Voisitko asua asunnossa jossa ei ole suihkua ja uunia?
Kommentit (45)
No voisin jos muuten täytyisi olla kodittomana.
En, käytän kumpaakin aktiivisesti. No suihku nyt tietysti tärkeämpi.
En voisi asua edes yksiössä (en käy töissä).
Riippuu muista pesumahdollisuuksista mitä löytyy ja air-fryer on nykypäivää.
Olisko kylpyamme ja jonkinlainen keittomahdollisuus? Vai ei voisi peseytyä tai tehdä mitään ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisko kylpyamme ja jonkinlainen keittomahdollisuus? Vai ei voisi peseytyä tai tehdä mitään ruokaa?
Pelkkä käsisuihku oli minulla ja peseydyin lavuaarin päällä
Pakkohan se olisi jos ei muuta tarjolle löydy.
Tottakai. Anoppilassakin peseydytään ympäri vuoden ulkosaunassa kanto vedellä. Pakkasella ensin avataan avantoreikä,et saadaan pesuvesi. Kannetaan puut. Lämmitetään pesuvesi. Tein siellä myös pitsaa ja laitoin ne pellissä leivinuuniin kypsymään. Mulla olis nytkin oma leivinuuni kuuma,jospa laittaa iltapala leivät sinne lämpenemään. Joo. Juustoleivät.
Kyllä jos vaihtoehto on kodittomuus.
En voisi. Normaalin arjen pyörittämisen kannalta, ovat suihku ja uuni ehdottoman tärkeät.
Elämästäni olen yli 40 vuotta asunut ilman suihkua ja vieläkin henki pihisee. Saunassa käyn keskimäärin 350 kerta vuodessa. Uuni kyllä aina ollut
Meillä on sähköuuni, puuliesi, pönttöuuni, puusauna ja vesipata, mutta ei suihkua.
Pesulle pääsee aina kun jaksaa lämmittää veden tai kantaa päärakennuksesta saunarakennukselle lämmintä vettä.
Menetteleehän tämä. Suihkun kyllä toivoisin sitten kylppärin puolelle. Ja mikroaaltouuni olisi nopein
Uuni ei ole minulle välttämätön, koska en viitsi laittaa ruokaa, mutta suihku on.
Ei meillä mökilläkään mitään suihkua ole, kaivosta/sadevesisäiliöstä vesi kannetaan saunan pataan kuumenemaan ja sitten sekotellaan sopivan lämpöstä ämpäriin. Pitkien hiusten huuhtelu ja kastelu yleensäkään on ikävää puuhaa ilman suihkua. Mutta kyllä se mahdollista on, olla ilman suihkua. Ehkä tulisi hyödynnettyä työpaikan suihkua tai käytyä useammin uimahallissa, jos kotona ei suihkuun pääsisi.
Ilman uunia taas jäisi monta ruokaa ja herkkua tekemättä. Vai onnistuisko esim. sillä mainitulla airfryerilla joulutorttujen ja kinkkukiusauksen teko? Niitä mä tänään uunissa paistoin.
Kyllä voisin. Asuin 6 vuotta tuollaisessa asunnossa Helsingin kalliossa. Asunnossa oli kaasu-uuni, mikä oli rikki. En kaivannut sitä koskaan. Pikapesun tein märällä pyhkeellä. Pari kertaa viikossa kävin urheilutalossa saunassa ja uimassa. Hyvin pärjäsin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin. Asuin 6 vuotta tuollaisessa asunnossa Helsingin kalliossa. Asunnossa oli kaasu-uuni, mikä oli rikki. En kaivannut sitä koskaan. Pikapesun tein märällä pyhkeellä. Pari kertaa viikossa kävin urheilutalossa saunassa ja uimassa. Hyvin pärjäsin.
Miksi kaasu-uunia ei korjattu?
Mielummin tappaisin itseni jos joutuisin olemaan ilman suihkua.
En voisi. Olen niin mukavuuden haluinen.