Jos ilmenisi että miehesi olis bi-seksuaali niin vaikuttaisiko se teidän suhteeseen
Kommentit (69)
Sellainen mies ei vaan tuntisi vilpitöntä kiihkoa minua kohtaan, joten suhteesta eikä intiimiydestä ei vain tulisi mitään. Sen todellakin tuntee, että jotakin puuttuu!
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan huolisi suhteeseen bisseä. Koko ajan olisi pelko että käy salanusuttamassa miehiä anaaliin saunailloissa. Ei kiitti. N39
Salanusautatko itse muita miehiä? Sanotaan että pettämistä epäilee ensimmäisenä se joka on itse luonnoltaan pettäjä eli omaa sellaisen ajatusmaailman että keksii niitä tilanteita/mahdollisuuksia pettää.
Biseksuaalisuushan ei tee ihmisestä mitään yliseksuaalista olentoa joka ei osaa kontrolloida halujaan vaan panee kaikkea mikä liikkuu. He eivät myöskään kaipaa sitä toista sukupuolta ollessaan suhteessa yhden kanssa (samalla tavalla kuin hetero ei kaipaa muita miehiä/naisia ollessaan suhteessa). Sellainen on rakkaus. Pettäjiä toki löytyy kaikista sukupuolista ja seksuaalisuuksista. Ilmeisesti oletat että miehesi on/olisi luonnoltaan sellainen ja olisi vain tilanteesta kiinni milloin se tapahtuu. Kannattaa miettiä itsekseen miksi.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai vaikuttaisi negatiivisesti. Olen tervejärkinen ihminen enkä siksi hyväksy minkäälaista homoseksuaalisuutta.
Onko pipo kireällä? Kerro muitakin asioita, joita et hyväksy
Joko ystävällinen, etäinen ja flegmaattinen tyyppi tai tosi seksuaalisesti vapautunut tyyppi. Kummassakaan tapauksessa se mies ei rakastaisi ja haluaisi juuri minua ja sitoutuisi loppuelämän normaaliin suhteeseen kanssani. Kummassakin tapauksessa jotakin olisi rikki sillä tavalla, että se heijastuisi läheiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bi-mehenä mielenkiinnolla luin tätä keskustelua. - Oman kokemukseni mukaan eniten biseksualisuuteni on haitannut silloin kun yritin olla ja elää parisuhteessa miehen kanssa. Toisaalta sen, tämä ennakkoluulon biseksualisuutta kohtaan pystyn, jollain tavoin tajuamaan, Sen ymmärtämisessa auttaa se, että sen tajuaminen olen itse biseksuaali ei ollut itsellenikään mitenkään kivuton ja helppo asia; päinvastoin sitö ennen ennätti tuntua n kertaa, että pääräjähtää tai hajoan liitoksistani.
Minkä ihmeen ennakkoluulon?
Kiitos kysymästä. Yksinkertaistaen ennakkoluulo siitä, että on vain heteroita ja homoja / lesboja mutta ei sellaisia, jotka voisivat kokea seksuaalista kiinnostusta ja uteliaisuutta molempia sukupuoliakohtaan
Vaikuttaisi, koska kyllä mä siitä ajatuksesta jotain kiksejä saisin. Jos mies tajuaisi/uskaltaisi myöntää asian vasta meidän suhteemme aikana, antaisin hänelle vaparin kokeilla miestä kunhan vaan kertoo minulle sitten yksityiskohdat.
Nykyinen mieheni on ihan hetero, mutta nuoruudessa hänellä on ollut yksi miestenvälinen kokemus, missä olivat antaneet toisilleen suuseksiä. Ei ole sen jälkeen halunnut kokeilla enempää, kun ei ollut sitten kuitenkaan oma juttu.
Mielestäni kuka tahansa voi tuntea mitä tahansa ketä tahansa kohtaan, en usko, että mitään bi-seksuaaleja on erikseen edes olemassa. Mutta ei pidä lähteä toteuttamaan asioita pelkän tunteen perusteella. On syntiä lähteä oikeasti vehtaamaan jonkun kanssa vain pelkkien tunteiden perusteella.
Minulla ei voisi olla suhdetta bi-seksuaaliksi profiloituvat miehen kanssa, koska hän uskoisi siihen bi-seksuaalisuuteen ja antaisi sen ohjata itseään. Ei syntyisi aitoa henkistä ja eroottista yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bi-mehenä mielenkiinnolla luin tätä keskustelua. - Oman kokemukseni mukaan eniten biseksualisuuteni on haitannut silloin kun yritin olla ja elää parisuhteessa miehen kanssa. Toisaalta sen, tämä ennakkoluulon biseksualisuutta kohtaan pystyn, jollain tavoin tajuamaan, Sen ymmärtämisessa auttaa se, että sen tajuaminen olen itse biseksuaali ei ollut itsellenikään mitenkään kivuton ja helppo asia; päinvastoin sitö ennen ennätti tuntua n kertaa, että pääräjähtää tai hajoan liitoksistani.
Valehtelu vie järjen ihan tutkimusten mukaan. Valehtelijan aivot menee solmuun. Ei mikään ihme, että pää räjähtää
olet oikeilla jäljillä. - Tarkoitan, että asia mikä sai oman pääni sekaisin oli ymmärtämättömyyteni. Ei silloin kun olin heräämässä omaan seksualisuuteeni käsite biseksuaalisuus ollut itselleni niin tuttu kuin tänään. Ja itsekin sorruin porttiteorian mukaan itseni ihastumasta ja vähän jo rakastumasta mieheen. Kunnes sitten "taas" koin vastaavan tunteen nasita kohtaan. - Jos minulta joku olisi kysynyt tai kuten kysyin itseltäni, että rakastitko ja koitko tuon miehen seksuaalisesti kiinnostavana? - Rehellinen vastaus Kyllä Entä tuon naisen? - Kyllä Mutta eihän tällaisessa ole järkeä?
On sillä. sillä on jopa nimikin biseksuaalisuus.
Ei asia kuitenkaan niin yksinkertainen ole, ainakaan omalla kohdallani ole, että voisin sanoa kokevani molempia kohtaan yhtäpaljon kiinnostusta.
Harva asia on täysin mustavalkoinen mutta minä onneton, joskus kuvittelin, että seksuaalinen suuntautuneisuuden pitäisi ehdottomasti olla ja minun pitäisi tukahduttaa ja sammuttaa kiinnostukseni toista kohtaan. Mutta miksi? - Ei tästä sellaista seuraa, että olisin kuin päätön kana, joka ajattelisi jokaisen kohtaamani ihmisen aina enemmän ja vähemmän potentiaalisena seksikumppanina. Kyllähän heterotkin osaavat pitää tunteensa kurissa ja käyttäytyä ja olla vastakkaisen sukupuolen rinnalla ilman, että alitajuisesti laskee todennäköisyyksiä sille, että miten todennäköisesti voisi harrastaa seksiä hänen kanssa tai varmistele ja hae paikkaa, jossa voisi osoittaa toiselle seksualisen kiinnostuksensa tai erikseen sen, että hän muuten ei ole sitten yhtään kiinnostunut toisesta seksuaalisesti millään tavoin.
En minä lähtökohtaisesti pelkäisi sitä, että bi-seksuaali mies pettäisi minua. Tietäisin vaan, että meidän välillä ei olisi kiihkeää ja viatonta kiinnostusta, vetovoimaa ja uteliaisuutta. Tuo kaikki hieno ja kaunis olisi rikki ja puuttuisi! Se mies ei ns näkisi minua ja kokisi vastustamatonta halua minua kohtaan. Olisin joku nainen, josta hän olisi jostakin syystä kiinnostunut ja jonka kanssa hän harrastaisi seksiä, mutta en olisi hänelle ainutlaatuinen, sellainen, josta hän ei koskaan haluaisi luopua ja jonka kanssa kasvattaisimme yhteiset lapset.
Avomieheni oli bi, se ei minua haitannut. Päinvastoin, seksi miesten kesken on aina kiehtonut minua. Lesboilu ei lainkaan, olen siis itse nainen. Olisin halunnut mieheni kertovan noista kokemuksistaan, mutta jotenkin arasteli asiaa.
Ei vaikuttaisi. En oikein ymmärrä, miten se vaikuttaisi meidän suhteeseemme, että mies periaatteessa tuntee seksuaalista vetoa naisten lisäksi miehiä kohtaan. Hän on kuitenkin valinnut olla parisuhteessa minun kanssani eli hän on valinnut minut lukuisten ihmisten joukosta. Tätä ei muuta se, koostuuko se ihmisjoukko vain naisista vai naisista ja miehistä.
Parisuhde on paljon muutakin kuin sukupuolittunutta seksuaalista vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Avomieheni oli bi, se ei minua haitannut. Päinvastoin, seksi miesten kesken on aina kiehtonut minua. Lesboilu ei lainkaan, olen siis itse nainen. Olisin halunnut mieheni kertovan noista kokemuksistaan, mutta jotenkin arasteli asiaa.
Paskareiän panot kiinnostaa? Olet sairas
Riippuu siitä tekeekö hän sille biseksuaaliselle haaveelleen jotain tai onko tehnyt menneisyydessä? Jos paljastuu, että on ollut miesten kanssa menneisyydessä tai nykyhetkessä niin lusikat jakoon, todella ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai vaikuttaisi negatiivisesti. Olen tervejärkinen ihminen enkä siksi hyväksy minkäälaista homoseksuaalisuutta.
Onko pipo kireällä? Kerro muitakin asioita, joita et hyväksy
Esimerkiksi sinua en hyväksy.
Ongelmaksi voisi tulla, että joutuisin taistelemaan miehestäni vieraan homomiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaksi voisi tulla, että joutuisin taistelemaan miehestäni vieraan homomiehen kanssa.
Olisiko tuo tappelu, jotenkin erityisenkin paljon miellyttävämpää, jos joutuisit taistelemaan miehestäsi toista nasita vastaan?
Olin tietoinen asiasta heti alussa eikä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Olin tietoinen asiasta heti alussa eikä vaikuta.
Kertoiko mies itse vai mistä tiesit?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies ei vaan tuntisi vilpitöntä kiihkoa minua kohtaan, joten suhteesta eikä intiimiydestä ei vain tulisi mitään. Sen todellakin tuntee, että jotakin puuttuu!
Bi tarkoittaa kiinnostusta molempiin. Sun juttu ihan höpöhöpöä. Kyllä mun kumppani on hyvinkin kiimanen mua kohtaan, enemmän kuin yksikään hetero.
Eikö sinua kiihottaisi jos saisit vieressä katsoa miesten välistä?