Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ei kiinnosta uuden vuoden juhlinta sitten pätkääkään?

Vierailija
31.12.2025 |

Itse olen jo sohvalla, yöpuku päällä ja katson tässä hyvää leffaa herkkujen kanssa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta myöskään minua , katon emmerdalea, aion myöhemmin paistaa pitsan, on synttärini jota en juhli.

Vierailija
2/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta myöskään minua , katon emmerdalea, aion myöhemmin paistaa pitsan, on synttärini jota en juhli.

No mutta... hyvää synttäriä kuitennii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minuakaan. Kohta menen suihkuun ja sen jälkeen menen sohvalle telkun ääreen.

Vierailija
4/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosiaan kiinnosta, sauna lämpenee

Vierailija
5/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, menen aikaisin pehkuihin unilääkkeen ja korvatulppien kanssa.

Vierailija
6/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta... hyvää synttäriä kuitennii!

Miksi ihmeessä Suomessa on ruvettu sanomaan "hyvää synttäriä"? Ennen sanottiin onneksi olkoon ja onnea jne. 

Vierailija
7/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosiin enää kiinnostanut, kai viimeksi kun vaihtui vuosituhat. 

Vierailija
8/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Vierailija
9/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kans vähempää voisi kiinnostaa. Kävin kyllä katsomassa ilotulituksen, vaikka ei edes oikeastaan olisi jaksanut.

Vierailija
10/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ei kiinnosta yhtään. Kotona ilta sujuu sohvalla leffoja ja sarjoja katsoen sekä herkkuja syöden.

Vierailija
11/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene edes katsomaan ilotulitusta.

Viime kerralla jengi ampui raketteja ihan holtittomasti ja yksi raketti tuli vaakatasossa mua päin ja sujahti metrin päästä ohi.

Korvat soivat pari viikkoa tuon jälkeen.

Ei kiinnosta koko uusi vuosi yhtään.

Ihana vain löhötä sohvalla viltin alla ja syödä herkkuja. Olen yksin kotona.

Vierailija
12/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi, mutta olen kotona, kun en viitsi jättää koiraa yksin. Haluaisin mielellään nähdä ilotulituksen, mutta jää nyt väliin. 

Vierailija
13/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Aina pitänyt vuoden turhimpana juhlana. Räjähteet ja känniääliöt, kyllä ehdottomasti haluan heidän sekaansa!

Juuri vuoden paras juhla, joulu, vietetty, rauhassa ja tunnelmalla, on pimeää ja kylmää, ei kiitos, jään kotiin vällyjen väliin, pamautelkaa te ihan rauhassa keskenänne vaikka silmät päästä.

Vierailija
14/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitteiden osto ja rahan paukuttelu taivaalle kun lama lähestyy... kuka tekee noin ?

Vierailija
15/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotenkin huvita yhtään juhlia vuoden vaihtumista. Kaverilla olisi juhlat, mutta en jaksa seikkailla toiselle puolen Tamperetta kun tietää, että joka paikka täynnä porukkaa ja yöllä on vaikea päästä kotiin. Olen sohvalla pyjama päällä, kohta herkkuja ja ajattelin pelailla uutta pleikkaripeliä. Mukavaa uutta vuotta kaikille!

Vierailija
16/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, yksinään ei kiinnosta yhtään eikä kiinnosta mikään känniläisten seurakaan mutta olisi kiva juhlistaa uutta vuotta oman perheen / kumppanin kanssa joko kotona tai sitten jossain mökillä kaukana kaikesta. 

Vierailija
17/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan rehellisesti sanottuna masentaa ja huolettaa tulevaisuus sen verran paljon, ettei kiinnosta juhlia. 

Vierailija
18/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 ehkä sekin vaikuttaa, että joskus  tuli juhlittua yli tarpeeksi. 

Eräs parisuhde päättyi uutena vuotena 1990. Silloin soi Abba ; Happy New Year. 

Vierailija
19/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu,  että keski-ikäisenä on nähnyt jo riittävästi uuden vuoden juhlintaa, vaikkapa raketteja. Ei kiinnosta enää.

Vierailija
20/40 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta minuakaan. Kohta menen suihkuun ja sen jälkeen menen sohvalle telkun ääreen.

Sama. Mutta ei mua muiden juhlinta häiritse. Ihan kiva kattella raketteja ikkunasta pehmoisella sohvalla köllöttäen. Se vain on outoa, että joku veijo ampuu raketteja keskeltä tietä. 3 autoa joutui tööttäämään pahvipäälle. Olis iso tyhjä tontti ihan vieressä, kaupungin maata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän