Onko aivan mahdotonta löytää 34v YH-isinä lapsetonta nuorehkoa naista kumppaniksi?
Lämmintä, nuorehkoa, kilttiä, lempeää, "äitimäistä" naista isolla N:llä joka on valmis osttamaan vastuun ja olemaan lapsille äitipuoli? Monesti miehiä moititaan, kun eivät halua seurustella YH-äidin kanssa, mutta ihme kumma samat moittijat ovat hiljaa mitä tulee naisten tapailumieltymyksiin.. Niin monesti on orastava juttu kuihtunut, kun naiselle on selvinnyt, että olen yksinhuoltaja ja lasteni äiti on ulkomaalainen taustaltaan.
T. Kahden tyttölapsen isi M34
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuorta oikein haet?
Nyori nainen ei halua ilmaiseksi lapsenlikaksi yh-iskälle, nuorella on oma elämänsä elettävänä ja kokemukset kerättävänä. Opiskelu, työelämä jne.
Nuori nainen ei myöskään halua äippyliksi aikuiselle miehelle. Se ettei saisi olla omia lapsia kuulostaa siltä ettet halua/kestä kilpailua vaan kaikki huomio pitää kohdistua sinuun. Ei nyt oikein vakuuta.
Ja sano nyt vielä että sulla on lapsiluku täys 🤣🤣🥱🥱
Sanotaanko että karkeasti 20-28v, tietysti voin joustaa suuntaan tai toiseen oikean ihmisen sattuessa kohdalle. En halua naista kenellä on paljon taakkaa/menneisyyttä ja joka on jo väsynyt omien lasten kasvatusten takia. Kuten aieminkin sanoin se ei ole pois suljettua, että tekisimme vielä naisen kanssa lisääkin lapsia.
AP
Minulla on hyvä työ, olen nähnyt maailmaa ja matkustellut (mistä lasten äitikin tarttui mukaan), ollut naimisissa ja minulla on lapsia, eli olen kypsä mies. Moni kolmekymppinen mies on sinkku ja elää vieläkin poikamieselämää. Parikymppiset miehet puolestaan ovat lapsellisia ja harvoin haluavat perhettä.
AP
Minulla on hyvä työ, olen nähnyt maailmaa ja matkustellut (mistä lasten äitikin tarttui mukaan), ollut naimisissa ja minulla on lapsia, eli olen kypsä mies. Moni kolmekymppinen mies on sinkku ja elää vieläkin poikamieselämää. Parikymppiset miehet puolestaan ovat lapsellisia ja harvoin haluavat perhettä.
AP
Ihan samanlaisia ne parikymppiset naiset ovat. Valoja päälle nyt!
Siitä vain ap hyvä. Itse olen ikäisesi ja deittailen parhaillani 18 v tyttöä. Olen tosin lapseton, joten tuo saattaa sinulla toki rajoittaa valinnanvaraa.
Ei pysty antamaan edes säälistä 1/5. On niin saatanan paska provoyritelmä.
Hyh, punasia lippuja liehuu oikein.
Et sinä elähtänyt ukonrähjä saa ketään nuorta. Hoida itse kakarasi ja juttele itsesi ikäisten tai vanhempien naisyen kanssa.
No minä olen ollut naiseton 33v lähtien. Nyt 40v. Aina välillä joku varattu nainen ilmaisee kiinnostusta. Itse en jaksa mitään kolmio draamaa. Mutta jos tavoitteesi on löytää ns. Hyvä catch, koulutettu ja itsestään huoltapitävä nainen, niin mahdollisuudet on aika pienet. He haluavat perustaa oman perheen usein nollista. Kaikenlaista yh-mammaa löytyy myös kyllä mutta itse en halua isäpuoleksi. Kannattaa pohtia nämä kuviot mihin on valmis ja mihin ei ole. Mutta jos tosiaan haluat lapsettoman naisen, hyvän näköisen (lihavat ja rumat pois luettuina) niin aika vaikeeta voi olla.
Toisaalta ja toisaalta.
Lapsettomat naiset eivät halua yhäreitä kumppaneikseen, mutta ollessaan itse yhäreitä haluavat lapsettoman kumppaniksi.
Molempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyori nainen ei halua ilmaiseksi lapsenlikaksi yh-iskälle, nuorella on oma elämänsä elettävänä ja kokemukset kerättävänä. Opiskelu, työelämä jne.
Nuori nainen ei myöskään halua äippyliksi aikuiselle miehelle. Se ettei saisi olla omia lapsia kuulostaa siltä ettet halua/kestä kilpailua vaan kaikki huomio pitää kohdistua sinuun. Ei nyt oikein vakuuta.
Sanotaanko että karkeasti 20-28v, tietysti voin joustaa suuntaan tai toiseen oikean ihmisen sattuessa kohdalle. En halua naista kenellä on paljon taakkaa/menneisyyttä ja joka on jo väsynyt omien lasten kasvatusten takia. Kuten aieminkin sanoin se ei ole pois suljettua, että tekisimme vielä naisen kanssa lisääkin lapsia.
AP
Ei helv.. Olet pahasti harhainen, jos kuvittelet noilla spekseillä ketään saavasi. Sun kannattaa alkaa katseleen vähintään ikäisiksi eli 35+ silloin joku voi vielä haksahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ja toisaalta.
Lapsettomat naiset eivät halua yhäreitä kumppaneikseen, mutta ollessaan itse yhäreitä haluavat lapsettoman kumppaniksi.
Molempi parempi.
Lapseton nainen ei voi olla mikään yhäri. Yhärillä on lapsia.
On. Kukaan ei halua toisen naisen penskoja huollettavakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ja toisaalta.
Molempi parempi.
Autisti kaappasi Jättipotin!
No, ei ole mahdotonta, mutta todennäköisesti joudut tinkimään jostain muusta naisessa. Eikö lapsilla kuitenkin ole äiti? Jos äiti on kuollut, on helpompi toisen naisen tulla oikeasti vanhemmaksi kuin, että taustalla on se oikeakin äiti. Tietysti lapsilla kuuluu olla äitisuhde, joten senkään takia "vieraan naisen" ei tule pyrkiä äidiksi, vaikka arjessa huoltoon osallistuisikin.
Minä nyt en ole sinun genreäsi, mutta olen 47-vuotias ja omat lapset 18 ja 20. Jos eroaisin nyt, niin en ikinä huolisi miestä, jolla on nuorempia lapsia kuin omani. Lapset ei ole ongelma, mutta lapsiperhe-elämää en alkaisi enää elämään, sopimaan menoja toisen lasten mukaan, säätämään isävierailuja jne. Apua. Tottakai lapset rajoittaa ja tottakai aikuisiakin lapsia tulee huomioida, mutta en luopuisi tästä vapaudesta, kun nuorempikin pian muuttaa jo pois kotoa. No, jos mies olisi tosi rikas, niin sitten voisin harkita, jos elämäni olisi muuten luksusta ja helppoa.... Hah. Oikeasti en ole niin hehkeä, että rikkaat miehet mut haluaisi.
Nuorehkoa lapsetonta lapsesi äidiksi? Miksi nuorta? Oman ikäisesi saattaisi ehkä löytyä. Mutta tuskin kiinnostaa muiden muksuja heidänkään hoitaa, ihan samalla viivalla taidat olla yh-äitien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ja toisaalta.
Molempi parempi.
Autisti kaappasi Jättipotin!
Onnittelut sinulle siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Todellakaan kukaan täyspäinen tuonikäinen ei ala toisten lapsille äitipuoleksi.
Vierailija kirjoitti:
"lasteni äiti on ulkomaalainen taustaltaan"
Moni palstalainen on taktisesti jättänyt ottamatta kantaa tuohon kohtaan aloituksessa. Todellisuushan on se, että moni suomalainen nainen on ikävä kyllä edelleen r @ sisti vaikka some-tilin kuvauksissa pyörii BLM- ja Palestiina-liput vuoron perään.
#naisvihanäkyväksi
Kaksikymppisiä naisia katselevat miehet ovat pedofiileja. Tiedän kokemuksesta, koska olin 25-vuotiaana pedofilian uhri, kun eksyneenä nuorena deittailin hetken 35-vuotiasta miestä.