Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin henkilökohtainen saavutuksesi tänä vuonna?

Vierailija
31.12.2025 |

Minulla ei ole tapahtunut hirveän isoja asioita esimerkiksi uran tai perheen suhteen. Oma saavutukseni onkin se, että olen vihdoinkin löytänyt käsilihakset joita rakentaa salilla. Kuulostaa hassulta, mutta olen persjalkainen nainen päärynänmallisten naisten suvussa, ja käteni ovat aina olleet ihan pulkannarut. Nyt alkaa vihdoinkin pitkän salitreenin jälkeen näkyä lihastakin, ja voimaa käsissä!

Mikä on oma isoin juttusi vuodelta 2025?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+12 kg painoa lisää.

Vierailija
2/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+12 kg painoa lisää.

Saavutus sekin. Toisilla painon pudottaminen ja toisilla sen lisääminen. Mikä nyt kenetkin tekee onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyminen pakkohoidon aiheuttamasta lobotomiasta ja valheista ja "muotista" johon minut on yritetty laittaa, kiinnostumatta todellisista ongelmistani

Vierailija
4/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työeläkkeelle ja ostin uuden auton.

Vierailija
5/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivasin elämästäni tänä vuonna paskan työpaikan ja petollisen miehen. Laihdutin itseni itseäni miellyttäviin mittoihin ja aloitin aktiivisen liikunnan, kun jaksan paremmin noiden kahden ekan jäljiltä. Jälleen kolme tosi kivaa ulkomaanreissua koettu, ensi vuonna taas lisää ja opettelen nauttimaan tästä rauhasta, minkä ero jatkuvasti säätävästä miehestä lapsineen toi. 

Vierailija
6/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heivasin elämästäni tänä vuonna paskan työpaikan ja petollisen miehen. Laihdutin itseni itseäni miellyttäviin mittoihin ja aloitin aktiivisen liikunnan, kun jaksan paremmin noiden kahden ekan jäljiltä. Jälleen kolme tosi kivaa ulkomaanreissua koettu, ensi vuonna taas lisää ja opettelen nauttimaan tästä rauhasta, minkä ero jatkuvasti säätävästä miehestä lapsineen toi. 

Samaistun niin siihen onnellisuuden tunteeseen kun laihduttaa itseä miellyttäviin mittoihin ja löytää itselle toimivan liikuntamuodon! Aivan parasta terapiaa ja itseluottamuksen kohotusta. Onnea myös siitä, että olet onnistuneesti "vienyt roskat ulos" elämässäsi!

Vierailija
7/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen hengissä. Toivottavasti joku päivä voin asettaa riman vähän korkeammalle, mutta nyt menee ihan kaikki voimat selvitymiseen. 

Vierailija
8/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kussut lavuaariin koko tämän vuoden

Vierailija
9/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kuulu sinulle mitenkään.

Vierailija
10/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan otsikon perusteella itsellenikin tuli kuntoilu ensimmäisenä mieleen. Tänä vuonna olen pystynyt pitkään aikaan kuntoilemaan 2-3 kertaa viikkko ja kävelemään 4-5 kertaa viikko. Olkoon se siis saavutukseni.

Vierailija
11/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, en kuollut.

Vierailija
12/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen hengissä. Toivottavasti joku päivä voin asettaa riman vähän korkeammalle, mutta nyt menee ihan kaikki voimat selvitymiseen. 

Tämähän on se saavutus, mille kaikki muut myöhemmät rakennetaan. 

Vierailija
13/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Valmistuin maisteriksi

2. Menin naimisiin

Vierailija
14/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vihdoin maniassa hoitoon ja sain elämääni diagnoosin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Olen vuosia sekoillut menemään kulkematta hoidon kautta. Mutta nyt päätin, että tämä manian ja masennuksen kierre pitää saada katkaistua.

Vierailija
15/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut valmiiksi kustantajalle kaksi kirjaa. (Ja kolme tieteellistä journaaliartikkelia).

Olen selvinnyt taloudellisesti jotenkuten - ei kuulosta kovin erikoiselta, mutta tämä on siis siitä huolimatta että lapsi on ollut koko vuoden sairaslomalla ja tarvinnut aika paljon taloudellista apua.

Vierailija
16/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuoda tänne henkilökohtaisia asioita, sen paremmin omia kuin muidenkaan, mielipiteitä pelkästään. 

Vierailija
17/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vuoda tänne henkilökohtaisia asioita, sen paremmin omia kuin muidenkaan, mielipiteitä pelkästään. 

Ei tarvitse laittaa kotiosoitetta ja hetua kommentin perään kuitenkaan.

Vierailija
18/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihdoin myöntänyt, että työelämä ei vaan kaipaa minua, joten keskityn treidaamiseen.

Vierailija
19/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin mieslapsesta 🥳

Vierailija
20/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riistänyt henkeäni vaikka elämä tuntui lähes koko vuoden siltä että nyt ei enää jaksa, vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi