Onko aivan mahdotonta löytää 34v YH-isinä lapsetonta nuorehkoa naista kumppaniksi?
Lämmintä, nuorehkoa, kilttiä, lempeää, "äitimäistä" naista isolla N:llä joka on valmis osttamaan vastuun ja olemaan lapsille äitipuoli? Monesti miehiä moititaan, kun eivät halua seurustella YH-äidin kanssa, mutta ihme kumma samat moittijat ovat hiljaa mitä tulee naisten tapailumieltymyksiin.. Niin monesti on orastava juttu kuihtunut, kun naiselle on selvinnyt, että olen yksinhuoltaja ja lasteni äiti on ulkomaalainen taustaltaan.
T. Kahden tyttölapsen isi M34
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
"Joka on valmis ottamaan vastuuta". Haluat siis lapsillesi ilmaisen hoitajan ja itsellesi ilmaisen piian, kokin, siivoojan. "Jännä" ettei tärppää.
Kylläpä teit kasan olettamuksia ilman faktoja. #MiesvihaNäkyväksi
Olen lapseton nuorekas nainen ja etsisin kyllä lapsetonta miestä ja sellaisen löysinkin
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yh? Missä se lapsen äiti on?
Kyllästyi miesvauvaan, joka sysää kaiken vastuun naiselle.
Minä olen alle nelikymppinen lapseton nainen, minulle kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Nukkui pois.
Tai näin ainakin kerron tapailemilleni naisille. Sillä saa sentään usein sympatiat puolelleen.
AP
Olen ollut avovaimo ja äitpuoli. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos kumppanillani on jo lapsia. MUTTA: En ikinä missään tilanteessa suostu olemaan mikään äitipuoli.
N26
Mikset? Onko vasemmistolaisen median propaganda purrut vai miksi nuoret naiset karsastavat äitiyttä nykyisin? Tuossahan saa äitiyden parhaat puolet ilman huonoja.
Tapani
Onko Tapani vielä peruskoulussa vai miksi hän ei ymmärrä suomea?
Jos olet komea mies, naisia löytyy vaikka mihin lähtöön. 34 v mies on nuori, joten totta kai löydät itsellesi nuoria naisia, siis jos muut avut ovat kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
"Joka on valmis ottamaan vastuuta". Haluat siis lapsillesi ilmaisen hoitajan ja itsellesi ilmaisen piian, kokin, siivoojan. "Jännä" ettei tärppää.
Eikä ap kirjoittanut edes "vastuuta" vaan "vastuun"! Huomaatko ap, "YH-isi", miltä tuo kuullostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkui pois.
Tai näin ainakin kerron tapailemilleni naisille. Sillä saa sentään usein sympatiat puolelleen.
AP
Taidat olla trollipahanen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet komea mies, naisia löytyy vaikka mihin lähtöön. 34 v mies on nuori, joten totta kai löydät itsellesi nuoria naisia, siis jos muut avut ovat kohdillaan.
34v on melkein keski-ikäinen, ei todellakaan enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen naisen pitäisi olla lapseton täti? Eikö olis vain kiva, jos rouvallakin olisi pari leikkikaveria sun lapsille.
Hyvin outoa, pelkäätkö jotenkin sitä naisen pimppaa? Että pimppa puhkeaa puhumaan ja toteaa, että nyt on niin pieni mato aiempiin verrattuna, että tätä me ei huolita.
En haluaisi isoa uusiperhettä. Jos nainen haluaisi "omia" lapsia niin siihen voisin suostua elämäntilanteen salliessa.
AP
Miksi nuori nainen alkaisi sinulle piiaksi ja kodinkoneeksi ja "joskus myöhemmin" saisi omia lapsia? Mitä helvettiä sinä oikein kuvittelet. Anna lapsesi niiden äidille yksinhuoltajuudella jos et kestä olla isä.
Ei kukaan täysjärkinen lapseton ota lapsen omaavaa henkilöä kumppaniksi.
Etsi toista jolla on jo lapsia, voitte sitten vaatia toisiltanne sitä hovikuskia/lastenpiikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla lapseton ja nuori, kun et ole kyseisiä asioita itsekään?
Mikä peruste tuo muka on. Naiset haluavat pitkän, vahvan, hauskan, rikkaan jne. miehen vaikka eivät itse ole mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
34v on melkein keski-ikäinen, ei todellakaan enää nuori.
Entäs minä joka olen 35 v, mutta luullaan jatkuvasti 20-25-vuotiaaksi? 😁 Vale-nuori vai vale-keski-ikäinen? Sanoisin itse olevani nuori, koska selkeästi sitä biologisesti olen, sanoi ikäni numerona mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkui pois.
AP
Valheella on lyhyet jäljet, varsinkin kun sulla on tietenkin viikko-viikko-järjestely lapsista.
Sun kohdalla se "yh" tarkoittaa yhteishuoltajuutta.
Salli mun nauraa. Haluat itsellesi nuoren lapsettoman naisen joka alkaa sinun lapsille hoivaavaksi äitipuoleksi mutta et itse lupaa hänelle edes omia lapsia. Kuka hullu tuohon alkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuorta oikein haet?
Nyori nainen ei halua ilmaiseksi lapsenlikaksi yh-iskälle, nuorella on oma elämänsä elettävänä ja kokemukset kerättävänä. Opiskelu, työelämä jne.
Nuori nainen ei myöskään halua äippyliksi aikuiselle miehelle. Se ettei saisi olla omia lapsia kuulostaa siltä ettet halua/kestä kilpailua vaan kaikki huomio pitää kohdistua sinuun. Ei nyt oikein vakuuta.
Ja sano nyt vielä että sulla on lapsiluku täys 🤣🤣🥱🥱
Sanotaanko että karkeasti 20-28v, tietysti voin joustaa suuntaan tai toiseen oikean ihmisen sattuessa kohdalle. En halua naista kenellä on paljon taakkaa/menneisyyttä ja joka on jo väsynyt omien lasten kasvatusten takia. Kuten aieminkin sanoin se ei ole pois suljettua, että tekisimme vielä naisen kanssa lisääkin lapsia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teit kasan olettamuksia ilman faktoja. #MiesvihaNäkyväksi
Tilastojen pohjalta olettamukset osuivat näköjään todella kipeästi ihosi alle ja napakymppiin, nilviäinen :D
Jos lapsesi on pieni, niin se on aivan liian iso taakka jollekin nuorelle naiselle ruveta varaäidiksi. Pitäisi olla joku sellainen nainen, jolla on itsellään esim. yksi vähän vanhempi lapsi ennestään. Harvassa kyllä nekin on, jotka suostuisivat tuollaiseen. Lähtökohtaisesti omat lapset hoidetaan itse. Oli sitten mies tai nainen.