On surullista miten naisille merkkaa vain miehen ulkonäkö ja siksi miehet ei käy yökerhoissa.
Miehet ei käy enää baareissa eikä yökerhoissa koska eivät kelpaa taviksina naisille. Sen takia yökerhoja ja baareja menee konkurssiin. Toista oli 20 vuotta sitten kun itse kävin yökerhoissa niin kyllä naiset lähti tanssimaan ja jatkoille. Enää ei miesten kannata baareissa käydä.
https://yle.fi/a/74-20201911?origin=rss
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi mennä pyytää treffeille tavis naista baarista tai vaikka kirkosta niin saatte varmasti pakkeja. Ei se miksikään siitä muutu yrittääkö naisia baarista tai mistä niin kyllä suomi naiset on todella nirsoja.
Sinulle naisia ovat vain nuoret ja kauniit naiset. Tavallisia ja rumia et edes huomaa.
Tottakai nätti ja urheilullinen nainen kiinnostaa. Halua naisen joka urheilee kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä muakaan ole miehet koskaan lähestyneet baareissa. Monta kertaa lähtenyt baarista kotiin itkemään kun en taaskaan kelvannut.
Aika erikoista nyt itkeä tuon takia ei minuakaan miehenä ole naiset lähestyneet baarissa kuin muutaman kerran elämäni aikana. Voi sitä naisenakin varmasti itse lähestyä niitä kiinnostavia miehiä.
Naiset on vain todella pinnallisia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ne miehetkin on komeimmillaan. Mitäs et pariutunut nuorena silloin kun niitä naisia oli tarjolla? Nelikymppisenä se on jo säälittävää etsiä naisia yökerhoista.
MItä sillä on väliä jos on 40 v ?
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehillekään merkkaa naisissa muu kuin ulkonäkö.
Totta. Siksi en katso rupsahtaneita yli 40-v naisia enää päinkään.
En käynyt nuorena enkä käy nytkään koska en jaksa kuunnella paskaa musiikkia liian kovalla volyymilla.
M33
Sinulle naisia ovat vain nuoret ja kauniit naiset. Tavallisia ja rumia et edes huomaa.