Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako L:ää tai E:tä kirjoitit?

Vierailija
24.04.2007 |

Mistä aineista ja olitko lukenut todella paljon?

Oletko luonnonlahjakkuusfiksu, vai onnistiko vain kokeissa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 E ja se tuli ruotsista, loput M ja C... En lukenut kirjoituksiin muuten kuin kertasin ruotsin kieliopin. Myöhemmin kadutti, panostamalla olisin saanut paremman tuloksen, vaikka en sinällään papereilla ole mitään tehnytkään. Olisi se vain hienoa sanoa saaneensa useamman L:än :)

Vierailija
22/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi oli 1995. En lukenut kirjoituksiin juurikaan. Kielistä sain ällät, matikasta ceen. matikkaa olis pitänyt lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x L

1 x E

Vierailija
24/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynnin luonnonlahjakkuus:-)

Reaaliin luin yhden aineen tosi hyvin, toisen puoliksi ja kolmatta katselin vähän.

Kirjoituksista lähtien olenkin sitten ollut luuseri, ammattia minulla ei ole, opiskelut jätin kesken.

Vierailija
25/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut siis matikasta, reaalista ja äikästä yli 291 pistettä. Oletkin sitten ainutlaatuinen.

Vierailija
26/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas tuollaiset pisterajat on ollut käytössä muissa kuin kielissä?

Vierailija
27/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

L tuli äidinkielestä (molemmista ainekirjoituksista, parempi lähetettiin lautakunnalle).

Ja E tuli reaalista, ja sekin oli harmittavasti pistettä vaille L.

Tämä vuonna -97. Olin aika ahkera lukija, mutta myös luonnostaan hyvämuistinen.

Vierailija
28/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineiden keskiarvo päästötodistuksessa muistaakseni 9. Tiettyjä aineita pänttäsin läpi koko lukion, lähinnä nuo reaalissa kirjoittamani historia ja uskonto. Aika hyvin muissa aineissa pärjäsin pelkällä tunneilla mukana ololla...

Vierailija
29/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

L tuli englannista, E:t ruotsista, äidinkielestä, lyhyestä matematiikasta ja reaalista.

Luin kirjoituksiin oikeastaan vain reaalia (uskonto ja psyka) ja matikkaa. En ollut erityisen hyvä koulussa, lukion päästötodistukseni ei vastaa yo-todistusta ollenkaan. Satuinpa vaan kerrankin onnistumaan oikeaan aikaan. :D

Vierailija
30/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

E: reaali, lyhyt matikka ja venäjä

M: äidinkieli ja ruotsi

C: englanti

Kirjoituksista en juurikaan stressannut, sillä olin opiskellut tasaisesti koko lukion ajan. Mielestäni käytin aikaa opiskeluun ihan kohtuudella, ja sitä muutakin elämää oli riittävästi. Lukion päättötodistuksen KA oli 9,41.

Vierailija
31/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut mikään vahvin aineeni lukiossa, vaan olin enemmän innostunut reaaliaineista. En kuitenkaan jaksanut lukea yhtään, joten toinen L jäi saamatta. Silloin kun kirjoitin, ei E ollut edes vielä käytössä.

Vierailija
32/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut p*:n vertaa, oli muutakin tekemistä (=biletys) :D

Samalla meiningillä yliopistoon sisälle, selasin toisen kirjan kerran läpi, toisesta en jaksanut vilkaista kuin ekaa sivua..

Vierailija
33/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin koko lukioajan aivan älyttömästi, kuitenkin suurimman osan vain ns. pintasuuntautuneella strategialla kokeita varten. Päästötodistuksen keskiarvo 9,4 ja kirjoitukset kuitenkin meni noinkin huonosti. Siitäpä näkee, etten ole lahjakas, sen sijaan perslihaksia olen tarvinnut. Maisteriksi luin sen jälkeen ja nyt teen väikkäriä.

Vierailija
34/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitenkään hirveästi töitä niiden eteen. Siksipä en osaa niitä sen kummemmin arvostaakaan.

Muutenkin pidän aina toisten saavutuksia hienoina, mutta vähättelen jostain syystä omiani. Olen ilmeisesti saanut kaiken liian helpolla.

Vierailija
35/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lukio meni hummaillessa ja lukulomalla reissattiin kaverini kanssa ympäri Suomea. Jotenkin kummasti olen silti onnistunut pääsemään opiskelemaan ja valmistumaan kahden alan maisteriksi. :D

Vierailija
36/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut mitenkään hirvittävästi enkä muutenkaan lukioaikana kamalasti töitä koulun eteen tehnyt, mutta kirjoitusmenestyksen perusteella kuitenkin ihan tarpeeksi :)

Vierailija
37/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelän auringossa silloisen poikaystävän ja muutaman kaverin kanssa. Kyllähän tuo lukio kuitenkin semmoinen lepokoti on...

Vierailija
38/38 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:n paperit. Vain yhteen kokeeseen luin, olis ehkä kannattanut muihinkin :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi