Olisi kiva tietää kaikkien yrittäjien puoluekanta
Muutaman oman kylän yrittäjän tiedänkin, kun ovat olleet vaaleissakin ehdolla. Mutta mielelläni boikotoisin jokaisen sellaisen yrittäjän tuotteita tai palveluja, joka on nykyisten hallituspuolueiden kannattaja saati jäsen.
Kommentit (25)
KUKAAN JÄRJELLINEN EI ÄÄNESTÄ VASSARIA IKINÄ! 💪
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös tietää yrittäjien puoluekannan. En ostaisi mitään vasemmiston, SDP:n ja vihreiden kannattajilta.
Ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös tietää yrittäjien puoluekannan. En ostaisi mitään vasemmiston, SDP:n ja vihreiden kannattajilta.
Enkä minä myisi persuille.
Aloittaja saakin kyllä sitten etsiä niitä oikeanlaisia yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja saakin kyllä sitten etsiä niitä oikeanlaisia yrittäjiä.
Ei ole vaikeaa.
Apee. Mitä helvetin kivaa sinä siitä saisit.. Mihin tarvitset.
Miksi oletat, että yrittäjät olisivat poliittisesti erityisen valveutuneita? Iltapäivälehdet ja tämä palasta antavat teille harhaanjohtavan kuvan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Moukka vastasi itselleen. 😄
Rehellinen yrittäjä on helmi.
Kyseisten yrittäjien toimesta perustettìin Suomeen mm. Akateeminen Karjalaseura aikoinaan, joka toisen maailmansodan tappion seurauksena kiellettettiin luonnollisesti äärimmäisen fasistisena järjestönä.
Sitten myös työntekijöiden puoluekannan pitäisi olla julkista tietoa. Yrittäjä voisi käyttää tätä tietoa esimerkiksi rekrytoinnin perusteena. Vai toimisiko homma vain toiseen suuntaan?
Mun isä on maatalousyrittäjä joka äänestää Kepua. Sen enempää infoa mulla ei ole annettavan
Vierailija kirjoitti:
Ei montaa tarvitsisi boikotoida. Ei noiden edustajat yrittäjiä ole.
Onhan näitä, erilaisia äänimaljarauhoittajia ja kivihivelypoppanaisia sekä kaikenlaisia rentoudu-ja-virkisty -yrittäjiä, jotka äänestävät vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kyselet, kun oot jotain ostamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei montaa tarvitsisi boikotoida. Ei noiden edustajat yrittäjiä.
Suurin osa yrittäjistä on köyhiä yksin- eli toiminimiyrittäjiä. Hyvin monet äänestää vihreitä tai vassareita. Eihän kokkarit heidän asiaansa aja.
suur- ja pörssiyritykset ainakin kannatavat vihervasemmistoa, koska vihervasemmisto tuo suomeen halpatyövoimaa, jolla lasketaan suomalaisten duunarien palkkaa. vihreä aate kurjistaa ja verottaa kansaa, mutta syytää rahaa suuryrityksille
Itse olen ollut yrittäjä n. 25 vuotta, ja aika useata eri puoluetta olen äänestänyt. Persuja enkä kokoomusta en silti koskaan, koska olen käynyt lukion eikä omaisuuttani lasketa miljoonissa.
Kaikki muut, jotka eivät ole valtionhallinnon virkamiehiä eivätkä kansanedustajia eivät suinkaan välttämättä ole yrittäjiä. Maailmaan mahtuu miljoonia erilaisia ammatteja, muitakin kuin virkamies, kansanedustaja tai yrittäjä. Se, että on jossakin yrityksessä töissä ei vielä suinkaan tarkoita, että on yrittäjä. Suurin osa ei ole yrittäjiä laisinkaan.