Lue keskustelun säännöt.
Tuli tuosta toisesta mieleen, onko täällä ketään jolla on peruukki? Jos on niin, miksi? Itsellä varmaan hankinta edessä,
24.04.2007 |
siksi kysyn.. Onko aidon näköinen, mistä hankit, oliko kallis?
Kommentit (3)
haluat paremman, maksat koko peruukin itse.
Eriarvoisuutta Suomen eri kolkassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli ns. monoflimamentti eli näkyy oma päänahka läpi ja siihen pohjaanon hius laitettu käsin.
Käys kurkkaan saksalaisilla ja amerikkalaisilla sivuilla.
Rachael Welsh peruukit aidon oloisia.