Onko aivan mahdotonta löytää 34v YH-isinä lapsetonta nuorehkoa naista kumppaniksi?
Lämmintä, nuorehkoa, kilttiä, lempeää, "äitimäistä" naista isolla N:llä joka on valmis osttamaan vastuun ja olemaan lapsille äitipuoli? Monesti miehiä moititaan, kun eivät halua seurustella YH-äidin kanssa, mutta ihme kumma samat moittijat ovat hiljaa mitä tulee naisten tapailumieltymyksiin.. Niin monesti on orastava juttu kuihtunut, kun naiselle on selvinnyt, että olen yksinhuoltaja ja lasteni äiti on ulkomaalainen taustaltaan.
T. Kahden tyttölapsen isi M34
Kommentit (96)
Lähemmäs omaa ikääsi = on mahdollista
Tuollaista nuorta kun olet viesteissäsi kuvaillut = mahdotonta
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hieman oudolta noi juttusi. Oma tyttäreni on 22 ja hän tapailee oman ikäisiä miehiä tai jokusen vuoden vanhempia. Hehän elävät vielä nuorten ja vapaiden elämää. Nytkin lähti mökille isolla porukalla uudenvuoden viettoon. Vaikea kuvitella, että haluaisi olla äitipuoli joillekin lapsille.
Että oikein miehiä. No, tietää mitä siellä mökillä tapahtuu.
Nyt on Porvoossa hyvät jutut. 2.5/5!
Oikeasti, jos haluat noilla spekseillä niin ota joku nuori narkkari "äitipuoleksi", siinäpä jätät omat lapsesi huoletta tämän pikkumamman hoitoon vai mitä? Loput voimme lukea ip-lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ollut naiseton 33v lähtien. Nyt 40v. Aina välillä joku varattu nainen ilmaisee kiinnostusta. Itse en jaksa mitään kolmio draamaa. Mutta jos tavoitteesi on löytää ns. Hyvä catch, koulutettu ja itsestään huoltapitävä nainen, niin mahdollisuudet on aika pienet. He haluavat perustaa oman perheen usein nollista. Kaikenlaista yh-mammaa löytyy myös kyllä mutta itse en halua isäpuoleksi. Kannattaa pohtia nämä kuviot mihin on valmis ja mihin ei ole. Mutta jos tosiaan haluat lapsettoman naisen, hyvän näköisen (lihavat ja rumat pois luettuina) niin aika vaikeeta voi olla.
Siinä 40-vuotias mies ja hänen tulkintansa. Ongelma on vain löytää ei-ruma ja ei-lihava nuori nainen, joka on lapseton.
Huhhuijaa. Ihan kuin lapselle äitipuoleksi sopivia naisia yleensäkään saisi jostain kaupasta, pitää vaan etsiä kun kerran sellaisen paketin haluaa.
Voi teitä mieslapsia.
Jos miehet ei yleisesti halua yh-äitejä suhteeseen, miksi naisten pitäisi haluta yh-isä? Molemmilla vaikea löytää uutta kumppania jolla ei olisi lapsia.
Ehkä naiset, jotka eivät voi saada lapsia olisivat sinun kohderyhmää? Joudut todennäköisesti tinkimään erilaisista ominaisuuksista, mutta jos äitimäisyys, lapsettomuus ja halua ryhtyä äidiksi lapsillesi olisi ne tärkeimmät, niin varmasti lykästää jossain vaiheessa.
Lapsettomana naisena en todellakaan ala toisen naisen lasten piiaksi tai muutenkaan halua käytettyä miestä.
Minusta loogisinta olisi että AP hakisi naista joka olisi yli 40-v eikä saa omia lapsia. Sellainen nainen voisikin olla sekä kypsä että halukas ottamaan vastaan kaksi bonuslasta.
Mutta toki isällä on aina lapsista suurempi vastuu kuin äitipuolella etenkin kun näyttää siltä, että AP:n ulkomainen puoliso on joko oikeasti menehtynyt tai häipännyt kuvioista. Siinä tilanteessa niiden tyttölasten kasvattaminen on aika vaativa juttu, lienevät terapiassakin. Lisäksi pitäisi ymmärtää bioäidin kulttuuria ja kieltä kenties, koska lapsillahan on oikeus myös äitinsä kulttuuriperintöön.
Melkoisen vaativa homma myös kypsälle naiselle.
AP siis on aika hakusessa omien lastensa tarpeista. Ajattelee taas vain alapäällään omia tarpeitaan kuten miehet usein.
Täällä ois 17v himokas porvoolaistyttö, isot bosat tiukka alapää, ass-to-mouth käy myös. olen tiimalasivartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hieman oudolta noi juttusi. Oma tyttäreni on 22 ja hän tapailee oman ikäisiä miehiä tai jokusen vuoden vanhempia. Hehän elävät vielä nuorten ja vapaiden elämää. Nytkin lähti mökille isolla porukalla uudenvuoden viettoon. Vaikea kuvitella, että haluaisi olla äitipuoli joillekin lapsille.
Mitä luulet, istuuko jääpussien päällä kotimatkan?
Vierailija kirjoitti:
"lasteni äiti on ulkomaalainen taustaltaan"
Moni palstalainen on taktisesti jättänyt ottamatta kantaa tuohon kohtaan aloituksessa. Todellisuushan on se, että moni suomalainen nainen on ikävä kyllä edelleen r @ sisti vaikka some-tilin kuvauksissa pyörii BLM- ja Palestiina-liput vuoron perään.
Taktisesti? Jos kyseessä olisi yh-nainen samoilla spekseillä, r*sistinen huo*ittelu olisi ketjun pääsisältö.
Jos löydät niin onnea! todennäköisyys on liki sama kuin Eurojackpot päävoitossa. Naisille ei vaan sovellu että miehellä on lapsia valmiiksi matkassa!
Been there.
T: ent yh-iskä
Vierailija kirjoitti:
Jos löydät niin onnea! todennäköisyys on liki sama kuin Eurojackpot päävoitossa. Naisille ei vaan sovellu että miehellä on lapsia valmiiksi matkassa!
Been there.
T: ent yh-iskä
Vaikka miehillä on naisia useammin lapsia usean kumppanin kanssa, naiset nimenomaan syrjivät miehiä, joilla on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain ap hyvä. Itse olen ikäisesi ja deittailen parhaillani 18 v tyttöä. Olen tosin lapseton, joten tuo saattaa sinulla toki rajoittaa valinnanvaraa.
Sinä et nyt oikein ymmärrä. 35-vuotias lapseton mies ei ole kahden lapsen 35-vuotias yksinhuoltajaisä.
Lapsettomuus on valintani, niin miksi ihmeessä rupeaisin äitipuoleksi?
Ei minua haittaa, jos miehellä on lapsia, mutta silloin me ei nähdä. Tämä on oikein lapsillekin, jotka saavat isän kokonaan itselleen.
Jos lapset eivät koskaan ole äidillään, suhde on mahdoton.