Mummo ei antanut meille jouluna mitään
Ei niin mitään. Mieheni poikkesi siellä kun olimme menossa lapsuuskotiimme, odotimme abc;llä sen aikaa. Tarkoitus oli että nappaa mummon antamat lahjat mukaansa. Ei saanut mitään.
Omalla äidilläni olimme 10 päivää kun oli lomapäiviä. Äidillä oli hyvät ruuat ja lahjat meille jokaiselle ja lupasi kesällä kustantaa matkan Lofooteille meille.
Toinen mummo ei tajua miksi emme käy hänellä.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista miehen tili, itse laitoin pojan tilille pari tonnia josta voi sitten antaa lapsille sataset.
Törkeää passiivis-aggressiivista narsismia laittaa tilille kertomatta mitään!
Miten niin.
Olisitte kaikki käyneet mummoa katsomassa
Miksi mummon pitäisi antaa mitään? Mitä te annatte mummolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista miehen tili, itse laitoin pojan tilille pari tonnia josta voi sitten antaa lapsille sataset.
Törkeää passiivis-aggressiivista narsismia laittaa tilille kertomatta mitään!
Miten niin.
Ei pysty sen verran alentumaan, että kertoisi ystävällisesti, että arvaa mitä, laitoin tilillesi rahaa. Ja sekin on rajatonta: täytyy kysyä, saako laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa/viitsii olla/tuhlata 10 lomapäivää äitinsä helmoissa?
Äitien tyttäret perheineen. Onhan äiti se parempi mummo. Aloittajalla rikkaampikin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummon pitäisi antaa mitään? Mitä te annatte mummolle?
Mummojen kuuluu antaa. Ja sitäpaitsi, vanhempien omaisuus ja rahat on itse asiassa lasten. Lapsillehan ne kuuluu ja tulee..
Mummo ei antanut jouluna mitään. Entä mitä veitte mummolle lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mummo ei antanut jouluna mitään. Entä mitä veitte mummolle lahjaksi?
Ap oli ostanut kalsilatvaisen nuppuisan amarylliksen. Ostin semmosen kälylleni, maksoi 7 euroa. Lisäksi hänelle suklaata, juustolajitelman ja keksiä. Hän toi minulle suunnilleen saman. Olemme iäkkäät lesket kumpikin.
Ap kirjoitti juuri sen syyn, miksi lopetin kaikkien lahjojen antamisen ja muun joulun järjestämisen. Otan heistä mallia. Lahjansa minulle voin hakea, mikäli niitä joskus olisi. Sisään ei tarvitse kutsua.
Huoh!
Edelleen ihmettelen, miksi joku viitsii tehtailla näitä typeriä provoja. Ja jotkut vielä ihan tosissaan vastaa tällaisiin.
Miksi tätä on alanuoletettu?