Suurin henkilökohtainen saavutuksesi tänä vuonna?
Minulla ei ole tapahtunut hirveän isoja asioita esimerkiksi uran tai perheen suhteen. Oma saavutukseni onkin se, että olen vihdoinkin löytänyt käsilihakset joita rakentaa salilla. Kuulostaa hassulta, mutta olen persjalkainen nainen päärynänmallisten naisten suvussa, ja käteni ovat aina olleet ihan pulkannarut. Nyt alkaa vihdoinkin pitkän salitreenin jälkeen näkyä lihastakin, ja voimaa käsissä!
Mikä on oma isoin juttusi vuodelta 2025?
Kommentit (30)
Muutin ruokavalioni täysin ja pääsin eroon useammasta lääkkeestä. Menetin uskoni kokonaan lääkäreihin ja hoitajiin, koko terveydenhoitojärjestelmään. Ei meitä kukaan halua oikeasti hoitaa ja parantaa.
Tämä on ollut niin masentava vuosi, että ei mitään saavutuksia. Yksi harvoja asioita mistä sentään tuli hyvä mieli on se, että oon saanut painoani tippumaan, kun olin kipeenä. Pysynyt on alhaisempana painoni.
Ihan vain omia saavutuksia ei taida normaalin työnteon ja kodinhoidon lisäksi olla kuin auton vaihto. Tosi iloinen olen tuosta autostani kyllä.
kasvoin hengellisesti ja suhteeni Jumalaan vahvistui huimasti ja erosin kirkosta. Heivasin elämästäni pois hyväksikäyttävän ystävän jolta ei saanut edes kiitosta vaan apuani piti itsestäänselvyytenä
m42
Tämä ilahduttaa monia palstalaisia: menin töihin.
Vuoden vaihde lähestyy, vieläkö löytyy viime hetken saavutuksia?
Vähensin töiden tekoa ja pudotin reilu 10 kg painoa. Ensi vuonna lisää samaa.
Se on vasta edessä. Pysykää kuulolla.
Olen lukenut paljon.Olen laajentanut mielenkiinnon kohteitani.