Mieheni bruttopalkka 3700€, minun 2700€. Silti miehelläni netto hain 200€/kk enemmän kuin linulla
Aika hassua. No, onneksi on vuokratuloa ja asuntolainakin jo maksettu.
Kommentit (52)
naisen euro on sitten näköjään enempi
Niin. Eihän tuo kerro muusta kuin että ennakonpidätystä pystyy muuttamaan. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Nakkisormi ap on ainakin
No en niin tällaisella roskapalstalla viitsi niin kiinnittää huomiota, osuuko oikeaan kirjaimeen. Jos joku ei ymmärrä mitä tarkoitin, ei ole minulta pois.
Ap
Onhan se mahdollista jos toisella on liian kova veroprosentti ja toisella liian pieni (sekä paljon vähennyksiä). Oikeassa elämässä ilman kikkailuja tonnin kovemmasta palkassa tuossa tuloluokassa jää 500 - 600e enemmän kouraan. joku sun yhtälössä ei toimi tai sua viilataaan linssiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista jos toisella on liian kova veroprosentti ja toisella liian pieni (sekä paljon vähennyksiä). Oikeassa elämässä ilman kikkailuja tonnin kovemmasta palkassa tuossa tuloluokassa jää 500 - 600e enemmän kouraan. joku sun yhtälössä ei toimi tai sua viilataaan linssiin.
Ei viilata. Luultavasti mies pelkää mätkyjä sijoitusasunnon tuoton takia.
Ap
Mulla on liian korkea veroprosentti - sain tänä vuonna palautusta 200€, miehelle ei palautusta tullut vaan joutui maksamaan mätkykä juuri 200€.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viilata. Luultavasti mies pelkää mätkyjä sijoitusasunnon tuoton takia.
Ap
Vuokratulot ovat pääomatuloa, eivät ansiotuloja. Menevät eri verotuksella. Tai vaikka sijoitusasunto tarkoittaisi myyntiä, niin sekin on ihan oma veroluokkansa kuin palkasta maksettavat verot.
Aww, aloittajaa huijataan ja vielä oman miehen toimesta. Veikkaan, että jossain kohtaa ensin yllättyy aloittaja ja sitten mies.
Mites valaan, nettooko enemmän kuin hai?
Mulla siis 2700€ brutto, 2170€ netto. Miehellä 3700€ brutto, netto 2370.
Minä sain 200€ palautusta, kun taas mies mätkyjä saman verran.
Ap
Paljon se Linun brutto sitten on? Entä Lenun ja Tinun netto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkisormi ap on ainakin
No en niin tällaisella roskapalstalla viitsi niin kiinnittää huomiota, osuuko oikeaan kirjaimeen. Jos joku ei ymmärrä mitä tarkoitin, ei ole minulta pois.
Ap
Miksi vietät uuttavuottasi roskana pitämälläsi palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Aww, aloittajaa huijataan ja vielä oman miehen toimesta. Veikkaan, että jossain kohtaa ensin yllättyy aloittaja ja sitten mies.
Olen itse nähnyt hänen palkkakuittinsa, sekä verokorttinsa. Hänen verotukseensa vaikuttaa sijoitusasunnon tuotto, kuten jokainen porvari tietää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkisormi ap on ainakin
Ap
Miksi vietät uuttavuottasi roskana pitämälläsi palstalla?
Lämmitän saunaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nähnyt hänen palkkakuittinsa, sekä verokorttinsa. Hänen verotukseensa vaikuttaa sijoitusasunnon tuotto, kuten jokainen porvari tietää.Ap
Kuivuipa tämä provo nopeasti kasaan.
Mies maksaa vuokratulon ennakonpidätyksen palkkaverotuksen yhteydessä.
Vain
ja
Minulla.