenomaan sanoo sitä, että olisi sitä edes julkisesti?
Eikö se olis hänelle itselleenkin helpompaa?
Ei bissejenkään pidä olettaa, että kaikki heterot on vaan ahdasmielisiä.
Itse pidin itseäni nuorempana bissenä, mutta jossain vaiheessa aloin miettimään, että ehkä mä sittenkin olen ihan umpihetero kun en osaa kuvitella parisuhdetta naisen kanssa. Onko sillä nyt loppupeleissä väliä oonko vai en, jos oon salailematta oma itseni kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttää olevan kovasti bi miehiä kohtaan. Entä jos toinen mies raiskaisi miehesi pakolla. Loppuisiko suhde siihen? Sehän vasta naurun aihe kaveripiirissä olisi?
Oletko ihan päästäsi vialla?!??! Se, että joku heteromies joutuisi toisen miehen raiskaamaksi ei tekisi tästä heteromiehestä bi:tä!!! Vit un urpo!!!!
Ei se sinänsä asiana häiritsisi, hänhän on valinnut olla minun kanssani, mutta se häiritsisi, jos selviäisi, että hän olisi piilottanut hyvin olennaisen asian itsestään yli 30 vuotta. Miksi?
Eikö se olisi vaimolle vain bonusta? Mies toisi kotiin bi-seksuaaleja kavereitaan ja vaimo saisi kimppakivaa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olisi vaimolle vain bonusta? Mies toisi kotiin bi-seksuaaleja kavereitaan ja vaimo saisi kimppakivaa!
Voisihan mies olla myös vaimolleen mustasukkainen miespuolisista kavereistaan. :D Draaman aineksia.
Tapailen itse bimiestä. Kuuminta kamaa koskaan, aivan eri herkkyys siihen mitä just mä haluan eikä ujostele vähän hassumpia juttuja. Sielunkumppanuus ainutlaatuista, huumoria ja herkkyyttä, kaikesta voidaan puhua. Jos pettäisi niin ei väliä onko nainen vai mies. En kyllä itsekään ole täysin hetero vaikka miehiin olenkin keskittynyt että ehkä se auttaa. Ihmiset ihmisinä :) se on mun ja hänen motto ja me nyt ollaan toistemme ihmiset.
Jännä kun heteronainen ei saisi sanoa, että ei halua bi-miestä. Jotkut vetää herneet nenään tuosta. Mun puolesta saa olla bi, mutta mä en halua sellaisen kanssa seksiä tai parisuhdetta. Ei vain sytytä ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen itse bimiestä. Kuuminta kamaa koskaan, aivan eri herkkyys siihen mitä just mä haluan eikä ujostele vähän hassumpia juttuja. Sielunkumppanuus ainutlaatuista, huumoria ja herkkyyttä, kaikesta voidaan puhua. Jos pettäisi niin ei väliä onko nainen vai mies. En kyllä itsekään ole täysin hetero vaikka miehiin olenkin keskittynyt että ehkä se auttaa. Ihmiset ihmisinä :) se on mun ja hänen motto ja me nyt ollaan toistemme ihmiset.
Ei v ittu 🥱
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun heteronainen ei saisi sanoa, että ei halua bi-miestä. Jotkut vetää herneet nenään tuosta. Mun puolesta saa olla bi, mutta mä en halua sellaisen kanssa seksiä tai parisuhdetta. Ei vain sytytä ja sillä selvä.
Tämä. E
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kukaan ole hernettä nenään vetänyt tai opponoinut, että tarvitsisi ylipäätään alkaa suhteeseen yhtään kenenkään itselle sopimattoman kanssa.
Me normaaleissa, terveissä parisuhteissa olevat vaan ollaan ihmetelty näitä "joutuisi kilpailemaan vielä miestenkin kanssa" kommentteja, kun omat suhteet sen verran vakaalla pohjalla, ettei niissä kilpailla tai taistella yhtään kenenkään kanssa oman miehen huomiosta tai halusta.
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla tuntuu olevan pelko, että bi-seksuaali mies ei voisi olla uskollinen. Johtuuko se omasta bi-seksuaalisuudesta vai omasta kiinnostuksesta miehiä kohtaan?
Johtunee siitä, että jos mies on kiinnostunut myös miehistä, niin vaikka olisi kuinka uskollinen, jossain kohtaa haluaa aika varmasti toteuttaa myös tuota puolta. Ei ehkä nyt, mutta pidemmässä suhteessa tällainen tilanne ja tilaisuus tulee todennäköisesti eteen. Se on usein sitten suhteen loppu ellei nainen hyväksy. Harva hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kukaan ole hernettä nenään vetänyt tai opponoinut, että tarvitsisi ylipäätään alkaa suhteeseen yhtään kenenkään itselle sopimattoman kanssa.
Me normaaleissa, terveissä parisuhteissa olevat vaan ollaan ihmetelty näitä "joutuisi kilpailemaan vielä miestenkin kanssa" kommentteja, kun omat suhteet sen verran vakaalla pohjalla, ettei niissä kilpailla tai taistella yhtään kenenkään kanssa oman miehen huomiosta tai halusta.
Mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun oli, että olisi turn off. Ei vain ole kiinnostusta bi-miehiin. Mitään en kirjoittanut pettämisestä tai miesten kanssa kilpailemisesta ja silti siihen tuli joku väkyttämään typeriä oletuksiaan.
Joa mies ei aika suhteen alussa itse kerro, olisi aika epäilyttävää.
Ilmenisi? Olisihan se outoa jos olisi pitkä suhde takana ja asia yhtäkkiä ilmenisi. Tuntuisi siltä että nyt mies haluaa yhtäkkiä
sitten miestä tai kokemuksia miehen kanssa. Eri asia jos tietäisi sen alusta asti.
Sama kokemus. Ylipäätään tuntuu, ettei yksikään heterokumppani ymmärtänyt naisellista tunnemaailmaa, naisen herkkyyttä. Seksi hänen kanssaan oli niitä harvoja kertoja, kun olen kokenut, että mies haluaa aidosti minua ja on hulluna vartalooni. Muuten olen aina tuntenut olevani pelkkä objekti, jota miehet arvostelevat ruumiinosina ja suorituskykynä.