Antaisitko miehesi kulkea yleisellä paikalla paidassa, jossa lukee
EN OLE GYNEKOLOGI, MUTTA VOIN VILKAISTA
Näin vaan tänään sellaisen pariskunnan kaupassa, jossa miehellä tuollainen paita päällä...
JAK!
Kommentit (26)
Sinänsä ihan hauska, mutta aika mauton.
Hyvää kesää, anna pesää! Hyvää pesää, anna lisää!
Ihan vahingossa se meni pilalle ja joutu roskiin =)))
" Raha ei lopu eikä ruma muhun tartu"
Mies isolla ämmällä on mieleenpainuvin jonka olen nähnyt. Naisseuralainen tosiaan oli lihava. Nostan hattua että näki homman hauskana.
Ei ois mun mies. Tai no, en ois edes kimppaan mennyt moisen idiootin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ois mun mies. Tai no, en ois edes kimppaan mennyt moisen idiootin kanssa.
Eikä moni menis tollasen huumorintajuttoman sitruunanaaman kanssa. Miksi naiset on tollasia valittajia?
Meillä tuosta ei onneksi tarvitsi vääntää ollenkaan. Mies ei käyttäisi moista vaikka itkien anoisin.
Naisilla ei ole huumorintajua, tai vähintään menettävät sen aivan liian nuorina, tyttöparat. No onhan jatkuva suorittaminen ja kulissien pystytyskin toki kivaa puuhaa.
No mun mies käytti joskus etelän lomilla paitaa jossa luki: Two beer or not two beer. -Shakesbeer 🙄
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole huumorintajua, tai vähintään menettävät sen aivan liian nuorina, tyttöparat. No onhan jatkuva suorittaminen ja kulissien pystytyskin toki kivaa puuhaa.
On olemassa hyvää ja huonoa huumoria.
Harvassa paidassa lukee sitä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tämä vastaus kertoo jäykästä luonteesta ja huumorintajun puutteesta, vaikka kohde ei sitä ehkä itse tajuakkaan. Ei kaiken tarvitse olla aina jotain super älykästä tai huutonaurun väärttiä. Tuollaiset paidat kertovat kantajansa lupsakasta ja helposti lähestyttävästä luonteesta, toisin kuin se "smart casual" ja ilme kuin juuri sitruunan kuorineen syöneellä.
Joillakin on niin vit****nen ilme, että niiden pitää käydä gynekologin luona,muille piisaa kosmetologi.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on niin vit****nen ilme, että niiden pitää käydä gynekologin luona,muille piisaa kosmetologi.
Hitto käsittänyt asian ihan väärin, sillä olen aina käynyt kosmologilla, ilmanko olen yhä ruma kuin perkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tämä vastaus kertoo jäykästä luonteesta ja huumorintajun puutteesta, vaikka kohde ei sitä ehkä itse tajuakkaan. Ei kaiken tarvitse olla aina jotain super älykästä tai huutonaurun väärttiä. Tuollaiset paidat kertovat kantajansa lupsakasta ja helposti lähestyttävästä luonteesta, toisin kuin se "smart casual" ja ilme kuin juuri sitruunan kuorineen syöneellä.
Savolaiset ovat aika raskaita sen päälleliimatun lupsakkuutensa kanssa.
Minun MUMMUNI osti paidan jossa lukee, On vaikea olla nöyrä kun on niin helvetin hyvä.=) Ei kyllä ole pitänyt ihmisten ilmoilla.