Ajatelkaa, että mä olen niin ruma ja vastenmielinen, ettei miehet halua tavata enää toista kertaa
Ei edes kotitreffien merkeissä.
(Ja kuulemma nainen saa seksiä aina halutessaan :D)
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se johtuu siitä, että olisit ruma ja vastenmielinen?
Mistä muustakaan se voisi johtua?
Ap
Jos olet vaikka huono keskustelija?
Tuskinpa. Ja se tuskin olisi edes mikään este sänkyyn menemiselle vaikka olisinkin. Vai oletko joskus kuullut yhdenkään miehen sanovan "en halua seksiä tuon naisen kanssa, koska hän on niin huono keskustelija"? Niinpä.
Ap
Mulla sama aikoinaan. Monikin mies ja vielä tosi hyvännäköinenkin halusi tavata ja pyysivät treffeille, siis ihan livenä. Mutta sitten enempää eivät halunneet, max toisen kerran. Ihmettelen kyllä miksi. Ehkä haisin? Olinko tyhmä? Tätä pohtinut monesti ja tosiaan tätä tapahtui vuosia!
Kyllä sen yleensä ensimmäisen kerran tavatessa tietää, onko mitään kiinnostusta toiseen. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
T. Ruma jonne, joka projisoi.
Ei sua haluta tavata edes ekaa kertaa.
Jos naiselle sattuis käymään noin, se mies ei ole tapaamisen arvoinen vaan kuvitteli saavansa ilmaiseksi reikää. Joten mikä se mies siis on? Köyhä luuseri, jolla ei ole varaa maksulliseen eikä kykyä ihmissuhteeseen.
Et nyt tajunnut. Miehille ei kelpaa edes se ilmainen reikä, jos minä olen sitä tarjoamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskinpa. Ja se tuskin olisi edes mikään este sänkyyn menemiselle vaikka olisinkin. Vai oletko joskus kuullut yhdenkään miehen sanovan "en halua seksiä tuon naisen kanssa, koska hän on niin huono keskustelija"? Niinpä.
Ap
Ai että kyse olikin vaan seksistä. No jos vaikka a haiset pahalle tai sulla on pienet tissit tai olematon perse.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle sattuis käymään noin, se mies ei ole tapaamisen arvoinen vaan kuvitteli saavansa ilmaiseksi reikää. Joten mikä se mies siis on? Köyhä luuseri, jolla ei ole varaa maksulliseen eikä kykyä ihmissuhteeseen.
Ai sinustako kaikki naiset on kauniita eikä kukaan sen näköinen, että miehet ei kiinnostu? Missähän taikamaailmassa elät. Minä olen ruma, siskoni on ruma, lapsuuden kaverini on ruma. Kukaan meistä ei ole saanut parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huonon itsetunnon (yhyy, olen ruma ja vastenmielinen) näkymisestä käytöksessä ja asenteissa?
Tuo omaan itseen käpertyminen ja pää perseessä omien todellisten ja kuviteltujen vikojen seassa vellominen on narsismin yksi muoto.
Ap:stä tulee itseasiassa mieleen ihan tyypillinen Kilttis, lyhyt mies, nurkassa kyyristelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huonon itsetunnon (yhyy, olen ruma ja vastenmielinen) näkymisestä käytöksessä ja asenteissa?
Kyllä mä menen näihin tapaamisiin ihan avoimin mielin ja joka kerta olen sitä mieltä, että molemmat viihtyivät. En siis surkuttele tai kysele mieheltä, että en kai oo sun mielestä ruma tms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sä oot KONALA. Trolli tunnistettu, poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt tajunnut. Miehille ei kelpaa edes se ilmainen reikä, jos minä olen sitä tarjoamassa.
Ap
Koska ne ei kaikki ole homoja vaikka sinä oletkin, Konala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ai että kyse olikin vaan seksistä. No jos vaikka a haiset pahalle tai sulla on pienet tissit tai olematon perse.
Eli olen ruma ja vastenmielinen. Sitähän mä juuri sanoin.
Ap
Minkä ikäinen olet? Älä välitä näistä vtun idiooteista vastaanvänkääjistä jotka ei tiedä tosielämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mikä ihmeen konala?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama juttu, kun vielä yritin treffailla. Nyt olen ollut treeffaamatta miehiä 12 vuotta eikä kukaan todellakaan ole minuakaan lähestynyt tänä aikana.
Varmaan munkin on parempi vaan luovuttaa. Antaa olla.
Ap
Noin 90% deittailijoista on jo myöntänyt tappion joten onko ihmekään jos se on haastavaa? Eli vika ei ole sinussa.
Luin jostain että enää vain noin 8% etsii säännöllisesti seuraa?
Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mikä ihmeen konala?
Ap
Palstan vähämielisten sisäpiirijuttuja.
Ap
Niin jos etsit seksiseuraa, niin noilla voi olla merkitystä. Ei se kuitenkaan rumaa sinusta tee. Haju voi tietenkin olla merkittävä tekijä treffailussa, mutta jos vaikka peset hampaat ja käyt suihkussa ennen treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin jos etsit seksiseuraa, niin noilla voi olla merkitystä. Ei se kuitenkaan rumaa sinusta tee. Haju voi tietenkin olla merkittävä tekijä treffailussa, mutta jos vaikka peset hampaat ja käyt suihkussa ennen treffejä?
Eikö ulkonäöllä ole merkitystä miehille, kun he etsivät parisuhdetta?
Miten se ulkonäkö tuohon vaikuttaa. Minä en ainakaan halua tavata suurinta osaa naisista toista kertaa. En vaikka olis kuinka kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö ulkonäöllä ole merkitystä miehille, kun he etsivät parisuhdetta?
Joillekin on ja joillekin ei.