Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pregnyl ja Rtesti

24.04.2007 |

Laitan tämän kyselyn nyt tännekin plussanneiden lapsettomien palstan lisäksi... jos jollain olis jotain tietoa.

" Testasin juuri B-surella haalean, mutta selkeän plussan. Nyt menossa kp 28, pregnyl-irrotuspiikki (5000 iu) pistetty kp 13 ja kiertoa/mahdollista raskautta tukemaan 2500 iu kp 18 ja 2500 iu kp 22. Eli viimeisestä piikistä on yli 6 vrk.

Luulin jo perjantaina, että menkat alkavat, kun " tuhrua" tuli jonkun verran, tulee vähän vieläkin, mutta on siis vähentynyt.

Uskoako siis plussaan?

No, sehän selviää kyllä aikanaan, onko tää plussa oikea, mutta en millään jaksaisi odottaa... "

Lasta yritetty 09/04 alkaen, yksi km rv9 08/06.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen negaa ja kysyin lääkäriltä vaikuttaako lääkkeet testiin, niin ei kuulemma pitäis vaikuttaa. Toivottavasti on siis oikea plussa!!!

Vierailija
2/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kommentista. Muistatko kuinka suuren annoksen pregnyliä olit pistänyt ja paljonko oli aikaa pistoksen ja positiivisen R-testin välissä?

Mulle lääkäri sanoi kyllä, että jos ei kuukautisia ala kuulumaan 2 viikkoa inssistä (kp15), niin voin tehdä testin, eikä pregnylin pitäisi enää näkyä. Huomenna tulee se 2 viikkoa täyteen... Yritän jaksaa odottaa ylihuomiseen, ennenkuin testaan uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paholainen. Eli siis kuinka paljon aikaa jäi pistoksen ja negatiivisen testin välille?

Vierailija
4/5 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt myös Pregnyliä tuon 2500iu luteaalivaiheen tueksi icsissä. Meille lääkäri sanoi että 10 päivää voi näyttää väärää plussaa lääkkeen ottamisesta. Itse olen testannut selvän negan 9 päivää pistoksen jälkeen.

Malta vielä pari päivää ja testaa uudelleen. Toivottavasti tuo plussasi olisi ihka oikeasta raskaudesta eikä lääkkeiden haamuja.

Tule kertomaan sit miten kävi.

Lupiini

Vierailija
5/5 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se plussaksi vahvistui !!!

Eli nyt mennään rv 4 +5.

Enää ei ole kohta viikkoon tuhrutellut yhtään, ehkä se tuhru oli sitten kiinnittymisvuotoa? Sitä kesti kyllä 4 päivää...

Sinänsä pelottaa, että tämä(kin) menee kesken. Eli siis takana 1 km, tuolloin kuitenkin oli alussa paljon raskausoireita; väsymystä, lisääntynyttä vessassa ramppaamista (myös yöllä), vihlomisia kohdun seutuvilla ja rinnat oli heti arat ja turvoksissa. Nyt ei oikein mitään... välillä vähän kohdusta nippailee. Mitäköhän tässä pitäis oikein ajatella? No, raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan ;). Ultra on 2 1/2 viikon päästä, siellähän se sitten selviää viimeistään.