Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin itselleni, että yksikin red flag tai hieman arveluttava asia, ja mies (kuka tahansa) on välittömästi ulkona pelistä

Vierailija
30.12.2025 |

Äsken toteutin lupaukseni. Syynä se, että olen saanut MONEEN kertaan todeta, että yhdenkään red flagin tai semi red flagin ohittaminen ei ikinä johda mihinkään hyvään. Nyt toimin aktiivisesti eri tavalla kuin ennen.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee johtuu siitä että olen ollut naimisissa 33 v vaimoni kanssa, mutta en ymmärrä näitä topiceja joissa aggressiivinen sävy siitä että joku nainen haluaa elää sinkkuna tai ilman miestä? Mitä sitten? Kenen pitäisi olla siitä katkera naisten vai miesten? Ei kai sillä ole mitään väliä kummalekaan sukupuolelle. 

Kuvitteleeko joku ett miehet suuttuu siitä että joku nainen haluaa olla sinkku ja toisaalta kuvitteleeko naiset että kun joku nainen haluaa olla sinkku, niin kaikki naiset haluaa sitä??!!

En voi käsittää miksi kyseiset topicit saavat niin hemmetisti kommentteja!

Itseäni näissä keskusteluissa häiritsee se, että ollaan muka tyytyväisiä sinkkuelämään, mutta kuitenkin valitetaan parisuhteen puuttumisesta ja siitä kuinka vaikea on löytää kunnollista kumppania. Jos on aidosti tyytyväinen sinkkuelämään, niin silloin sitä

Kyllä tässä ketjussakin suurin osa viesteistä muutamaa mieskatkeroa (joilla oikeasti tuskin niitä parisuhteita edes on ollut) lukuun ottamatta ovat enemmän juuri sitä, että yksinolo on parempi kuin huono suhde ilman mitään sen suurempia vakuutteluja. 

Vierailija
102/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuvika = unohtaa joskus likaisia astioita olohuoneeseen. Iso vika = ei tuo niitä koskaan tiskikoneeseen ellei erikseen sano. Mahdoton sietää = äiti käy säännöllisesti siivoamassa.

Suhdetta ei kannata aloittaa  = mustasukkaisuus, kontrollointi, humalahakuinen juominen, humalassa riidanhaluinen, harrastukset menee aina kaiken edelle, peliaddiktio, tuossa nyt muutama.

Ai on vika, että unohtaa joskus astian olohuoneeseen, kyllä on tarkkaa. Hyvä, nyt tuli yksi pikkuvika. Lisää. 

Ja sit vielä niitä semivaroitusmerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuvika = unohtaa joskus likaisia astioita olohuoneeseen. Iso vika = ei tuo niitä koskaan tiskikoneeseen ellei erikseen sano. Mahdoton sietää = äiti käy säännöllisesti siivoamassa.

Suhdetta ei kannata aloittaa  = mustasukkaisuus, kontrollointi, humalahakuinen juominen, humalassa riidanhaluinen, harrastukset menee aina kaiken edelle, peliaddiktio, tuossa nyt muutama.

Ai on vika, että unohtaa joskus astian olohuoneeseen, kyllä on tarkkaa. Hyvä, nyt tuli yksi pikkuvika. Lisää. 

Mitä sinä teet sillä tiedolla mitä kukakin omalla kohdallaan pitää pikkuvikana ja mitä taas semivaroitusmerkkinä? Keskity pohtimaan enemmän sitä, että olet tyytyväinen siihen kuka itse olet ja tiedostat omat rajasi ja sen miten itse erottelet toisessa pikkuvian, semivaroitusmerkit ja sitten ne selvät punaiset liput.

Vierailija
104/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan minä niitä luettelin, eikö kelpaa? Kerro sinä omasta puolestasi, mitkä asiat naisessa saa sinut miettimään kannattaako tapailua jatkaa.

Vierailija
105/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet sillä tiedolla mitä kukakin omalla kohdallaan pitää pikkuvikana ja mitä taas semivaroitusmerkkinä? Keskity pohtimaan enemmän sitä, että olet tyytyväinen siihen kuka itse olet ja tiedostat omat rajasi ja sen miten itse

No jos edes aloittaja kertois, mitä pitää semivaroitusmerkkeinä, kun niistäkin hän pistäisi tapailun poikki. Esimerkiksi vois alkaa viemään_jokaainookerta_ astian keittiöön/ tiskikoneeseen ja silloin tapailu naisen kanssa vois jatkua.

Vierailija
106/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta kaipaavat sinkkunaiset esiintyvät ketjussa suurina asiantuntijoina, joilla on täydellinen parisuhde ja se Suomen ainoa täydellinen mies. Tähän onkin hyvä päättää kulunut vuosi ja todeta, että mikään ei ole tällä palstalla muuttunut, kaikki on tuttua ja turvallista.

Vierailija
107/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

105:

Yritätkö sinä siis hakea täältä seuraa, vai miksi sinun täytyy saada tietää mitä joku nainen henkilökohtaisesti täällä pitää varoitusmerkkinä? Veikkaan vahvasti, ettei yksikään nainen ole osallistunut tähän ketjuun seuranhakumielessä, tämä palsta ei oikein toimi siihen tarkoitukseen.

Vierailija
108/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku mies ja olen todennut että suomalaisen naisen kanssa asuminen on yhtä helvettiä, ei vaan pää kestä sitä nalkutusta jos vähän pelaa ja varsinkaan sitä että pitäisi katsoa yhdessä pinnallisia paskaohjelmia TV:stä. Nämä kaksi asiaa on red flag.

Vierailija
109/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan minä niitä luettelin, eikö kelpaa? Kerro sinä omasta puolestasi, mitkä asiat naisessa saa sinut miettimään kannattaako tapailua jatkaa.

Kerroit yhden pikkuvian, et yhtään semivaroitusmerkkiä (vai oliko isovika=semi) ja sit kerroit varoitusmerkkejä. 

Jos nainen ei laita astioita ollenkaan tiskikoneeseen on mielestäni semimerkki. Tietysti yhdistettynä muutenkin huonoon siivoomiseen tai siivoomishaluun, on jo lähellä et kannattaako tapailla. Ja ennenkuin joku ehtii huomautella, niin itse pidän kotini siistinä. Yleinen negatiivinen ajattelu /suhtautumistapa elämään. Ja ennenkuin joku tarttuu tähän, niin Ei tarvitse aina hymyillä ja olla (olevinaan) iloinen.

Vierailija
110/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee johtuu siitä että olen ollut naimisissa 33 v vaimoni kanssa, mutta en ymmärrä näitä topiceja joissa aggressiivinen sävy siitä että joku nainen haluaa elää sinkkuna tai ilman miestä? Mitä sitten? Kenen pitäisi olla siitä katkera naisten vai miesten? Ei kai sillä ole mitään väliä kummalekaan sukupuolelle. 

Kuvitteleeko joku ett miehet suuttuu siitä että joku nainen haluaa olla sinkku ja toisaalta kuvitteleeko naiset että kun joku nainen haluaa olla sinkku, niin kaikki naiset haluaa sitä??!!

En voi käsittää miksi kyseiset topicit saavat niin hemmetisti kommentteja!

Itseäni näissä keskusteluissa häiritsee se, että ollaan muka tyytyväisiä sinkkuelämään, mutta kuitenkin valitetaan parisuhteen puuttumisesta ja siitä kuinka vaikea on löytää kunnollista kumppania. Jos on aidosti tyytyväinen sinkkuelämään, niin silloin sitä

"Itseäni näissä keskusteluissa häiritsee se, että ollaan muka tyytyväisiä sinkkuelämään, mutta kuitenkin valitetaan parisuhteen puuttumisesta ja siitä kuinka vaikea on löytää kunnollista kumppania. Jos on aidosti tyytyväinen sinkkuelämään, niin silloin sitä ei tarvitse käyttää puolustusmekanismina parisuhteen puuttumiselle."

Vaikka itse olisin mieluummin onnellisessa parisuhteessa kuin sinkkuna, olen ehdottomasti sitä mieltä, että sinkkuus voittaa huonossa parisuhteessa olemisen. Se, että rynnätään mihin tahansa suhteeseen kun ei osata olla yksin ei johda mihinkään hyvään ja ihmisen olisi hyvä oppia olemaan tarvittaessa tyytyväinen myös yksin.

T. Eri

Vierailija
111/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku mies ja olen todennut että suomalaisen naisen kanssa asuminen on yhtä helvettiä, ei vaan pää kestä sitä nalkutusta jos vähän pelaa ja varsinkaan sitä että pitäisi katsoa yhdessä pinnallisia paskaohjelmia TV:stä. Nämä kaksi asiaa on red flag.

Hienoa, kun tulit kertomaan oman mielipiteesi. Täällä on ollut monessa kommentissa, että jos puoliso kontrolloi ja haluaa rajoittaa toisen ajankäyttöä, niin silloin pitää viimeistään miettiä, haluaako olla sellaisessa suhteessa. 

Vierailija
112/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

105:

Yritätkö sinä siis hakea täältä seuraa, vai miksi sinun täytyy saada tietää mitä joku nainen henkilökohtaisesti täällä pitää varoitusmerkkinä? Veikkaan vahvasti, ettei yksikään nainen ole osallistunut tähän ketjuun seuranhakumielessä, tämä palsta ei oikein toimi siihen tarkoitukseen.

Jos useampi nainen kertoisi niitä semimerkkejä, niin se hahmottaisi vähän yleisemminkin mitä naiset niinä pitävät. Nyt ei aina hahmotu, kun tossa aikaisemmin joku kertoi että astian välillä unohtaminen on vika. Musta se on vaan elämää.

Vierailija
113/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu viettämään loppuelämäsi yksin. Kukaan mies ei ole täydellinen, etkä muuten ole sinäkään.

Miten itselleni tuli täysin samat ajatukset. Tuntuu nyt hyvin voimakkaasti siltä , että aloittaja pyrkii nostamaan itsensä jalustalle ja sinne kaikkein korkeimmalle. Saattaa vain ottaa melko kipeää kun sieltä ylhäältä vauhdikkaasti alas putoaa. Silloin lienee paikallaan jonkin asteinen nöyrtymisen paikka. Täydellisyyteen voi pyrkiä, mutta kukaan ei ole sitä vielä tavoittanut.

Ei tarvitse kenenkään olla täydellinen, mutta sellaiselle jalustalle on tavallisen ihmisen hyvä itsensä nostaa, että sulkee mahdollisimman pian pois persoonallisuushäiriöiset ja addiktit, jos tällaisia piirteitä havaitsee. Heillekin on maailmassa kaltaistaan seuraa. 
-eri.

Tämä. Toisten tarvii vähän tietoisemmin näitä asioita miettiä, kun toiset suodattaa ongelmatapaukset automaattisesti ulos elämästään (ja ihmettelevät toisten listoja ja kohkaamista). 

Vierailija
114/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sen takia tosiaan voisi olla hyvä pariutua sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samoja kiinnostuksen kohteita. Juuri edellisessä ketjussa oltiin sitä mieltä, ettei kumppanin harrastuksilla ole mitään väliä, mutta onkohan sittenkin.

Itse harrastan pelaamista, mutta toisaalta en sitten ole missiä muistuttava ulkonäöltäni.

Vierailija
115/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinulle. 

Tuo on muuten red flag monelle

Vierailija
116/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että löytyy sinun kaltaisia täydellisyyksiä jolla on varaa asettaa rima (ylipääsemättömän) korkealle. No, luultavasti olet aika veemäinen luonteeltasi ja fiksut miehet kiertävät sut kaukaa.

En ole ap, mutta yksin eläminen on parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde.

Itse pidän varoitusmerkkinä kontrollointia, minun ja minulle tärkeiden asioiden vähättelyä, yleisesti ilkeilyä jne.

Sama täällä. Ja sitä, että jo kysyessä asioista saa vastaansa raivonpuuskan. Pitäisi valita seura entistä tarkemmin, mutta silloin helposti päätyy yksin, jos on liian pitkään viihtynyt väärissä tai erilleen kasvaneissa porukoissa. Kontrollointi muuttuu myös helposti väkivallaksi. Siihen ei tarvita muuta kuin huono känni.

Vierailija
117/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sen takia tosiaan voisi olla hyvä pariutua sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samoja kiinnostuksen kohteita. Juuri edellisessä ketjussa oltiin sitä mieltä, ettei kumppanin harrastuksilla ole mitään väliä, mutta onkohan sittenkin.

Itse harrastan pelaamista, mutta toisaalta en sitten ole missiä muistuttava ulkonäöltäni.

Vaimo harrastaa pelaamista ja pelaakin tuhansia tunteja vuodessa. Silti saa kilarit, jos itse pelaan silloin kun hän ei pelaa. Väitän siis, että ei niillä samoilla kiinnostuksen kohteilla ole väliä.

Vierailija
118/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kulkee ap:n mainitseman semi red flagin ja anteeksi annettavan pikkuvian raja? Olisi mukava saada esimerkkejä kummastakin. 

Korvia huumaava hiljaisuus. Taitaa rajanveto olla vaikeaa?

Ei, vaan on hämmentävää, ettei joku aikuinen ihminen itse käsitä tätä asiaa. Esimerkiksi överiksi menevä alkoholinkäyttö on red fläg, huumeet on red fläg, addiktiot on red fläg, ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg. Nämä on kaikki asioita, joista tulee suurella varmuudella aiheutumaan naisen elämään merkittäviä, elämänlaatua alentavia ongelmia. 

UNohtamatta että väärän väriset sukat ruskeiden kenkien kanssa... red flag

Vierailija
119/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei oikein tunne muita entisiä tai nykyisiä addikteja? Tai jos tuntee vain naisia.

Itsellä ainakin vääristyneet käsitykset parisuhteista kaverien myötä. Kaikilla näyttäisi olevan jotain väkivaltaa, addiktioita, mt-ongelmia ym. haasteita omissa parisuhteissaan, myös niillä menestyneillä akateemisilla pariskunnilla. Niihin verrattuna oma suhde vaikuttaisi oikein hyvältä, eikä siinä ole mitään isoja riitoja, väkivaltaa tai valtapelejä, tosin luultavasti vain siksi, että on pelkkä etäsuhde. Oma suhde kuitenkin ahdistaa, enkä oikein haluaisi jatkaa sitä, mutten saa sanottua miehelle.

Vierailija
120/134 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilkeys on red fläg ja kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön merkit on red fläg"

Minä pidättäytyisin vieraan ihmisen psyykkisestä diagnosoinnista, varsinkin maallikkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi