Ostatko monitehosilmälasit kaikilla "herkuilla"?
Silmälaseja ostaessa myyjä aloittaa linssien myynnin kalleimmilla linsseillä ( noin 1300 e).
Halvimmat linssit ovat noin 200 e.
Ovatko halvimmat linssit ihan "kuraa"? Onko kokemuksia?
Lasien hintaero voi olla jopa 900 e linsseistä riippuen.
Kommentit (24)
Paljon likinäköä, paha hajataitto, nuorisomonitehot. Kyllä otin kaikilla mausteilla, teen työtä visuaalisella alalla ja näkeminen on tärkeää. En myöskään halua kannatella nenälläni mitään kilon pullonpohjia.
Banaanin kehitystä seuraan, mutta itse en uskaltaisi tehdä linssien hionnan kohdistusta, vaan haluan, että sen katsoo minulle kovan luokan ammattilainen.
En osta, mutta en osta niitä halvimpiakaan. Keskitaso on minulle aivan riittävä. Näen edelleen lukea ilman laseja ja näyttöpäätetyöhön on työnantajan maksamat lasit. Sellaisrn tarjouksen etsin, johon sain aurinkolasit vahvuuksilla kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
ostan aina kaikilla herkuilla ja tarjouksesta 2 lasit yksien hinnalla.Ensivuoden puolella taitaa olla seuraavat vuorossa. Nämä nyt käytössä olevat maksoi 1400e yhteensä, eli yksien hinta.
Minulla sama juttu, kahdet moniteholasit, joista toiset aurinkolasit. Maksoivat 1700 € koska otin kalleimmat pokat mitä löysin. Kivijalkaliikkeestä omalta paikkakunnalta tietenkin.
Ostin juuri Silmäasemalta kalleimmat monitehot mitä löytyy ja samaan hintaan aurinkolasit voimakkuuksilla. Hintaa tuli kaiken kaikkiaan 1668€. Lukualue on tehty niin huomaamattomaksi että linsseihin totuin hetkessä. Ja hyvin näkee.