Millaiselle matkalle lähtisit, jos sinulla olisi käytössä n 10000 € matkaa varten?
Kommentit (62)
En lähtisi yhtään mihinkään. Olen nähnyt maailmaa jo ihan tarpeeksi.
Kävelisin Santiago De Compostelan. Joutuisi ottamaan niin pitkän vapaan että tarvitsisin palkatonta
Menisin kuukaudeksi Pattayalle. Ryyppäisin rällästäisin ja kävisin hieronnoissa yms.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi mihinkään. Säästäisin rahat. Maailmasta on tullut niin epävakaa paikka. Onneksi on tullut aikoinaan reissattua riittävästi.
Kotona jököttämällä menee elämä hukkaan. Juuri siksi, että maailma on epävakaa, pitää nauttia joka hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi mihinkään. Säästäisin rahat. Maailmasta on tullut niin epävakaa paikka. Onneksi on tullut aikoinaan reissattua riittävästi.
Kotona jököttämällä menee elämä hukkaan. Juuri siksi, että maailma on epävakaa, pitää nauttia joka hetkestä.
Mutku, pahapäivä tulloopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta nautin kotona olemisesta. Olen matkustanut 40 maassa ja käynyt sadoissa paikoissa. Nyt keskityn kotona olemiseen
Olen eri, mutta nautin kotona olemisesta. Olen matkustanut 40 maassa ja käynyt sadoissa paikoissa. Nyt keskityn kotona olemiseen
Vain 40 maassa? Eihän se ole mitään. Kotona ehtii olla sitten, kun ei enää pysty matkustamaan.
Minulla on, mutta en lähde. Siksi minulla onkin varaa.
Kävisin etelänmatkalla täältä Kuopiosta ihan Leppävirralla asti kääntymässä ja ajaisin sitten takaisin Kuopioon. Pitäisin loput rahat.
Vierailija kirjoitti:
Joku isomman luokan risteily, just joku Oasis of the Seas tms. 🤩 perheen kanssa.
Sori, mut 10000€ ei riitä tuohon perheen kanssa lentoineen. Been there done that!
Kiinan muuri tai japani.
Minkä kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Vain 40 maassa? Eihän se ole mitään. Kotona ehtii olla sitten, kun ei enää pysty matkustamaan.
Mulle ihan riittävä määrä. Ei kiitos enää. Tuli vaan matkustuskiintiö täyteen.
Täällä on kyllä helkkarin tylsää porukkaa. Ei ihme, että palstan taso on suorastaan romahtanut viimevuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan riittävä määrä. Ei kiitos enää. Tuli vaan matkustuskiintiö täyteen.
Ei, vaan sinusta tuli mielikuvituksen tylsimys, joka ei enää voi matkustaa, koska kapasiteetti ei riitä.
Usan reissu on ollut koko perheen mielessä pitkään. Länsirannikko, Nyc, Florida kolmisen viikkoa, sumna ei riittäisi, mutta kattaisi isoilta osin.
Sori, mut 10000€ ei riitä tuohon perheen kanssa lentoineen. Been there done that!
Summa olikin NOIN 10000€, ei tasan 10000€.
Lähtisin kolmeksi viikoksi yksin kiertämään Skotlantia. Vuokraisin auton ja yöpyisin mm. Outlanderiin liittyvässä hotellissa.