Muita, joita ei kiinnosta uuden vuoden juhlinta sitten pätkääkään?
Itse olen jo sohvalla, yöpuku päällä ja katson tässä hyvää leffaa herkkujen kanssa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta myöskään minua , katon emmerdalea, aion myöhemmin paistaa pitsan, on synttärini jota en juhli.
No mutta... hyvää synttäriä kuitennii!
Miksi ihmeessä Suomessa on ruvettu sanomaan "hyvää synttäriä"? Ennen sanottiin onneksi olkoon ja onnea jne.
Ihan sun kiusalla. ("Hyvää syntymäpäivää" lyhennettynä.)
Ei kiinosta yhtään, en kyllä viettänyt jouluakaan millään tavalla, ei jouluruokia, lahjoja tai kyläilyä missään, aivan turhia juhlia.
Huomenna sen sijaan kiva lukea kuinka moni sai raketin tai muun ilotulitteen päin näköä.
Joo, ei nämä kliseiset kalenteripakkopullajuhlat kiinnosta.
Ei kiinnosta.
Vuosi sitten olin maailman onnellisin tyttö ihastuksen/rakastuksen kanssa ja piti olla nytkin.
Sen sijaan itken ja on tuskaista, haluisin vaan nukkua mutta ei pysty siihenkään. Enpä mä syönytkään ole. Ja pitää ihmisille esittää pärjäävät ja tunteetonta.
Ihana kun joillain on valintana olla yksin ja kaikki ok niin.
Pakkasta 30 , muut saavat juhlia vapaasti, hyvää uutta vuotta silti kaikille.
Ranskan perunat on uunissa ja syödään ketsupin ja jogurttikastikken kera. Ei ollut kallis ruoka.
Nyt se Ruotsin lumiennuste Upsalan lähellä on noussut metriin. Melkoinen pyry.
Kiinnostaisi jos olisi joku jonka kanssa juhlia, mutta yksin en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
En viitsisi tänään valvoa pitkään, koska huomenna aamuvuoroon töihin. Eri asia vain, saanko rakettien paukkeelta nukuttua...
Myös mulla on aamuvuoro. Tänään ykkösvapaa, torkun sohvalla ja syön. Ei minkäänlaisia fiiliksiä.
Kävin suihkussa. On hyvä olo. Mukavaa loppuvuotta!
Minä en ole koskaan ollut uuden vuoden viettäjä. Tietenkin mukavaa että vuosi vaihtuu. Lapsena 1960-70-luvun alussa meillä uuden vuoden aattoiltana valettiin tinaa. Olen yli 60 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
En viitsisi tänään valvoa pitkään, koska huomenna aamuvuoroon töihin. Eri asia vain, saanko rakettien paukkeelta nukuttua...
Plz, älä lopeta virkettä kolmoispisteeseen. Vaikutat yli 70-vuotiaalta. Kyllä sinä nukut. Käytä korvatulppia jos ärsyttää. En minäkään tykkää paukuttelusta mutta ei kannata tehdä siitä numeroa. Jos ärsyyntyy, ei nuku. Tyynnytä mielesi
Ap, oletko minä? 😂😂 Itse samoin sohvalla yöpuku päällä. Kohta alan katsomaan Frasieria ja sen NCIS- sarjaa. Olen ollut yksin uutena vuotena jo kohta kymmenen vuotta ja alan jo tottumaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta myöskään minua , katon emmerdalea, aion myöhemmin paistaa pitsan, on synttärini jota en juhli.
Onnea!
Yksin minäkin. Todin on kissa tuossa. Ei täl iällä enää luota kehenkään. Enää siis ku saanu tarpeex turpiin sydämeen..hyvänä ihmisenä on yksinäistä olla. Kelpaa vaa kun on jotai antamassa muille muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta yhtään, en kyllä viettänyt jouluakaan millään tavalla, ei jouluruokia, lahjoja tai kyläilyä missään, aivan turhia juhlia.
Huomenna sen sijaan kiva lukea kuinka moni sai raketin tai muun ilotulitteen päin näköä.
Et ole terve. Niin katkera, niin hapan, vahingoniloinen. Masentunut?
Sohvalta katselen ilotulituksia, kohta lämmitän ehkä saunan. Hyvä kirja kesken ja keittiössä maistuvia ruokia, jos alkaa tehdä mieli. Vaikka maailma ympärillä on tullut hulluksi, niin juuri nyt on tässä hetkessä seesteinen olo. Teen sen, minkä pystyn, mutta en kanna koko maailman murheita mukanani ensi vuoteen.
Mulla on hyvä mieli ja oon juhlinut joulua kuukauden. Mun juhliminen on nauttimista kaikesta kauniista, hyvät yöunet, kahvia kun huvittaa. Ja hiljentymistä syksyn kiireiden jälkeen.
Nyt juhlin vuoden vaihtumista kiitollisena siitä että elän. Eikä kukaan läheinen ole hiljattain kuollut. On ollut sellaisia 5-10 hautajaisten vuosia, muttei tänä vuonna. Aloitan voimatreenin ja laitan kämpän myyntiin.