En halua ladata ruokakaupan sovellusta
Oletteko ladanneet saksalaisen ruokakauppaketjun kännykkäsovelluksen? Minä en halua ladata. On jotenkin kömpelöä käyttää kassalla samaan aikaan sekä kännykkää että lompakkoa. Enkä halua että sakemanni saa minulta tietoja. Yksityisten kauppiaiden appia en myöskään ole ladannut, samasta syystä. Vihreä appi on mutta en käytä kassalla. Käytän kyllä kotimaisten ketjujen etukortteja.
Miten te muut palstalaiset olette toimineet?
Kommentit (90)
En minä niin valtavasti kiinnostunut ole niistä Lidlin appin kupongeista. Lidl appiä tottakai käytän ja sillä saa hyvät tarjoukset kaupasta, jonka hinnat on jo Suomen kauppaketjujen halvimmat. Bonusrahaa tulee hyvin kuukaudessa. Se on kuitenkin ihan ilmaista rahaa, kun sillä voi maksaa ostokset.
En ole ladannut enkä lataa. Naurettavaa pelleilyä aikuisilta ihmisiltä pulata joka kaupan kassalla puhelimen kanssa. Valtaosa ei osaa niitä edes sujuvasti käyttää, aina pitää etsiä ja aktivoida niitä tarjouksiaan siinä kassalla ja kassahenkilö yrittää kärsivällisesti neuvoa, joka kerta uudestaan ja uudestaan. Kaikki tuommoiset voisi lakkauttaa. Hinnat olisi sitä mitä on, kaikille samat. Ja jos joku tuote tarjouksessa, tarjous yhtälailla kaikille ilman puhelinta, korttia, kuponkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asioi kaupoissa, joissa toiminta rakentuu sovellusten käyttöön. Onneksi on valinnan varaa.
Ok, jääräpää. Me muut kävellään samat tuotteet -30 % halvemmalla kaupasta.
Ok. nykyjuntti. Minä en yleensä osta äppituotteita, ne ovat muutenkin sellaista halpaa schaissea, jota en muutenkaan osta tai ostan harvoin. Voin todella odottaa, että se tarvittava tuote on normialennuksessa.
Ne äppituotteet on schaissea, jos ostaa schaissea. Ne henkilökohtaisissa kupongeissa olevat tarjoukset määräytyy pitkälti ostohistorian mukaan. Sama käytäntö on K-ryhmän apissa.
Minusta on mukavaa ostaa kahvini edullisemmin kuin tavallisesti, vaikka olenkin sikäli hyväosainen, ettei minun tarvitse tinkiä kahvista.
Tee akuankkatunnus kakkoskapulaan, jos et halua seurantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kömpelöä käyttää lompakkoa kassalla.
K-kaupoissa ainakaan tarvii puljata kassalla kännykän kanssa. Tarjoukset on plussakortilla, myös mobiilietu, kun sen ensin aktivoit vaikkapa kotona.
Minulla on se sovellus puhelimssa. Vaikka Lidl on meidän lähikauppan en käytä puhelinta kassalla. Siinä on paljon väkeä jonossa ja sählätessä pelkään kadottavani jonkin kortin tai avaimeni, tai unohdan lompakon. Kerran olin pudottanut kortin lattialle ja joku muu löysi sen onneksi. Se oli kOitenkn mieheni nimellä enkä saanu sitä takaisin. Mutta Liedl lupasi kuolettaa sen. Olen nimittäin mieheni omaishoitaja kun hän on kroonisesti sairas. Kauppa varmaan voisi keksiä paremman alennustavan.
Ässän appi on ja k-ketjun. Huomattavia eroja. Ässän apista tarkistan joskus harvoin lähinnä bonuskertymäsaldon. Ostosten osalta äärimmäisen kökkö. Pitäisi selata eestaas, onko sokkarilla tai lähikaupassa joku juuri nyt kuponkitarjouksessa. Jos haluat paketin juhlamokkaa tarjoushinnalla, pitää kassalla kaivaa apista kuponki. Ei kiitos.
K-ruoka -apista näkee valitun ruokakaupan, meillä cittarin, tarjoukset ja omaan ostohistoriaan pohjautuvat tarjoukset aika näppärästi. Jos on joku erikseen aktivoitava tarjous, painat napista ja sen jälkeen plussakortti (joka on pankin maksukortin yhteydessä) huomioi sen hinnan kassalla ilman kuponkeja.
Meillä menee k-ketjulle niin paljon rahaa, että joskus tulee myös ns. parhaan asiakkaan tarjouksia, kuten 10 prosentin alennus yhdestä ostokerrasta. Ilman appia en tätä huomaisi. Kauppaan mennessä vilkuilen muistaessani apista, onko kahvia puoleen hintaan tms. Asioita, joita joka tapauksessa sillä kertaa ostaisi mutta voi ottaa sen kahvin tai juuston, jota saa tänään edullisemmin.
Kuitit olen asetuksista laittanut sähköisiksi, kuitit ja takuukuitit löytyy tarvittaessa apista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on se sovellus puhelimssa. Vaikka Lidl on meidän lähikauppan en käytä puhelinta kassalla. Siinä on paljon väkeä jonossa ja sählätessä pelkään kadottavani jonkin kortin tai avaimeni, tai unohdan lompakon. Kerran olin pudottanut kortin lattialle ja joku muu löysi sen onneksi. Se oli kOitenkn mieheni nimellä enkä saanu sitä takaisin. Mutta Liedl lupasi kuolettaa sen. Olen nimittäin mieheni omaishoitaja kun hän on kroonisesti sairas. Kauppa varmaan voisi keksiä paremman alennustavan.
Vaikka kuinka olet omaishoitaja, teet silti maksuvälinepetoksen käyttäessäsi puolison korttia, pankilla on oikeus nostaa sinua vastaan syyte. Sinun pitää hommata oma rinnakkaiskortti miehesi tilille tai vaikka operoida käteisellä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
S-ostoslista appi kannattaa olla jos käy S-ryhmän ruokakaupoissa. Löytää hyllypaikan.
Samoin löytää hyllypaikan ainakin citymarketissa. Kätevä silloin, kun etsii jotakin uutta.
Mää oon 62-v. ja on tapahtunut kahdesti ku on ollut pankki yhteydet poikki koko maan laajuisesti...siksi pitäisi olla kaksi maksukorttia tai sitten riittävästi caashiä messissä ettei jää makkarat ja oluset kassalle...