ASENNEPAIDAN teksti, joka jäi mieleesi joko hyvässä tai pahassa? :)
Tuolla aikaisemmin oli pari keskustelualoitusta, jotka sivusivat tätä aihetta. Asennepaitojen mahtavat älynväläykset tai räävittömyyden huiput - laitapa listalle! :)
Kommentit (167)
Kesälomareisulla pisti silmääni, kun lapset itki ja miehen kanssa oli kinaa.
edessä teksti: Jeesus tulee
takana: Jeesus menee
- en voi hankkia tuota paitaa, olis yhtä kyykytystä koko elämä sen jälkeen ;)
t-paidassa mustalla pohjalla valkoinen, näkyvä pystyraita
Se on melkein mauttomuuden huippu. Mutta mauttomin on eräällä suomalaisella vatipäällä (apukoulutasoinen ja ruma kuin mikä) näkemäni paita, jossa lukee THANK GOD I WAS BORN WHITE.
itelleni tahtoisin paidan: äitiä vähän väsyttää
tai: silmäni ovat ylempänä
Vierailija:
Se on melkein mauttomuuden huippu. Mutta mauttomin on eräällä suomalaisella vatipäällä (apukoulutasoinen ja ruma kuin mikä) näkemäni paita, jossa lukee THANK GOD I WAS BORN WHITE.
Ehkä siksi, kun niitä alkoi tulvimaan joka ikisestä halpahallista ja torikojusta, yhtä tyhmemmin tekstein...
Ainoat kunnon asennepaidat ovat kyllä olleet Mental Wearin -paidat. Niiden kaikki tekstit niissä on logoineen/kuvineen aivan mielettömän hyviä!!! :)
Mutta en minä sellaista enää päälleni kehtaisi tuonne kylille laittaa. Eli toimii kyllä vielä ihan hyvin kotipaitana, taikka esim. urheillessa tms.
Kauhein asennepaita mitä olen koskaan nähnyt, on se jokin luomulafkan t-paita, jossa lukee rinnuksissa tyyliin:
LEHMÄNMAITO ON VASIKOITA VARTEN.
...tosin antaa kyllä rehellisen kuvan niistä ihmisistä, jotka sellaisia pitää.
Itselleni kyllä sisin & saavutukset joista itse on vastuussa merkkaavat enemmän kuin ihonväri.
Vierailija:
Vierailija:
että ei yhtään kauhistele näitä " thank god i was born black" ....kun nehän on vaan sorrettuja orjia..yhyy...yhyyy
Mulla on se, oon pitänyt töissäkin ja kun siellä on kaikilla ollu aika hankalaa viimeaikoina ja pomokin ottaa päähän, niin aika remakat naurut me eukkojen kanssa saatiin aamukahvipöydässä.. =0)
Oli kevättalvella aleksilla myynnissä mut en honannut ostaa...
Vierailija:
että ei yhtään kauhistele näitä " thank god i was born black" ....kun nehän on vaan sorrettuja orjia..yhyy...yhyyy
Kultuintopii:
" Äiti on perheen prinsessa" ;)
Typerimpiä ovat miesten kalsarit joissa lukee hot tjmv. Sais mielummin lukea vaikka RUUNA.
En itse omista mitään teksti paitoja
Nauru pidentää orgasmia.
Sitä sai usein selitellä :)
ehdotuksena 30v. synttärilahjaksi MUSEOKAMAA t-paita.
Pistin tuon paidan ostoslistalleni. ;)