Mummo ei antanut meille jouluna mitään
Ei niin mitään. Mieheni poikkesi siellä kun olimme menossa lapsuuskotiimme, odotimme abc;llä sen aikaa. Tarkoitus oli että nappaa mummon antamat lahjat mukaansa. Ei saanut mitään.
Omalla äidilläni olimme 10 päivää kun oli lomapäiviä. Äidillä oli hyvät ruuat ja lahjat meille jokaiselle ja lupasi kesällä kustantaa matkan Lofooteille meille.
Toinen mummo ei tajua miksi emme käy hänellä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia satuja sitä ap:n mielikuvitus keksiikin.
Tämä. Usein kyllä mietin sitä, että mistä nää lahopäät saa kaikki nää ideansa idioottiprovoihinsa. Täytyy jopa hieman kadehtia niiden luovuutta.
Tämä oli reippaasti 0/5. Yrittäisit nyt edes vähän parempaa. Harjoittele tekemään kunnon aloituksia. Tästähän nyt loistaa kilometrin päähän, että mummua sulla ei edes ole, äidistä puhumattakaan.
Ette siis käyneet toisessa mummolassa ollenkaan vaan odotitte abc:llä mutta lahjoja olisi silti pitänyt saada. Oletko ihan sekaisin.
Kunnolliset mummot lähettää sentään paketin tai joulurahaa vaikkei edes poikettaisi. Nyt sentään poikansa vei kaksinuppuisen amarylliksen ja kävi toivottamassa hyvää joulua. Eikä saatu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ette siis käyneet toisessa mummolassa ollenkaan vaan odotitte abc:llä mutta lahjoja olisi silti pitänyt saada. Oletko ihan sekaisin.
Olin lasten kanssa abc:llä viiden kilometrin päässä, mieheni pistäytyi äidillään. Mielestäni kirjoitin selvästi.
Siinähän olisi mennyt kauemmin jos olisimme kaikki menneet käymään mummolassa. Miehen yksin pistäytyminen oli nopeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lasten kanssa abc:llä viiden kilometrin päässä, mieheni pistäytyi äidillään. Mielestäni kirjoitin selvästi.
Miksi ette menneet koko porukalla mummolaan, tai edes lapset miehen kanssa?
Mummohan on kuin siitä mummo laulusta. Hyljeksitty ja hyväksikäytetty 😢😩😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me kaikki ymmärrettiin tämä, ja jäimme ihmettelemään, että miksi törötit lapsien kanssa ABC:llä ettekä menneet mummoa tervehtimään.
En ihmettele vaikka mitään ei antanut, ei edes lapsenlapsiaan nähnyt, omituista touhua. Anoppisi taitaa inhota sinua kun pitää jäädä 5 kilometrin päähän?
Vierailija kirjoitti:
Ootko menossa AP rahattomana Lappiin ja jää vuosi sitten varattu rantaloma myös käymättä? Olet AP aina PA ja vänkäät. Kyhäät näitä masentavia mielenvikaisia aloituksia. Raavit yksin kotona pieruverkkareissa per#ettäsi ja naurat partaasi näille kehitysviivästymäisille aloituksillesi ja turhille viestiketjuille. Haiset pahalle, mene suihkun kautta saunaan.
Syö ja keitä kahvit. Lopeta nämä turhat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niitä lapsosia kannattaisi mummolle käydä näyttämässä? Miksi lahjoa tuntemattomia tenavia?
Mummoni antoi 200€ ja vaarini 350€ lahjaksi rahaa viisikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollut selvänä kun et uskaltanut mennä mummolaan.
Trollialoitus, mutta vastaan silti. Omat lapsenlapseni, 14 ja 17 vuotiaat, totesivat minulle, kun ilmoitin etten tänä vuonna pystynyt lahjomaan heitä, että ei haittaa, ei me olla enää siinä iässä. Lisäsivät vielä, että tärkeintä kun nähtiin, olivat perheen kanssa luonani syömässä. Itse sanoin heille, että minulle paras lahja ovat he itse. Meillä on aina ollut rakastavat välit vaikka näemme melko harvoin. Ovat minulle niin rakkaita. N. 70v.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele vaikka mitään ei antanut, ei edes lapsenlapsiaan nähnyt, omituista touhua. Anoppisi taitaa inhota sinua kun pitää jäädä 5 kilometrin päähän?
En kestä anoppia enkä sitäkään ettei hän muista lapsia yhtä hyvin kuin äitini. En jaksa sitä että istukaa nyt, keitän kahvit, litanko ruokaa , höpinää höpinää. Lapset voisi pahoin loppumatkan jos mummo saisi tuputtaa heille piparia ja mehua ja pullaa.
V i t t u miten natku mummo...toivota taivasmatkaa..
Vierailija kirjoitti:
Mummoni antoi 200€ ja vaarini 350€ lahjaksi rahaa viisikymppisinä.
Kuinka usein näet heitä? Oletko ainoa lapsenlapsi? Mulla on kuusi. Ei riitä varat 6 x 200 antaa. Synttäreinä annan 50 e. Mutta eivätpä usein käy. Siis vielä vanhempien kanssa liikkuvia.
Ootko menossa AP rahattomana Lappiin ja jää vuosi sitten varattu rantaloma myös käymättä. Olet AP aina PA ja vänkäät. Kyhäät näitä masentavia mielenvikaisia aloituksia. Raavit yksin kotona pieruverkkareissa per#ettäsi ja naurat partaasi näille kehitysviivästymäisille aloituksillesi ja turhille viestiketjuille. Haiset pahalle, mene suihkun kautta saunaan.