Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen

Vierailija
02.01.2026 |

nyttemmin?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan huolisi suhteeseen bisseä. Koko ajan olisi pelko että käy salanusuttamassa miehiä anaaliin saunailloissa. Ei kiitti. N39

Salanusautatko itse muita miehiä? Sanotaan että pettämistä epäilee ensimmäisenä se joka on itse luonnoltaan pettäjä eli omaa sellaisen ajatusmaailman että keksii niitä tilanteita/mahdollisuuksia pettää.

Biseksuaalisuushan ei tee ihmisestä mitään yliseksuaalista olentoa joka ei osaa kontrolloida halujaan vaan panee kaikkea mikä liikkuu. He eivät myöskään kaipaa sitä toista sukupuolta ollessaan suhteessa yhden kanssa (samalla tavalla kuin hetero ei kaipaa muita miehiä/naisia ollessaan suhteessa). Sellainen on rakkaus. Pettäjiä toki löytyy kaikista sukupuolista ja seksuaalisuuksista. Ilmeisesti oletat että miehesi on/olisi luonnoltaan sellainen ja olisi vain tilanteesta kiinni milloin se tapahtuu. Kannattaa miettiä itsekseen miksi.

höpö höpö älä höpötä. Mielisairaita pettäjäpellejä  on biit. Ei kukaan huoli

Vierailija
62/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta. Ei ole pakotettu suhteeseen kanssani, hän on minut valinnut ja valitsee joka päivä. 

Onpa kuumottavaa, kun joka päivä pitää valita uudelleen. En käsitä. Itse valitsin kerran  mieheni, ja sen jälkeen asia oli selvä 40 vuotta, miehen kuolemaan asti. Ei tarvinnut joka päivä pähkäillä, että valitsenko hänet tänään vai heivaanko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tietoinen asiasta heti alussa eikä vaikuta.

Kertoiko mies itse vai mistä tiesit?

Kertoi.

Vierailija
64/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten kujalla moni on. Osan mielestä ei voi tuntea aitoa kiihkoa naista kohtaan. Tai että suurentaisi pettämisen riskiä.

Eikä nuo ole mitenkään totta.

Vierailija
65/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa on taso jos tuollaiseen pitäis tyytyä. Pill  ua rakastavia heteroja piisaa. Ei puoli homoa tartte naisen kelpuuttaa. N39

Vierailija
66/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihintti miehenä olisi jo kaveripiirissä naurunaihe niin kova rimanalitus se olisi. Ei ikinä! Hyi vit  tu.

Vierailija
67/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikutti,suhde loppui. Joko tai, pettämisiin olin "tottunut", mutta bi-suhde oli järkytys.

Vierailija
68/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten kujalla moni on. Osan mielestä ei voi tuntea aitoa kiihkoa naista kohtaan. Tai että suurentaisi pettämisen riskiä.

Eikä nuo ole mitenkään totta.

Ei ja vielä kerran ei. N39

Vierailija
69/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tietoinen asiasta heti alussa eikä vaikuta.

Kertoiko mies itse vai mistä tiesit?

Kertoi.

Piteeet hänelle siitä. - On aina monta kertaa parempi, että saa kuulla tällaisesta asiasta henkilöltä itseltään kuin ottaa todesta muiden kuiskuttelut, jotka sitten kalvaisivat j asyövyttäisivät mieltä ja joissa olisi perää tai olisi olematta; aika moni esimerkiksi katsoo oikeudekseem pitää presidentti Stubbia biseksuaalina. Se onko tuolla asialla mitään merkitystä lienee jokaisen oman harkinnan varassa.  

Itse olen saanut homottelua osakseni ja siihen ritänyt joillekin "homon värinen" kauluspaita, joku toinen olisi sanoisi tuon paidan värin olevan punainen tai karpalonpunainen. Tai kun olen kulkenut julksiella paikalla jalkaisin ylläni nahkahousut. - Vastaavan suuntaisistaa ennakkoluuloista olen lukenut muidenkin (miesten) kokeneen siinä kuin mm. flanellipaitaa pitävä tai lyhyt / siilitukkainen nainen on joillekin suoraviivaisesti lesbo.   

Lienee selvää, että tällaiset tulkinnat kertovat montakertaa useammin enempi tulkitsijjasta kuin tulkinnan kohteesta. 

Vierailija
70/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avomieheni oli bi, se ei minua haitannut.  Päinvastoin, seksi miesten kesken on aina kiehtonut minua. Lesboilu ei lainkaan, olen siis itse nainen.  Olisin halunnut mieheni kertovan noista kokemuksistaan, mutta jotenkin arasteli asiaa.  

Paskareiän panot kiinnostaa? Olet sairas

En kutsu sinua sairaaksi, koska se olis minusta loukkaavaa mutta sanon, että sinulla on kovin yksioikoinen mielikuva miesten välisestä seksistä, jos e on sinusta vain peppiureikään kohdistuvaa... Vai onko sinulle heteroseksiä vain ja ainoastaan siittimen liikuttelua emättimeen?

Vierailija
71/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvisi, että ex oli ja petti. Että vaikutti. Edelleen seurustelee vain naisten kanssa, koska ei julkisesti halua myöntää.

Itse olen ollut jo vuosia naimisissa eri miehen kanssa.

Vierailija
72/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selvisi, että ex oli ja petti. Että vaikutti. Edelleen seurustelee vain naisten kanssa, koska ei julkisesti halua myöntää.

Itse olen ollut jo vuosia naimisissa eri miehen kanssa.

Oikea teko, hyvä sinä. Erehdyksiä sattuu.

Vierailija
73/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi melkoinen turn off. Mua ei kiinnosta miehet joita kiinnostaa toiset miehet. Vaikuttaisi suuresti parisuhteeseen ja seksielämään tuollainen ja olisi varmaan suhteen loppu. 

Miksi? Kokisit muut miehet uhkana suhteellenne eli näet ne muut miehet itseäsi parempana kumppanina miehellesi, mutta et ahdistu siitä että miestäsi potentiaalisesti kiinnostaa muut naiset kuin sinä, ja varmasti vähintään katseleekin, pettäminenkin olisi niin helppoa.

Omistushaluisuus on se mikä tekee parisuhteissa onnettomaksi (terveempää olisi erota heti kun jompaakumpaa ei enää kiinnosta oma kumppani vaan joku muu), mutta vielä kummempaa on tuollainen valikoiva omistushaluisuus.

Älä tee oletuksia musta tai kenestäkään muusta. 

Mulla kyse on siitä, että en vain koe kiinnostavana ja kiihottavana miestä joka haluaa seksiä miesten kanssa. En kirjoittanut sanallakaan pettämisestä. En ajatellut yhtään mitään tuollaisia mitä sä kuvittelit mun ajattelevan. Mä vain kerroin mikä mua heteronaisena ei kiinnosta. Saa mullakin olla oma makuni eikä siitä muut päätä.

Vierailija
74/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut jo vuosia naimisissa eri miehen kanssa.' 

Mitä hänen pitäisi myöntää?  - Vai elätkö sinäkin siinä maailmassa, josta itse (miehenä) koen vapautuneeni eli elät siinä mielikuvassa, jossa on vain hetero ja homo/lesbo -seksuaaleja ja kaikki muut (, kuten bisekuaalit) on teeskentelyä ja tai mahd. halua elää kaapissa, joka sentään on vähän avarampi he, joiden mielestä seksuaalinen kiinnostus ja uteliaisuuden tulsii kohdistua aina vastakkaista sukupuolta kohtaan ja jolei, niin tulisi hakeutua eheytyshoitoihin tms.   

Vierailija
75/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttää olevan kovasti bi miehiä kohtaan. Entä jos toinen mies raiskaisi miehesi pakolla. Loppuisiko suhde siihen? Sehän vasta naurun aihe kaveripiirissä olisi?

Vierailija
76/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies ei olisi minulle mikään uhka. Kuten joku ainakin vastasikin, niin kunhan mies olisi uskollinen, ihan siis hygieniaa, tauteja jne ajatellen. Kiinnostuminen toisista naisista olisi ongelma jo ajatuksen tasolla.

Vierailija
77/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuisin älyttömästi. Ei se muuten vaikuttaisi.

Paitsi jos kävisi ilmi, että miehen miesmaku on joku omasta mielestäni aivan oksettava.

Vierailija
78/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset näyttää olevan kovasti bi miehiä kohtaan. Entä jos toinen mies raiskaisi miehesi pakolla. Loppuisiko suhde siihen? Sehän vasta naurun aihe kaveripiirissä olisi?

Mitä vi tu n ihmettä nyt taas?

Vierailija
79/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-mehenä mielenkiinnolla luin tätä keskustelua. - Oman kokemukseni mukaan eniten biseksualisuuteni on haitannut silloin kun yritin olla ja elää parisuhteessa miehen kanssa. Toisaalta sen, tämä ennakkoluulon biseksualisuutta kohtaan pystyn, jollain tavoin tajuamaan, Sen ymmärtämisessa auttaa se, että sen tajuaminen olen itse biseksuaali ei ollut itsellenikään mitenkään kivuton ja helppo asia; päinvastoin sitö ennen ennätti tuntua n kertaa, että pääräjähtää tai hajoan liitoksistani.    

Minkä ihmeen ennakkoluulon?

Kiitos kysymästä. Yksinkertaistaen ennakkoluulo siitä, että on vain heteroita ja homoja / lesboja mutta ei sellaisia, jotka voisivat kokea seksuaalista kiinnostusta ja uteliaisuutta molempia sukupuoliakohtaan 

Se on ihan normaalia ja vähän jokainen tuntuu olevan bi ja panevan vähän kaikkia nykyään. 

Vierailija
80/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.
Joko hän on uskollinen, jolloin sillä ei ole väliä.
Tai hän pettää minua, jolloin ei ole väliä, pettääkö hän minua naisen vai miehen kanssa, sillä silloin eroan hänestä joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi