Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa, että mä olen niin ruma ja vastenmielinen, ettei miehet halua tavata enää toista kertaa

Vierailija
01.01.2026 |

Ei edes kotitreffien merkeissä.

(Ja kuulemma nainen saa seksiä aina halutessaan :D)

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama juttu, kun vielä yritin treffailla. Nyt olen ollut treeffaamatta miehiä 12 vuotta eikä kukaan todellakaan ole minuakaan lähestynyt tänä aikana. 

Olen tavallisen näköinen nainen, nätiksikin sanottu, eikä mua ole koskaan lähestetty. Ei suomessa kukaan juuri lähesty, ollet pukeudu tosi provosoivasti ja oikein hae huomiota että susta huokuu että etsit seuraa

Viittasin tuolla lähestymisellä siis niihin miehiin, joita tapaa vaikka töissä, harrastuksissa tai ystävien yms kautta. Kyllä ne miehet täälläkin lähestyy kiinnostavia ympyröidensä ja elinpiiriensä naisia. 

Vierailija
102/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Panotreffit saan sovittua ja kun mies saa mitä haluaa, tulen ghostatuksi. Ikinä en myöskään ole livenä saanut miestä vaan pelkästään tinderistä ja minä tietysti joudun aloittamaan keskustelun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei vit-tu mitä Diney paskaa.  Uskotko edes itsekkään tuohon? Onko Ap muuten miten lyhyt? Itselle lyhyet naiset (alle 170cm) on red flag." 

Haista v.ttu. Just tollasten idioottien kans en ikinä lähtis treffeille vaikka maksettais. Tässä just todistetaan sitä, että luonteella, arvoilla, kemioilla ym. on väliä. 

Eiköhän se sinukin kohdalla ole vain summasta kiinni.

Älä siitä välitä sillä sinulla ei sitä summaa ole maksaa :DDDDDD

eri

Vierailija
104/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissien koko on naisen arvo  taitaa alapääkin olla hoitamatta. älä ihmettele.

Vierailija
105/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet ovat pyytäneet sinua treffeille..? Etkö silloin ole ulkonäön puolesta kelvannut mutta joku muu on ollut turn off

Se ettei ap vastaa  tähän, tulee ap:sta feikki vibat. Teeskentelee jotain inceliä,  sen takia ei jaksa ottaa kommenttejakaan vastaan kun aloituksensa ei alun alkaenkaan ollut aivan totta

Vierailija
106/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei vit-tu mitä Diney paskaa.  Uskotko edes itsekkään tuohon? Onko Ap muuten miten lyhyt? Itselle lyhyet naiset (alle 170cm) on red flag." 

Haista v.ttu. Just tollasten idioottien kans en ikinä lähtis treffeille vaikka maksettais. Tässä just todistetaan sitä, että luonteella, arvoilla, kemioilla ym. on väliä. 

Eiköhän se sinukin kohdalla ole vain summasta kiinni.

Kaikkea ei voi edes rahalla saada. 

Vierailija
107/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet ovat pyytäneet sinua treffeille..? Etkö silloin ole ulkonäön puolesta kelvannut mutta joku muu on ollut turn off

Se ettei ap vastaa  tähän, tulee ap:sta feikki vibat. Teeskentelee jotain inceliä,  sen takia ei jaksa ottaa kommenttejakaan vastaan kun aloituksensa ei alun alkaenkaan ollut aivan totta

Tiesitkö, että ihmisillä on muutakin tekemistä kuin päivystää palstalla todistamassa "syyttömyyttään". Tinderissä olen näitä treffejä sopinut, oikeassa elämässä ei ole kukaan pyytänyt treffeille. Aiemmin jo sanoin, että kuvissa ilmeisesti onnistun näyttämään ihan siedettävältä (en käytä filttereitä tai kaunistustoimintoja).

Ap

Vierailija
108/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksistä on kyse ja olette jo ensimmäisellä kerralla edenneet siihen niin sekin voi vaikuttaa ettei toisia treffejä tule. Jotenkin ristiriitaiset nämä ap:n viestit. Ei ota selvää etsiikö pelkkää seksiä vai parisuhdetta vai mitä. 

AP:n viesteistä päätellen treffikumppani on lähtökuopissa heti, kun AP avaa suunsa, mutta kohteliaana ihmisenä istuu yhdet treffit sitkeästi loppuun.

Vierailija
109/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksistä on kyse ja olette jo ensimmäisellä kerralla edenneet siihen niin sekin voi vaikuttaa ettei toisia treffejä tule. Jotenkin ristiriitaiset nämä ap:n viestit. Ei ota selvää etsiikö pelkkää seksiä vai parisuhdetta vai mitä. 

AP:n viesteistä päätellen treffikumppani on lähtökuopissa heti, kun AP avaa suunsa, mutta kohteliaana ihmisenä istuu yhdet treffit sitkeästi loppuun.

Niin no, vaikea sanoa. Ei hän mielestäni viestien perusteella vajakilta tai mt-potilaalta vaikuta, vaan ihan selväjärkiseltä tyypiltä. 

Vierailija
110/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut tosi mielenkiintoinen ketju lukea, kiitos siitä.

Tuli mieleen, että jos vielä joskus treffeille Ap uskaltaudut, niin voisithan ihan suoraan kysyä treffien päätteeksi, että mitkä treffikumppani kokee sinussa miinuspuolina, koska olet useilla ensitreffeillä käynyt sen johtamatta mihinkään, ja haluaisit vähän palautetta kehittääksesi itseäsi. Jos tämän esim.3n tai 5n miehen kanssa teet, niin on sinulla jo hyvä otanta, etenkin jos vastaukset ovat samankaltaisia. Niitä jatkotreffejäkään et voi tuossa hävitä, jos ei niitä olet tullut tähän saakka muutenkaan.

Vierailija
111/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäöstä kiinni ole.  Pitää vain nousta sieltä itsesäälistä ja ehdottaa rohkeasti toisia treffejä.  Miesten on nykyisin vaikea tehdä aloitetta, koska me too on tehnyt heistä munattomia.

Vierailija
112/112 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, syyttömiä kai me siihen ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme