Suurin henkilökohtainen saavutuksesi tänä vuonna?
Minulla ei ole tapahtunut hirveän isoja asioita esimerkiksi uran tai perheen suhteen. Oma saavutukseni onkin se, että olen vihdoinkin löytänyt käsilihakset joita rakentaa salilla. Kuulostaa hassulta, mutta olen persjalkainen nainen päärynänmallisten naisten suvussa, ja käteni ovat aina olleet ihan pulkannarut. Nyt alkaa vihdoinkin pitkän salitreenin jälkeen näkyä lihastakin, ja voimaa käsissä!
Mikä on oma isoin juttusi vuodelta 2025?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
1. Valmistuin maisteriksi
2. Menin naimisiin
Onnittelut molemmista!
Ihan vain se, että olen vielä hengissä. Vuosi on ollut tolkutonta tarpomista, ja olen iloinen, että rämmin sen läpi. Kunpa olisi 2026 toisenlainen...
Vierailija kirjoitti:
En riistänyt henkeäni vaikka elämä tuntui lähes koko vuoden siltä että nyt ei enää jaksa, vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään.
Olkoon ensi vuosi sinulle parempi ja lempeämpi! Vastoinkäymisetkin loppuvat joskus.
Selvisin syöpähoidoista. Ennen tätä vuotta en ollut edes ikinä ollut leikkauksessa.
Sain vihdoinkin erottua kirkosta.
Kyllä se on merkittävä, kymmenien kilojen painonpudotus. Ei olisi onnistunut ilman lääkettä ja vieläkin on tätä matkaa jäljellä.
Silti olen niin kiitollinen, että oikeasti toimivia lääkkeitä lihavuuden hoitoon on kehitetty ja että minulla oli varaa ja uskallusta sellaista käyttää.
Helpotti muitakin terveysvaivoja ja olen kyennyt olemaan töissä. Siinä toinen iso onnistuminen.
Vaihdoin firman sisällä esimieshommista muihin tehtäviin; tuloksena stressi häipyi ja mielenrauha palasi
Vierailija kirjoitti:
Olen vihdoin myöntänyt, että työelämä ei vaan kaipaa minua, joten keskityn treidaamiseen.
Samat sanat. Treidaamista ja holdaamista. Vuoden 2025 saldoksi tuli 176k€, osa tosin ennen veroja.
Olen saanut painoni pidettyä samana, normaalipainossa. Aina pelotellaan sillä, että laihdutuksen jälkeen kilot tulevat ryminällä takaisin. Eivät ole tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vasta edessä. Pysykää kuulolla.
Seuraamme mielenkiinnolla
Loistavaa. Hyvää kannattaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoinkin erottua kirkosta.
Pienet sille.
Hyppäsin pois työelämästä. En ole vielä eläkkeellä, mutta en saa mitään tukiakaan. Elän säästöilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Valmistuin maisteriksi
2. Menin naimisiin
Onnittelut molemmista!
Kiitos ja hyvää uutta vuotta!
Uskalsin vihdoin hakeutua koulutukseen, vaikka maksan yksin elämiseni ja velat.
Sain uuden vakkariviran ja talouteni tasapainoon, ensimmäistä kertaa elämässä mulla on tilillä rahaa ennen palkkapäivää ja sain sitä jopa 10t euroa säästöön. En tajunnutkaan, kuinka rahattomuus vaikuttaa niin paljon elämänlaatuun, kun olin tottunut oikeasti pihistämään ja köyhäilemään kaikessa ja kaikki tekemiset joutui miettimään sen kautta, että mistä se raha kaivetaan. Kiitos siis tästä ja lämmin halaus teille, jotka olette edelleen siinä tilanteessa, toivon teille myös helpotusta jatkossa!
Mitään ihmeellistä en ole saavuttanut tänä vuonna. Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että olen saanut olla terve ja työkykyinen. Ei yhtään sairauspoissaolopäivää koko vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ihmeellistä en ole saavuttanut tänä vuonna. Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että olen saanut olla terve ja työkykyinen. Ei yhtään sairauspoissaolopäivää koko vuotena.
Terveenä pysyminen on hyvä saavutus vuodelle! Liian moni ottaa sen itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Muutin ruokavalioni täysin ja pääsin eroon useammasta lääkkeestä. Menetin uskoni kokonaan lääkäreihin ja hoitajiin, koko terveydenhoitojärjestelmään. Ei meitä kukaan halua oikeasti hoitaa ja parantaa.
Onnittelut.
Samoin vaihdoin kokonaan viljattomaan dieettiin, vointi on parantunut huomattavasti. Sain tehtyä muutamia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kuulu sinulle mitenkään.
Eipä siihen tarvii vastatakaan.
Uskalsin lopulta mennä lääkärille ja sain adhd-diagnoosin. Olen yli viisikymppinen, työssäni hyvin menestynyt nainen.