Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinkkumies, mitä ajattelisit jos joku nainen sun opiskeluajoilta laittaisi yhtäkkiä viestiä ja haluaisi nähdä?

Vierailija
30.12.2025 |

Huomasin että 20 vuoden takainen ihastukseni on sinkku, niin kuin minäkin nykyään. 

Mirkku

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että hän on bongannut tulotietoni verolistoilta ja yrittää päästä osingoille 

Mä taas katoin, että konkkaan meni, oisko hää nyt kyllin epätoivonen...

Vierailija
42/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelisin itsekseni että "ai nyt kelpaan kun löydyn verokoneesta"

Noita nimittäin tuli muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kyynistä porukkaa täällä.

Tsemppiä sulle Mirkku! 

Vierailija
44/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaisin kostoksi.

Kouluaikoina naiset ei antanut huomiota. Miksi mun pitäisi antaa naisille huomiota, kun niiden parasta ennen päiväys on mennyt ohi ja nainen yrittää epätoivoisesti saada elättäjän lapsilleen.

Sorry. :-)

Vierailija
45/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko mies luvan lähestyä?

Ei tainnut, joten ahdistelisit häntä.

Jätä miehet rauhaan, ne ei selvästi ole sun juttus.

Vierailija
46/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reagoisi mitenkään. En tapaile oman ikäisiäni naisia.

M42

Naiset alapeukuttaa! :D

Vierailija
47/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin pitkälti että naiselle kävi näin:

Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden

Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta.

Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!

Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi mies heitti ystävääni silitysraudalla päähän.

Dynamiikka nuoruuden rakkauselämässä toimi suorastaan tervettä järkeä vastaan. Se, että rakkauden tiellä oli esteitä, vain lisäsi hullaantumista milloin mihinkin puolijuoppoon näyttelijään, basistiin tai tulevaan menestyskirjailijaan. Muita naisiakin näiden ihastuttavien renttujen ympärillä pyöri, mutta rakkauden puolestahan pitää taistella. Eikö vain? Juuri minun rakkauteni varmasti muuttaisi moniongelmaisen renttuhurmurin ihan toisenlaiseksi ihmiseksi!

Ja kävikö näin? Ei käynyt. Keski-iässä sitä viimein alkaa tajuamaan, että eivät ihmiset muutu. Usein ihmiset ja asiat ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät.

Muistan, kun havahtuminen kunnon miesten mahtavuuteen jysähti päähäni jokunen vuosi sitten. Sitä ennen olin pitänyt esimerkiksi insinööriä maailman tylsimpänä ammattina. Mutta eihän se ole sitä! Tapasin cocktail-kutsuilla miehen, jolla oli oma maansiirtofirma. Maansiirtofirma! Kerro lisää! Eihän sitä mielenkiintoisempaa keskusteluaihetta melkein edes ole!

Luotettava, rehellinen, nykyaikainen mies on keski-ikäisten deittimarkkinoilla valttia. Monet osaavat hoitaa omat asiansa ilman, että naisen pitää alkaa höösimään miestä milloin missäkin.