Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin henkilökohtainen saavutuksesi tänä vuonna?

Vierailija
31.12.2025 |

Minulla ei ole tapahtunut hirveän isoja asioita esimerkiksi uran tai perheen suhteen. Oma saavutukseni onkin se, että olen vihdoinkin löytänyt käsilihakset joita rakentaa salilla. Kuulostaa hassulta, mutta olen persjalkainen nainen päärynänmallisten naisten suvussa, ja käteni ovat aina olleet ihan pulkannarut. Nyt alkaa vihdoinkin pitkän salitreenin jälkeen näkyä lihastakin, ja voimaa käsissä!

Mikä on oma isoin juttusi vuodelta 2025?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin lopulta mennä lääkärille ja sain adhd-diagnoosin. Olen yli viisikymppinen, työssäni hyvin menestynyt nainen. 

Vierailija
42/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Valmistuin maisteriksi

2. Menin naimisiin

Onnittelut molemmista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain se, että olen vielä hengissä. Vuosi on ollut tolkutonta tarpomista, ja olen iloinen, että rämmin sen läpi. Kunpa olisi 2026 toisenlainen...

Vierailija
44/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En riistänyt henkeäni vaikka elämä tuntui lähes koko vuoden siltä että nyt ei enää jaksa, vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään.

Olkoon ensi vuosi sinulle parempi ja lempeämpi! Vastoinkäymisetkin loppuvat joskus. 

Vierailija
45/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin syöpähoidoista. Ennen tätä vuotta en ollut edes ikinä ollut leikkauksessa. 

Vierailija
46/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoinkin erottua kirkosta.

Vierailija
47/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on merkittävä, kymmenien kilojen painonpudotus. Ei olisi onnistunut ilman lääkettä ja vieläkin on tätä matkaa jäljellä.

Silti olen niin kiitollinen, että oikeasti toimivia lääkkeitä lihavuuden hoitoon on kehitetty ja että minulla oli varaa ja uskallusta sellaista käyttää. 

Helpotti muitakin terveysvaivoja ja olen kyennyt olemaan töissä. Siinä toinen iso onnistuminen. 

Vierailija
48/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin firman sisällä esimieshommista muihin tehtäviin; tuloksena stressi häipyi ja mielenrauha palasi

Vierailija
49/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoin myöntänyt, että työelämä ei vaan kaipaa minua, joten keskityn treidaamiseen.

Samat sanat. Treidaamista ja holdaamista. Vuoden 2025 saldoksi tuli 176k€, osa tosin ennen veroja.

Vierailija
50/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut painoni pidettyä samana, normaalipainossa. Aina pelotellaan sillä, että laihdutuksen jälkeen kilot tulevat ryminällä takaisin. Eivät ole tulleet.

Vierailija
51/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vasta edessä. Pysykää kuulolla.

Seuraamme mielenkiinnolla

Loistavaa. Hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
52/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoinkin erottua kirkosta.

Pienet sille.

53/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin pois työelämästä. En ole vielä eläkkeellä, mutta en saa mitään tukiakaan. Elän säästöilläni. 

Vierailija
54/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Valmistuin maisteriksi

2. Menin naimisiin

Onnittelut molemmista!

Kiitos ja hyvää uutta vuotta!

Vierailija
55/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin vihdoin hakeutua koulutukseen, vaikka maksan yksin elämiseni ja velat. 

Vierailija
56/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden vakkariviran ja talouteni tasapainoon, ensimmäistä kertaa elämässä mulla on tilillä rahaa ennen palkkapäivää ja sain sitä jopa 10t euroa säästöön. En tajunnutkaan, kuinka rahattomuus vaikuttaa niin paljon elämänlaatuun, kun olin tottunut oikeasti pihistämään ja köyhäilemään kaikessa ja kaikki tekemiset joutui miettimään sen kautta, että mistä se raha kaivetaan. Kiitos siis tästä ja lämmin halaus teille, jotka olette edelleen siinä tilanteessa, toivon teille myös helpotusta jatkossa!

Vierailija
57/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ihmeellistä en ole saavuttanut tänä vuonna. Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että olen saanut olla terve ja työkykyinen. Ei yhtään sairauspoissaolopäivää koko vuotena.

Vierailija
58/61 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ihmeellistä en ole saavuttanut tänä vuonna. Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että olen saanut olla terve ja työkykyinen. Ei yhtään sairauspoissaolopäivää koko vuotena.

Terveenä pysyminen on hyvä saavutus vuodelle! Liian moni ottaa sen itsestäänselvyytenä.

Vierailija
59/61 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin ruokavalioni täysin ja pääsin eroon useammasta lääkkeestä. Menetin uskoni kokonaan lääkäreihin ja hoitajiin, koko terveydenhoitojärjestelmään. Ei meitä kukaan halua oikeasti hoitaa ja parantaa.

Onnittelut.

Samoin vaihdoin kokonaan viljattomaan dieettiin, vointi on parantunut huomattavasti.  Sain tehtyä muutamia päätöksiä.

Vierailija
60/61 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kuulu sinulle mitenkään.

Eipä siihen tarvii vastatakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi