Muita, joita ei kiinnosta uuden vuoden juhlinta sitten pätkääkään?
Itse olen jo sohvalla, yöpuku päällä ja katson tässä hyvää leffaa herkkujen kanssa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta myöskään minua , katon emmerdalea, aion myöhemmin paistaa pitsan, on synttärini jota en juhli.
No mutta... hyvää synttäriä kuitennii!
Ei kiinnosta minuakaan. Kohta menen suihkuun ja sen jälkeen menen sohvalle telkun ääreen.
Eipä tosiaan kiinnosta, sauna lämpenee
Ei kiinnosta, menen aikaisin pehkuihin unilääkkeen ja korvatulppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta myöskään minua , katon emmerdalea, aion myöhemmin paistaa pitsan, on synttärini jota en juhli.
No mutta... hyvää synttäriä kuitennii!
Miksi ihmeessä Suomessa on ruvettu sanomaan "hyvää synttäriä"? Ennen sanottiin onneksi olkoon ja onnea jne.
Ei ole vuosiin enää kiinnostanut, kai viimeksi kun vaihtui vuosituhat.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Ei kans vähempää voisi kiinnostaa. Kävin kyllä katsomassa ilotulituksen, vaikka ei edes oikeastaan olisi jaksanut.
Sama juttu. Ei kiinnosta yhtään. Kotona ilta sujuu sohvalla leffoja ja sarjoja katsoen sekä herkkuja syöden.
Mä en mene edes katsomaan ilotulitusta.
Viime kerralla jengi ampui raketteja ihan holtittomasti ja yksi raketti tuli vaakatasossa mua päin ja sujahti metrin päästä ohi.
Korvat soivat pari viikkoa tuon jälkeen.
Ei kiinnosta koko uusi vuosi yhtään.
Ihana vain löhötä sohvalla viltin alla ja syödä herkkuja. Olen yksin kotona.
Kiinnostaisi, mutta olen kotona, kun en viitsi jättää koiraa yksin. Haluaisin mielellään nähdä ilotulituksen, mutta jää nyt väliin.
Täällä yksi. Aina pitänyt vuoden turhimpana juhlana. Räjähteet ja känniääliöt, kyllä ehdottomasti haluan heidän sekaansa!
Juuri vuoden paras juhla, joulu, vietetty, rauhassa ja tunnelmalla, on pimeää ja kylmää, ei kiitos, jään kotiin vällyjen väliin, pamautelkaa te ihan rauhassa keskenänne vaikka silmät päästä.
Ilotulitteiden osto ja rahan paukuttelu taivaalle kun lama lähestyy... kuka tekee noin ?
Ei jotenkin huvita yhtään juhlia vuoden vaihtumista. Kaverilla olisi juhlat, mutta en jaksa seikkailla toiselle puolen Tamperetta kun tietää, että joka paikka täynnä porukkaa ja yöllä on vaikea päästä kotiin. Olen sohvalla pyjama päällä, kohta herkkuja ja ajattelin pelailla uutta pleikkaripeliä. Mukavaa uutta vuotta kaikille!
Tavallaan joo, yksinään ei kiinnosta yhtään eikä kiinnosta mikään känniläisten seurakaan mutta olisi kiva juhlistaa uutta vuotta oman perheen / kumppanin kanssa joko kotona tai sitten jossain mökillä kaukana kaikesta.
Mua vaan rehellisesti sanottuna masentaa ja huolettaa tulevaisuus sen verran paljon, ettei kiinnosta juhlia.
Olen 62 ehkä sekin vaikuttaa, että joskus tuli juhlittua yli tarpeeksi.
Eräs parisuhde päättyi uutena vuotena 1990. Silloin soi Abba ; Happy New Year.
Tuntuu, että keski-ikäisenä on nähnyt jo riittävästi uuden vuoden juhlintaa, vaikkapa raketteja. Ei kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta minuakaan. Kohta menen suihkuun ja sen jälkeen menen sohvalle telkun ääreen.
Sama. Mutta ei mua muiden juhlinta häiritse. Ihan kiva kattella raketteja ikkunasta pehmoisella sohvalla köllöttäen. Se vain on outoa, että joku veijo ampuu raketteja keskeltä tietä. 3 autoa joutui tööttäämään pahvipäälle. Olis iso tyhjä tontti ihan vieressä, kaupungin maata.