Kylläpä Zalandolle palauttaminen on tehty hankalaksi
Kuulemma palautustarraa ei tarvitse enää lähettää paketin mukana. Näin ollen palautus pitää hoitaa paketin päälle kirjoittavalla koodilla ja sen jälkeen paketti on vietävä joko Postin tai PostNordin toimipisteeseen. Nämä vaihtoehdot minulle annettiin, kun asiaa tiedustelin...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Voi äly! Voiko tuo olla totta?
No kyllä voi! Eikä ole harmainta aavistustakaan, mistä löydän Postin tai PostNordin toimipisteen täältä hevon kuusesta. 😄
Ap
Jaa-a, juurikin ennen joulua tilasin sieltä yhden lahjan ja mukana tuli palautustarra aivan kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi! Eikä ole harmainta aavistustakaan, mistä löydän Postin tai PostNordin toimipisteen täältä hevon kuusesta. 😄
Ap
Kai sen voi pakettiautomaattiin viedä? Esim postnord on monessa lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tarvutse
Kysyin tuota jopa tekoälyltä, joka sanoi, ettei heidän kuulemma tarvitse enää lähettää palautustarraa, elleivät halua. Asiakaspalvelun mukaan minun on vietävä paketti lähimpään Postin tai PostNordin toimipisteeseen.
Ap
Ovat sitten onnistuneet palautuksen hankaloittamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ikinä palautuksia automaattiin! Niistä ei saa kuittia.
Tilasin heiltä tuotteita jouluksi ja ne tulivat palautustarran kanssa. Viime tilauksessa, jonka vastaanotin pari päivää sitten, tarraa ei enää ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ikinä palautuksia automaattiin! Niistä ei saa kuittia.
Totta kai saa sähköisen kuitin ko. kuljetusfirman äppiin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin heiltä tuotteita jouluksi ja ne tulivat palautustarran kanssa. Viime tilauksessa, jonka vastaanotin pari päivää sitten, tarraa ei enää ollut mukana.
Olin kyllä tyytyväinen, että kyseessä oli kaikin puolin hyvä tuote, jota ei tarvinnut palauttaa. Koska minulla olisi ollut sama ongelma edessä kuin Ap:llä.
Oletteko miettineet mistä se johtuu? Teidän holtittomasta tilailustanne. Palautettu tuote on myyjälle tappiollinen, ja lisäksi kuormitatte kuriirifirmojen resursseja, kun tavara seilaa edestakaisin.
No mitäpäs jos et tilaisi sieltä vaan menet paikalliseen kauppaan, sovitat ne ja ostat sopivat?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet mistä se johtuu? Teidän holtittomasta tilailustanne. Palautettu tuote on myyjälle tappiollinen, ja lisäksi kuormitatte kuriirifirmojen resursseja, kun tavara seilaa edestakaisin.
En ole ollut koskaan holtiton tilaaja. Tosin tästä lähtien olen ex-tilaaja. Täytyy myös muistaa, että ilman tilaajia koko yritystä ei olisi edes olemassa.
Kaikkien verkkokauppojen pitäisi tehdä palauttaminen maksulliseksi ja mahdollisimman hankalaksi, jotta asiakkaat harkitsisivat tarkemmin, mitä tilaavat. Nykyinen palautusralli on kestämätön.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että palautustarrat on turhaa materiaalin tuhlausta. Niistä tulee muoviroskaakin.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpäs jos et tilaisi sieltä vaan menet paikalliseen kauppaan, sovitat ne ja ostat sopivat?
Salestako? Se on ainoa kauppa 50 km:n säteellä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien verkkokauppojen pitäisi tehdä palauttaminen maksulliseksi ja mahdollisimman hankalaksi, jotta asiakkaat harkitsisivat tarkemmin, mitä tilaavat. Nykyinen palautusralli on kestämätön.
Mitäpä luulet tilaisiko niistä sitten enää kukaan? En mä ainakaan, koska on ihan mahdotonta tietää minkälainen vaatteen materiaali on oikeasti tai onko koko yhtään sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoita Googlen hakuun "posti toimipisteet" tai "postnord toimipisteet", niin löydät lähimmän. Olisihan sinä sen paketin joutunut sinne toimipisteeseen viemään vaikka sinulla se palautustarrakin olisi.