En halua ladata ruokakaupan sovellusta
Oletteko ladanneet saksalaisen ruokakauppaketjun kännykkäsovelluksen? Minä en halua ladata. On jotenkin kömpelöä käyttää kassalla samaan aikaan sekä kännykkää että lompakkoa. Enkä halua että sakemanni saa minulta tietoja. Yksityisten kauppiaiden appia en myöskään ole ladannut, samasta syystä. Vihreä appi on mutta en käytä kassalla. Käytän kyllä kotimaisten ketjujen etukortteja.
Miten te muut palstalaiset olette toimineet?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tarvi kuin lukea mitä kaikkia tietoja sovellua urkkii puhelimestasi niin ei tee enää mieli ladata.
Että Ritva-Siskosi Iisalamelta soittelee sinulle joka sunnuntai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mummot.
Mitenpäs sinä kakra meinasit toimia, jos oman pankkisi yhteydet ovat poikki kassajärjestelmässä, mutta käteinen toimisi? Luikit varmaan korvat luimussa kaupasta ulos, kun olisit sysännyt täyden kaljkärrysi jonnekin sivummalle.
Einole tähän mennessä tapahtunut. olen 59v.
Sillä L-pluskortilla saa etuja, viime käynnilläkin oli 4 euron kuponki kun jouluostoksista kertyi suurempi loppusumma.
Sen verran pitää omata röyhkeyttä että uskaltaa viipyä kassalla maksamisen ajan vaikka kestäisi, mutta aina voi käyttää itsepalvelukassaa, silloin ei ole samalla tavoin painetta suoriutua nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asioi kaupoissa, joissa toiminta rakentuu sovellusten käyttöön. Onneksi on valinnan varaa.
Ok, jääräpää. Me muut kävellään samat tuotteet -30 % halvemmalla kaupasta.
Ok. nykyjuntti. Minä en yleensä osta äppituotteita, ne ovat muutenkin sellaista halpaa schaissea, jota en muutenkaan osta tai ostan harvoin. Voin todella odottaa, että se tarvittava tuote on normialennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kys.kauppa on lähikauppani, en ole ladannut.
En vaan osta niitä tuotteita, joihin sillä saa alnnuksen.
Yleensä nuo äppialennukset tulevat lähiaikoina samaan normialennukseen.
Lidlin appiin tulee -1€, -2€, -5€ kuponkeja, jotka saa käyttää mihin vaan.
Entä pystyttekö te kääkät kuvittelemaan että minulla ei ole talvikenkiä tai -saappaita, käytän tennareita läpi vuoden? 🤣👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Entä pystyttekö te kääkät kuvittelemaan että minulla ei ole talvikenkiä tai -saappaita, käytän tennareita läpi vuoden? 🤣👌🏼
Älä viitsi, mummot raivostuu oikein todella ja pöytäkoneen näppikset alkaa paukkua.
Vierailija kirjoitti:
En lataa puhelimeeni yhtään turhaa sovellusta. Aivan hyvin pärjään ilman kauppojen, medioitten ym. sovelluksia.
Miksi sinulla ylipäänsä sitten on älypuhelin?
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä te dementoituneet vanhukset sitten makselette kaikesta enemmän kun kÄnnYkkÄ oN vAiN pUhMIstA vArtEn. Huoh!
Ja sinua sitten huijataan kaupan alennuksissa eli muka-alennuksilla kuusi - nolla, houkutetaan ostamaan sitä halvinta sontaa, koska sain ihan alennusta. Viis siitä, että kaikki ostotapahtumasi menee kaupan tilastoihin ja sinulle saadaan tuupattua yhä uudelleen niitä sontatuotteiden henk.koht alennuksia mielin määrin eli mm. suklaita ja sipsejä. Tuota myöten painosi ei kun nousee ja nousee.
Latasin, mutta totesin tarjoukset niin huonoiksi että en ikinä käyttänyt. Enkä jaksa puljata puhelimen kanssa kassalla. Poistin sovelluksen turhana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tarvi kuin lukea mitä kaikkia tietoja sovellua urkkii puhelimestasi niin ei tee enää mieli ladata.
Tuopa se on nykyisen kännysukupolven mahdoton ymmärtää, koska omien aivojen käyttö on jäänyt aika lailla vajaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mummot.
Mitenpäs sinä kakra meinasit toimia, jos oman pankkisi yhteydet ovat poikki kassajärjestelmässä, mutta käteinen toimisi? Luikit varmaan korvat luimussa kaupasta ulos, kun olisit sysännyt täyden kaljkärrysi jonnekin sivummalle.
Einole tähän mennessä tapahtunut. olen 59v.
Ei ole kovinkaan monta vuotta, kun Sodankylän Kylmäsellä oli tuollainen tilanne, osa pankkikorteista toimi, osa ei. Ilmeisesti ukkosellakin oli osuutta asiaan. Onneksi meillä oli käteistä, joten saatiin ostettua poronkäristykset matkan varrelta illalla paistettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti päivystysreissun jälkeen älyävät laittaa sinulle tuplalaskun, itse aiheutettu vamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä te dementoituneet vanhukset sitten makselette kaikesta enemmän kun kÄnnYkkÄ oN vAiN pUhMIstA vArtEn. Huoh!
Ja sinua sitten huijataan kaupan alennuksissa eli muka-alennuksilla kuusi - nolla, houkutetaan ostamaan sitä halvinta sontaa, koska sain ihan alennusta. Viis siitä, että kaikki ostotapahtumasi menee kaupan tilastoihin ja sinulle saadaan tuupattua yhä uudelleen niitä sontatuotteiden henk.koht alennuksia mielin määrin eli mm. suklaita ja sipsejä. Tuota myöten painosi ei kun nousee ja nousee.
Paljonko se paino on nyt sitten noussut ja mitä moskaa tullut syötyä, vai peräti syömishäiriö? Me kyllä nähdään kaikki täällä.
Kyllä mulla on kaikki kolme appia, K, S ja Lidl. Käytän niitä eikä se ile minusta yhtään hankalaa.
Olen mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-ryhmällä on usein herkkualennuksia, mutta Lidlillä on alennuksia hedelmistä, lihasta, leivästä ym. ihan oikeista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuopa se on nykyisen kännysukupolven mahdoton ymmärtää, koska omien aivojen käyttö on jäänyt aika lailla vajaaksi.
Minusta ne tiedot on ihan mielenkiintoisia itsellekkin nähtäväksi; paljonko on mennyt ruokakauppaan, paljonko on ostanut lihaa, kalaa ym. Mikä on ostosten suomalaisuusaste ja mikä on niiden hiilipäästöt. Montako muovipussia on tullut ostettua. Tällaisia tietoja näkee noista apeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lataa puhelimeeni yhtään turhaa sovellusta. Aivan hyvin pärjään ilman kauppojen, medioitten ym. sovelluksia.
Miksi sinulla ylipäänsä sitten on älypuhelin?
Ok, bimbo. Voineehan sitä käyttää vain ja ainoastaan kaupan alennuksiin. Minä teen tuolla monta muuta hommaa, maksamiseen ja kauppa-asiointiin yleensä en ikinä.
Mitenpäs sinä kakara meinasit toimia, jos oman pankkisi yhteydet ovat poikki kassajärjestelmässä, mutta käteinen toimisi? Luikit varmaan korvat luimussa kaupasta ulos, kun olisit sysännyt täyden kaljakärrysi jonnekin sivummalle.