Onko aivan mahdotonta löytää 34v YH-isinä lapsetonta nuorehkoa naista kumppaniksi?
Lämmintä, nuorehkoa, kilttiä, lempeää, "äitimäistä" naista isolla N:llä joka on valmis osttamaan vastuun ja olemaan lapsille äitipuoli? Monesti miehiä moititaan, kun eivät halua seurustella YH-äidin kanssa, mutta ihme kumma samat moittijat ovat hiljaa mitä tulee naisten tapailumieltymyksiin.. Niin monesti on orastava juttu kuihtunut, kun naiselle on selvinnyt, että olen yksinhuoltaja ja lasteni äiti on ulkomaalainen taustaltaan.
T. Kahden tyttölapsen isi M34
Kommentit (133)
On mahdotonta. Itse olen tosi lapsirakas äidillinen, lämmin jne nainen ja jäänyt tahattomasti lapsettomaksi terveyssyistä. Adoptoisin vaikka sinun lapsesi ihan milloin tahansa - mutta sinua en haluaisi edes ohimennen tavata ikinä. (Ja adoptio ei olisi lastesi etu, koska heillä on kuitenkin äiti.) Kuulostat aivan hirveän itsekkäältä ihmiseltä. Tuntemattomatkin osaavat ajatella asioita sinun lastesi kannalta toisin kuin sinä. Mekin välitämme enemmän.
AP haluaa nätin, hyvävartaloisen, nuoremman, lapsettoman naisen itselleen, seksikkyyden, kiltteyden ja hyvien taloustaitojen lisäksi, AP haluaa äidin lapsilleen.
En tiedä yhtäkään tällaista parisuhdetta. Poislukien parisuhteet, joissa molemmilla osapuolilla on lapsia (uusperhe) tai jossa äiti on biologinen äiti parisuhteen lapsille.
AP etsii yksisarvista
On todellakin riemukasta luettavaa kuinka naisille ei kelpaa yh. Palstalla on paljon kirjoituksia joissa naiset marisevat että miehille pitää yh kelvata.
Vierailija kirjoitti:
On todellakin riemukasta luettavaa kuinka naisille ei kelpaa yh. Palstalla on paljon kirjoituksia joissa naiset marisevat että miehille pitää yh kelvata.
Kyllä minulle kelpaa. Olen nelikymppinen enkä voi saada lapsia. Aloittajalla on isona bonuksena se, että ex-vaimo on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kyllä kelpaa yh. Naisille ei kelpaa ap joka etsii piikaa ja äitiä lapsilleen.
Terv: Menin naimisiin yh-isän kanssa.
Itsellä menisi lapsia hankkinut mies kyllä suoraan hylkäykseen tinderissä. En halua perustaa omaa perhettäni kenenkään toisen perheen raunioille.
Thaimaasta ja Filippiineiltä
En ymmärrä suomimiehiä, että tuolta asti pitää muijan hakea. Jotakin o vikana miehes...
Suomimuijiakin o iha tarpeeks vapaana ja laskee molemmat osapuolet vaatimuksiaan ni kyl rupee natsaa.
T. Suominainen 17 vuotta saman suomimiehen kanssa ja saman ukon kaa 1 laps
Onpa myrkyllinen ketju! Uskomatonta tekstiä naisimmeisiltä tässä. Vai muutamako heistä tekee lukuisia viestejä, tiedä häntä.
Et halua naista, jolla on paljon menneisyyttä, mutta kapasiteettia vieraiden lasten vanhemmaksi ryhtymiseen olisi kuitenkin oltava?
Vierailija kirjoitti:
Onpa myrkyllinen ketju! Uskomatonta tekstiä naisimmeisiltä tässä. Vai muutamako heistä tekee lukuisia viestejä, tiedä häntä.
Ap on uskomaton nuorta kotipiikaa ja lastenhoitajaa etsiessään. Naisten vastaukset ovat siihen suhteutettuna yllättävän asiallisia eikä kukaan kutsu ap:ta pilalle menneeksi m*tupatjaksi tai kysele lasten ihonväriä, kuten miehet tekevät jokaisessa naisyh-ketjussa.
En alkaisi ap:n lapsille äidiksi. Haluan kyllä lapsia, mutta vasta sitten joskus tulevaisuudessa ja haluan omia, en jonkun toisen. Lisäksi haluan niitä suurinpiirtein samanikäisen kanssa, ap on minulle liian vanha.
N24
Lapsilla on jo äiti, eivät he toista tarvitse. Miksi olet vienyt lapset äidiltään, se on tässä ainoa oleellinen kysymys.
Olen mieluummin k ullikarusellissa kuin vihaamani miehen flesu. Jostain syystä lasten tulo saa naiset erittäin suurella todennäköisyydellä vihaamaan miestään. Sitä voi miettiä, missä menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on uskomaton nuorta kotipiikaa ja lastenhoitajaa etsiessään. Naisten vastaukset ovat siihen suhteutettuna yllättävän asiallisia eikä kukaan kutsu ap:ta pilalle menneeksi m*tupatjaksi tai kysele lasten ihonväriä, kuten miehet tekevät jokaisessa naisyh-ketjussa.
Niinpä. Jos aloitus olisi naisen tekemä olisi koko ketju täynnä haukkumista ja rasistisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin k ullikarusellissa kuin vihaamani miehen flesu. Jostain syystä lasten tulo saa naiset erittäin suurella todennäköisyydellä vihaamaan miestään. Sitä voi miettiä, missä menee pieleen.
Juujuu Pertti, juujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. PANOpiikaa. Kotipiika ei anna ilmaisia seksipalveluksia ja tämä saa palkkaa. Ap haluaa h uorapalvelut, lastenhoidon ja kodinhoidon ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuorta oikein haet?
Nyori nainen ei halua ilmaiseksi lapsenlikaksi yh-iskälle, nuorella on oma elämänsä elettävänä ja kokemukset kerättävänä. Opiskelu, työelämä jne.
Nuori nainen ei myöskään halua äippyliksi aikuiselle miehelle. Se ettei saisi olla omia lapsia kuulostaa siltä ettet halua/kestä kilpailua vaan kaikki huomio pitää kohdistua sinuun. Ei nyt oikein vakuuta.
Ja sano nyt vielä että sulla on lapsiluku täys 🤣🤣🥱🥱
Sanotaanko että karkeasti 20-28v, tietysti voin joustaa suuntaan tai toiseen oikean ihmisen sattuessa kohdalle. En halua naista kenellä on paljon taakkaa/menneisyyttä ja joka on jo väsynyt omien lasten kasvatusten takia. Kuten aieminkin sanoin se ei ole pois suljettua, että tekisimme vielä naisen kanssa lisääkin lapsia.
AP
Eli 20 v naiselle olisi tarjolla 14 v vanhempi yh-iskä, joka toivoo naisen vaihtavan opiskelijaelämän vieraiden lasten huoltajana olemiseen ja uusperhearjen pyörittämiseen? Ikäistäsi naista et halua, koska hyi ne on vanhuksia, mutta naisia ei ikä haittaa, koska empaattisina he katsovat vain persoonaa.
Opetatko niille kahdelle tyttärellesikin, että rima on syytä pitää näin matalalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu Pertti, juujuu.
Ihan nainen olen. Ymmärrät sitten joskus kun verenkiertosi siirtyy palleista aivoihih. Jos siirtyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla lapseton ja nuori, kun et ole kyseisiä asioita itsekään?
Miksi kumppanin pitäisi aina olla valokopio itsestä?
On. Lapsettomat eivät halua ottaa edes riskiä, että yrität työntää heille lapsenvahtihommia, lapselliset eivät kelpaa ja kaikki halveksivat lapsensa hylkääjää, jos sellaista suunnittelet.