Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva tietää kaikkien yrittäjien puoluekanta

Vierailija
26.05.2024 |

Muutaman oman kylän yrittäjän tiedänkin, kun ovat olleet vaaleissakin ehdolla. Mutta mielelläni boikotoisin jokaisen sellaisen yrittäjän tuotteita tai palveluja, joka on nykyisten hallituspuolueiden kannattaja saati jäsen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää yrittäjien puoluekannan. En ostaisi mitään vasemmiston, SDP:n ja vihreiden kannattajilta.

Vierailija
2/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN JÄRJELLINEN EI ÄÄNESTÄ VASSARIA IKINÄ! 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös tietää yrittäjien puoluekannan. En ostaisi mitään vasemmiston, SDP:n ja vihreiden kannattajilta.

Ihan ok.

Vierailija
4/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä myisi persuille.

Vierailija
5/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja saakin kyllä sitten etsiä niitä oikeanlaisia yrittäjiä.

Vierailija
6/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja saakin kyllä sitten etsiä niitä oikeanlaisia yrittäjiä.

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
7/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apee. Mitä helvetin kivaa sinä siitä saisit.. Mihin tarvitset. 

Vierailija
8/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että yrittäjät olisivat poliittisesti erityisen valveutuneita? Iltapäivälehdet ja tämä palasta antavat teille harhaanjohtavan kuvan asiasta.

Vierailija
9/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukka vastasi itselleen. 😄

Vierailija
10/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen tasoinen aloitus. 226

Vierailija
11/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen yrittäjä on helmi.

Kyseisten yrittäjien toimesta perustettìin Suomeen mm. Akateeminen Karjalaseura aikoinaan, joka toisen maailmansodan tappion seurauksena kiellettettiin luonnollisesti äärimmäisen fasistisena järjestönä.

Vierailija
12/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myös työntekijöiden puoluekannan pitäisi olla julkista tietoa. Yrittäjä voisi käyttää tätä tietoa esimerkiksi rekrytoinnin perusteena. Vai toimisiko homma vain toiseen suuntaan?

Vierailija
13/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on maatalousyrittäjä joka äänestää Kepua. Sen enempää infoa mulla ei ole annettavan

Vierailija
14/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei montaa tarvitsisi boikotoida. Ei noiden edustajat yrittäjiä ole. 

Vierailija
15/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, erilaisia äänimaljarauhoittajia ja kivihivelypoppanaisia sekä kaikenlaisia rentoudu-ja-virkisty -yrittäjiä, jotka äänestävät vihreitä.

Vierailija
16/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kyselet, kun oot jotain ostamassa? 

Vierailija
17/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei montaa tarvitsisi boikotoida. Ei noiden edustajat yrittäjiä.

Suurin osa yrittäjistä on köyhiä yksin- eli toiminimiyrittäjiä. Hyvin monet äänestää vihreitä tai vassareita. Eihän kokkarit heidän asiaansa aja.

Vierailija
18/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suur- ja  pörssiyritykset ainakin kannatavat vihervasemmistoa, koska vihervasemmisto tuo suomeen halpatyövoimaa, jolla lasketaan suomalaisten duunarien palkkaa. vihreä aate kurjistaa ja verottaa kansaa, mutta syytää rahaa suuryrityksille

Vierailija
19/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut yrittäjä n. 25 vuotta, ja aika useata eri puoluetta olen äänestänyt. Persuja enkä kokoomusta en silti koskaan, koska olen käynyt lukion eikä omaisuuttani lasketa miljoonissa.

Vierailija
20/25 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut, jotka eivät ole valtionhallinnon virkamiehiä eivätkä kansanedustajia eivät suinkaan välttämättä ole yrittäjiä. Maailmaan mahtuu miljoonia erilaisia ammatteja, muitakin kuin virkamies, kansanedustaja tai yrittäjä. Se, että on jossakin yrityksessä töissä ei vielä suinkaan tarkoita, että on yrittäjä. Suurin osa ei ole yrittäjiä laisinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi