Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsiminen ei tuota tulosta, kumppania ei löydy

Vierailija
30.12.2025 |

Kyse ei ole nyt siitä, että ketään ei olisi tarjolla, mutta ei ole yhtään sellaista, jolla olisi edes samantyylisiä kiinnostuksenkohteita ja joka olisi ihmisenä samantyyppinen kuin itse. Jotain perusmiehiä vain, jotka eivät suurempaa yhteenkuuluvuuden tunnetta edes hae. Ja ne harvat, jotka olisivat sellaisia, joita haen, asuvat jossain liian kaukana, tai sitten heillä on lemmikkejä. Ja kovin moni muuten kiinnostava on valitettavasti poly.

En odota tähän kenelläkään olevan mitään ratkaisuehdotusta, kun eihän sille mitään voi, jos ei löydy sellaista ihmistä, jota etsin. Harmittaa vaan, koska kyllä mieluummin jakaisin elämäni toisen ihmisen kanssa, ja olisihan se romantiikka kiva juttu, läheisyys ja seksi myös.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko AP:lle joku kokoomuksen äänestäjä oikeistolainen? Tai keskustan?

Ei kai siinä nyt ole mitään epäselvyyttä, onko Kokoomus oikeistopuolue. Ainakin itse sanovat olevansa. Pointti tässä on nyt samanlainen arvomaailma, ja ei, sitä ei ole kokoomuslaisten kanssa, ei keskustalaisten myöskään. Punavihreä liberaali maailmankuva on se, jota itse edustan, ja toivon kumppanilta samaa. Yhteensopiva arvomaailma on aika tärkeä asia.

Vaatimuksesi punavihreästä aatemaailmasta rajaa yli 90 prosenttia miehistä pois 

Vierailija
42/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en mieltäisi arvomaailmaa polittiseen suuntaukseen.

Minulle samankaltainen arvomaailma tarkoittaisi enemmänkin miten suhtautuu itseensä ja muihin ihmisiin ja miten kohtelee heitä. Millaisessa ympäristössä haluaa asua. Haluaako perhettä, kuinka suhtautuu uraan jne.

Ihan vaan mietin että kannattaako poliittisesta suuntautumisesta ottaa kovin isoa merkitystä ellei toinen ole aktiivi politiikassa.

Kyllä se persujen äänestäminen vaan muodostuu ongelmaksi liberaalille punavihreälle. Kokemusta on. Olin itse liberaali kokoomuslainen, kun tapasin eksäni silloin kokoomuslaisen. Vuosien saatossa oma ajatteluni kehittyi siihen, että aloin äänestää Vihreitä. Eksäni alkoi äänestää persuja ja projisoi omat ongelmansa tiettyihin ihmisryhmiin. Oikeasti kaksi näin eri tavalla ajattelevaa eivät voi elää yhdessä sopuisasti. En voi suositella. 

Tähän voisit tarkentaa, että olet arvoliberaali. Liberaaliuden kanssa ei punavihreydellä ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus pari kertaa elämässä.

Vierailija
44/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun täällä on usein miesten listoja millaisia he ovat ja ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille. Sitten päättävät että naisille pitää olla x cm pitkä laatikkoleuka lentäjäkirurgi.

Apn listassa ei ole ammattirajausta eikä paljoa ulkonäköasiaa. Vastaavissa miesten listoissa on usein esim naisen pitää olla yli 10v nuorempi ja hoikka jne. Aika erilailla naiset ja miehet suhtautuvat deittailuun. 

AP:n ei pidä edes laittaa mitään ulkonäkö jne. kriteereitä, kun pelkkä se, että miehen pitää olla punavihreä rajaa ulos varmaan 90% miehistä. Ja sitten sen jälkeen on tietysti ne ulkonäkö,- varallisuus- ja pituuskriteerit. Ei vain kehdannut laittaa niitä tuohon jo pitkään listaan. Päästään taas siihen, että vain 0,1% miehistä osuu noihin.

Vierailija
45/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oikeistolaisuus hyppäsi tuolta silmille. Monet plussakohdistasi ovat hyvin sellaisia, mitä "oikeistolaiset" arvostavat. Yritä avartaa omaa näkökulmaasi.

Vierailija
46/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarvitsee homobestiksen, jonka kanssa voi käydä konserteissa, näyttelyissä, katsoa White Lotusta, paheksua lihansyöntiä ja päivitellä persuja. Parisuhteeseen sitten keskustaoikeistolainen mies, joka haluaa olla suhteessa yhden naisen kanssa ja on tarpeeksi mukava, jotta sitä jaksaa katsella.

Vierailija
47/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita listaa mitkä ominaisuudet ovat ehdottomasti (+) ja mitkä ominaisuudet ovat ehdottomasti (-) ja mitkä ominaisuudet ovat fifty-sexty

+ kiinnostus kulttuuriharrastuksia kohtaan

+ samansuuntainen arvomaailma

+ yhteensopiva seksuaalisuus

+ yhteensopiva huumorintaju

+ rauhallisuus

+ älykkyys ja fiksuus

+ yhteensopiva elämäntyyli

+ suunnilleen samanikäinen

+ lempeys, ystävällisyys

+ asuu lähiseudulla

+ monogaaminen

- oikeistolaisuus

- ei mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita

- ikävät luonteenpiirteet, joita en nyt jaksa luetella

- tupakointi

- lemmikit

- monisuhteinen (poly / avoin suhde tms)

- salaliittoteorioihin uskominen, tiedevastaisuus tms.

fifty-sexty eli nämä olisi tosi kiva juttu, mutta joko ei pakollista tai sitten voin muuten vaan jousta

Tässä on syy: ihan liian pitkä lista dealbreakereita. Tuskinpa olet itsekään nuori ja nätti ja miesten mieleen. Laita miinukset suosiolla roskiin ja ala katsoa miehiä avoimimmin silmin, niin kyllä löytyy.

Vierailija
48/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyllä etsii taas aikamoista yksisarvista kohderyhmistään. Ei mikään ihme, että ei löydy.

Vierailija
49/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä nyt ole mitään epäselvyyttä, onko Kokoomus oikeistopuolue. Ainakin itse sanovat olevansa. Pointti tässä on nyt samanlainen arvomaailma, ja ei, sitä ei ole kokoomuslaisten kanssa, ei keskustalaisten myöskään. Punavihreä liberaali maailmankuva on se, jota itse edustan, ja toivon kumppanilta samaa. Yhteensopiva arvomaailma on aika tärkeä asia.

Höpö höpö.

Vierailija
50/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oikeistolaisilla miehillä on isoja identiteettiongelmia sen oman oikeistolaisuuden kanssa, kun on kyse parin hakemisesta. Kyllä se poliittinen kanta nyt vain kertoo isosti arvomaailmasta ja suhtautumisesta toisiin ihmisiin, turha vääristellä asioita. Itse en tinkisi juuri tuosta asiasta. Sen sijaan olen joustanut asuinpaikan ja ikäeron suhteen, sillä en edes pyri yhteisasumiseen, ja olen tyytyväinen näin.

Vierailija
51/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oikeistolaisilla miehillä on isoja identiteettiongelmia sen oman oikeistolaisuuden kanssa, kun on kyse parin hakemisesta. Kyllä se poliittinen kanta nyt vain kertoo isosti arvomaailmasta ja suhtautumisesta toisiin ihmisiin, turha vääristellä asioita. Itse en tinkisi juuri tuosta asiasta. Sen sijaan olen joustanut asuinpaikan ja ikäeron suhteen, sillä en edes pyri yhteisasumiseen, ja olen tyytyväinen näin.

Hienoa, että olet tyytyväinen. En itsekkään oikeana liberaalina hyväksyisi kumppanikseni mitään punavihreää ekstrimistiä, jonka mielestä yksityinen omistaminen on pahe.

Vierailija
52/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt kehenkään "polyyn", taitaa olla muotijuttu? Taidat olla aika nuori? Kukaan aikuinen ei vatvo tuollaisia. Eiköhän se ole itsestäänselvyys, ettei kumppania noin pitkällä vaatimuslistalla löydy. Ihmiset, jotka tekevät kompromisseja, löytävät kumppanin.

Minusta apn listalla Ei ole mitään, mistä kannattaisi tehdä kompromissia. Millaista olisi elämä esim tyhmän ja epäystävällisen kanssa? Tai sellaisen jonka kanssa ei seksuaalisuus osu yhteen, tai joka haluaa pitää montaa kumppania kun itse on monogaminen? Ihan tuhoon tuomittuhan sellainen suhde olisi. Kyllä nuo yhteensopivuus asiat on ihan pakollisia pitkän tähtäimen suhteessa, eikä listalla ollut esim yhtään ulkonäkökriteeriä josta joustaminen voisikin olla ihan fiksua. 

Vierailija
53/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita etsiä miestä, joka haluaa olla monogaaminen eli vähän niitä konservatiivisimpia arvoja ---> sulje ulos kaikki SDP:n äänestäjistä oikealla puolella olevat äänestäjät ulos ---> valita, että kumppania ei löydy, kun ne kaikki kiinnostavat miehet on todennäköisesti siellä 'oikeistopuolueiden' arvokartalla tai polyja.

Onpa taas itse aiheutetut ongelmat.

Ei, kiinnostavat miehet eivät todellakaan ole oikeistopuolueiden arvokartalla. Siitä ei ongelma johdu. En ole koskaan tuntenut vetoa kehenkään, joka olisi osoittautunut oikeistolaiseksi.

Vierailija
54/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ei. Olen alkanut hyväksyä, että elän yksin koko elämäni.

Vierailija
55/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla ei sentään noin isoa määrää. Mutta ei tuo poliittinen kanta ole eniten pois rajaava tekijä, vaan se, että haluaisin kumppanin jakavan yhteisiä kiinnostuksenkohteita, etenkin taiteeseen ja kulttuuriin liittyviä. TÄMÄ on suurempi haaste. 

Vierailija
56/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplle "lohdutuksena" että itse olen erittäin oikeistolainen talousasioissa, mutta miesvalikoima on ihan yhtä nollaa. Itsellä suurimmat karsivat ovat että en halua missään nimessä lisääntynyttä kumppania, enkä käytä tai juuri siedäkään alkoholin juomista. Ja miehen pitää olla (ns kovien tieteiden puolelta, ei humanisti-) fiksu. Siinäpä menee 90+% 😅. Mutta elämäni olisi helvettiä isimiehen tai alkkiksen kanssa, ja heillä minun, enkä jaksaisi jotain tyhjäpäätä, joten parempi olla vaan sinkkuna. 

Vierailija
57/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet tyytyväinen. En itsekkään oikeana liberaalina hyväksyisi kumppanikseni mitään punavihreää ekstrimistiä, jonka mielestä yksityinen omistaminen on pahe.

No jos kerran sinäkin pidät yhteensopivaa arvomaailmaa hyvänä, niin eikös ap:n kriteerit ole sitten ihan hyviä?

Enemmänhän muuten oikeistolaiset tuntuvat pitävän omistamista paheena - muiden paitsi varakkaimpien kohdalla. Juuri nyt on käynnissä projekti, jolla yritetään saada kaikkien pienituloisten ja mahdollisimman monen keskituloisen omaisuus siirrettyä rikkaimman väestönosan haltuun.

Vierailija
58/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oikeistolaisuus hyppäsi tuolta silmille. Monet plussakohdistasi ovat hyvin sellaisia, mitä "oikeistolaiset" arvostavat. Yritä avartaa omaa näkökulmaasi.

Millä lailla? En voisi tuntea vetoa ihmiseen, jonka arvomaailma on mielestäni epäempaattinen, julma ja johtaa epäoikeudenmukaiseen maailmaan. Sori siitä.

Vierailija
59/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Sikäli totta, että eiköhän vasemmistonainen taivu oikeistoliberaaliin kokoomuslaiseen, koska sellainen voi hyvinkin katsella läpi sormien kaikenlaista pro-islam-hörhöilyä.

Vierailija
60/82 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. 

t. "vasemmistokonservatiivi" antijihadisti