Ajatelkaa, että mä olen niin ruma ja vastenmielinen, ettei miehet halua tavata enää toista kertaa
Ei edes kotitreffien merkeissä.
(Ja kuulemma nainen saa seksiä aina halutessaan :D)
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ulkonäkö tuohon vaikuttaa. Minä en ainakaan halua tavata suurinta osaa naisista toista kertaa. En vaikka olis kuinka kaunis
Minkä ihmeen takia et halua tavata uudelleen kaunista naista, jonka kanssa on ollut mukavaa??
Miksi vääristelet ja ymmärrät tahallasi väärin? Tässä ei puhuttu mukavuudesta mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee v*tuun
Ottaako noin paljon päähän, ettei jankkaamasi väitteet pidäkään paikkaansa?
Ap
Niin mitkä?
Että naiset saavat aina seksiä ja helposti jopa parisuhteen.
Ap
En minä ole sellaista väittänyt mutta tottahan se on
Miksi edes haluat seksiä jonkun kanssa joka ei arvosta sinua? Sori mutta minulla on muutakin tehtävää elämässä kuin olla tissit ja perse jollekin. (viitaten kommenttiin jossa sanottiin jos sinulla pienet tissit tai latta peppu)
I ncel-miehet valittavat miten naiset elävät prinsessa-harhoissa, mutta kyllä ne todellisuudessa näkyvät olevan miehet jotka kokee että he ansaitsevat unelmiensa naisen. Oikeasti ala ARVOSTAA itseäsi, ällöttää yrittää mielistellä jotain itsestään liikoja luulevaa miestä, hanki oma elämä alat varmaan hehkua ja sitten suodatat kaikki siat pois kun yhtäkkiä kelpaatkin, jos haluat enää miesten kanssa mitään tekemistä sen jälkeen kun olet alkanut arvostaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluat seksiä jonkun kanssa joka ei arvosta sinua? Sori mutta minulla on muutakin tehtävää elämässä kuin olla tissit ja perse jollekin. (viitaten kommenttiin jossa sanottiin jos sinulla pienet tissit tai latta peppu)
I ncel-miehet valittavat miten naiset elävät prinsessa-harhoissa, mutta kyllä ne todellisuudessa näkyvät olevan miehet jotka kokee että he ansaitsevat unelmiensa naisen. Oikeasti ala ARVOSTAA itseäsi, ällöttää yrittää mielistellä jotain itsestään liikoja luulevaa miestä, hanki oma elämä alat varmaan hehkua ja sitten suodatat kaikki siat pois kun yhtäkkiä kelpaatkin, jos haluat enää miesten kanssa mitään tekemistä sen jälkeen kun olet alkanut arvostaa itseäsi.
Varmaankin siksi, että tekee mieli seksiä. Eikö sun tee mieli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tee sitten itsellesi jotain. Tee itsesi geneeriseksi "kaunottareksi", ei pitäisi olla vaikeaa, menet salille, treenaat niin että olet miehille mieleisen näköinen jne. Itsellä kyse lähinnä ajankäytöstä ja itsearvostuksesta ja mitä elämässä arvostan, minulla yksinkertaisesti parempaa tekemistä , ehkä sitten kun olen saavuttanut ne, täytyy katsoa onko pelkkä seksi ylipäätään kenen hyvänsä minua muuten arvostamattoman kanssa sen arvoista
Geneerisillä kaunottarilla ei ole minun tapaani lyhyet töppöjalat ja valtavan pitkä ja leveä selkä, lyhyttä kaulaa, leveää ja litteää naamaa, atooppista ihoa... Että ei se kaunottareksi muuttuminen mikään pelkkä päätös ole. EI ap mutta toinen josta miehet ei kiinnostuneet edes kun olin parikymppinen
Jos seksistä on kyse ja olette jo ensimmäisellä kerralla edenneet siihen niin sekin voi vaikuttaa ettei toisia treffejä tule. Jotenkin ristiriitaiset nämä ap:n viestit. Ei ota selvää etsiikö pelkkää seksiä vai parisuhdetta vai mitä.
Eiköhän ap ole kuten useimmat muutkin ja etsii parisuhdetta mutta voi myös ennen sen löytymistä harrastaa seksiäkin. Ongelma on se, ettei miehet halua ap:sta mitään. Yrittäkää opetella lukemaan.
Jos oot vaan hiljaa. Kyllä sitä kerrran kärsii rumaakin krapulanusasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"No tee sitten itsellesi jotain. Tee itsesi geneeriseksi "kaunottareksi", ei pitäisi olla vaikeaa, menet salille, treenaat niin että olet miehille mieleisen näköinen jne. Itsellä kyse lähinnä ajankäytöstä ja itsearvostuksesta ja mitä elämässä arvostan, minulla yksinkertaisesti parempaa tekemistä , ehkä sitten kun olen saavuttanut ne, täytyy katsoa onko pelkkä seksi ylipäätään kenen hyvänsä minua muuten arvostamattoman kanssa sen arvoista"
Treenaan 5 kertaa viikossa jo nyt. Mikään treeni ei vaan muuta mun rumaa naamaa ja kehon mittasuhteita ja kauheaa ihoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap ole kuten useimmat muutkin ja etsii parisuhdetta mutta voi myös ennen sen löytymistä harrastaa seksiäkin. Ongelma on se, ettei miehet halua ap:sta mitään. Yrittäkää opetella lukemaan.
Kiitos neuvosta.
Ap kuitenkin väittää olevansa niin ruma ja vastenmielinen ettei kelpaa. Ei kuitenkaan kerro mistä tämän tulkinnan on tehnyt.
Jos seksiä on harrastettu ekalla kerralla sehän voi olla joillekin miehille este seuraaville treffeille. Silloin kyse ei ole ulkonäöstä tai mistään muistakaan ominaisuuksista vaan ainoastaan siitä että sai jo. Jotkut vaan on sellasia, myös naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvosta.
Ap kuitenkin väittää olevansa niin ruma ja vastenmielinen ettei kelpaa. Ei kuitenkaan kerro mistä tämän tulkinnan on tehnyt.
Jos seksiä on harrastettu ekalla kerralla sehän voi olla joillekin miehille este seuraaville treffeille. Silloin kyse ei ole ulkonäöstä tai mistään muistakaan ominaisuuksista vaan ainoastaan siitä että sai jo. Jotkut vaan on sellasia, myös naiset.
Ei ole harrastettu seksiä ekalla kerralla. Ja juuri siksi, että tiedän, ettei toista tapaamista ole tulossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvosta.
Ei ole harrastettu seksiä ekalla kerralla. Ja juuri siksi, että tiedän, ettei toista tapaamista ole tulossa.
Ap
Taas vastaat ristiriitaisesti. Aloituksessa sanot, että kuulemma nainen saa seksiä halutessaan mutta sinä et saa koska olet ruma ja vastenmielinen ja nyt sanot että et anna seksiä kun tiedät ettei toisia treffejä ole tulossa.
Ruma on ruma.
Naurettavia nämä treeniohjeet. Okei, itsensä voi hieman paremman näköiseksi saada, mutta ei välttämättä edes siedettäväksi.
Ienhymy, paksut nilkat, lyhyet jalat jne.
Osan toki voi kirurgin veitsi parantaa. Oma lukunsa on sitten onko siihen halua ja varaa laittaa sata tonnia.
"Taas vastaat ristiriitaisesti. Aloituksessa sanot, että kuulemma nainen saa seksiä halutessaan mutta sinä et saa koska olet ruma ja vastenmielinen ja nyt sanot että et anna seksiä kun tiedät ettei toisia treffejä ole tulossa."
Toisilla treffeillä "antaisin" ja muutaman kerran olen ihan suoraan ehdottanutkin tai vähintään kutsunut luokseni. Näistä ehdotuksista miehet siis kieltäytyvät tai vetoavat johonkin kiireisiin.
Olen toki joskus mennyt ekoillakin treffeillä sänkyyn, mutta se on aina vähän ankeaa, kun ei ole vielä tutustunut toiseen yhtään. Saan siis seksiä, jos olen onnistunut houkuttelemaan miehen luokseni, mutta jos hän on jo kerran tavannut mut, niin haaveeksi jää. Eli en todellakaan saa aina halutessani. Tarvitaanko lisää rautalankaa?
Ap
Jaxuhaleja AP:lle! Seksi ei ole ihmisoikeus!
Vierailija kirjoitti:
"Taas vastaat ristiriitaisesti. Aloituksessa sanot, että kuulemma nainen saa seksiä halutessaan mutta sinä et saa koska olet ruma ja vastenmielinen ja nyt sanot että et anna seksiä kun tiedät ettei toisia treffejä ole tulossa."
Toisilla treffeillä "antaisin" ja muutaman kerran olen ihan suoraan ehdottanutkin tai vähintään kutsunut luokseni. Näistä ehdotuksista miehet siis kieltäytyvät tai vetoavat johonkin kiireisiin.
Olen toki joskus mennyt ekoillakin treffeillä sänkyyn, mutta se on aina vähän ankeaa, kun ei ole vielä tutustunut toiseen yhtään. Saan siis seksiä, jos olen onnistunut houkuttelemaan miehen luokseni, mutta jos hän on jo kerran tavannut mut, niin haaveeksi jää. Eli en todellakaan saa aina halutessani. Tarvitaanko lisää rautalankaa?
Ap
Tarvitaan.
Miten selität sen, että väität torjumisen johtuvan ulkonäöstä?
Aloituksesta saa muutenkin kuvan, että et koskaan saa seksiä.
Aivan täyttää soopaa tämä sinun tarinasi.
Suurin osa ihmisistä (niin miehet kuin naiset) on luoneet päässään illuusion täydellisestä kumppanista, joka ei kestä poikkeuksia. Treffeillä käydään, mutta jos toisesta puuttuu se yksikin illuusion osa, niin ajatellaan, ettei tästä tule mitään. Ihmisillä ei ole pitkäjänteisyyttä antaa uusia tilaisuuksia, koska kaiken pitää tulla hetijustnyt kerralla ja samantien pitää tuntea hirveästi vetoa toiseen.
Minkä ihmeen takia et halua tavata uudelleen kaunista naista, jonka kanssa on ollut mukavaa??