EROSIN tänään kirkosta ja säästän sievoiset rahat
Kiitos ja hyvästi. Ostelen vaikka samppanjaa ja pistän rahat iloiseen elämään.
Kommentit (104)
Jos sijoittaa 33 euroa /kk esim. S & P 500 indeksiin, niin 30 vuodessa on 10 %:n tuotolla kertynyt jo 68617 euroa!!!
ISO SÄÄSTÖ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä niillä rahoilla tee mitään Helvetissä.
Jumalan rakkautta? "anna rahat tai kidutan sinua ikuisesti!"
Minä en ole sääntöjä tehnyt. Raamattu sanoo useassa kohdassa, että jos nimeä ei ole kirjoitettu Elämän Kirjaan, joutuu paholaisen kanssa tuliseen järveen.
Ihan kuin laiton uhkaus. Pelolla manipuloidaan ihmisiä kääntymään uskoon. Miten näitä uskontoja ei jo kielletä nykypäivänä? Niiden varjolla tehdään paljon pahaa ja aivopestään ihmisiä kaikenlaisiin lahkoihin ja uskomuksiin.
Herran pelko on viisauden alku.
Ja sinä maksat sen takia "lunnaita" (kirkollisve
Näin italialainen Mafia on toiminut monta vuosisataa "maksa 100 € viikossa tai me tullaan ja murretaan sun jalat ja sytytetään talo palamaan"
Pannaan rahamme sijoittaen siten, että se hyödyttää rahan sijoittajaa. Ts rahastoihin ja osakkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti sinua olisi odottanut joka tapauksessa.
Höpsö, ei mitään helvettiä tai jumalaa ole olemassa. Yhtään sen enempää kuin hammaskeijua tai loch nessin hirviötä.
Ainakaan ei kannata valittaa rahapulaa jos on varaa heittää satoja euroja vuodessa mielikuvitusolennon kirjakerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tuomitset helvettiin sen joka ei halua kuulua kys. instituutioon? Uskoa voi varmaan muutenkin.
Because there is not hate than christian love.
Täällä yksi iloinen veronmaksaja suosittelee seurakunnan palveluihin tutustumista. Kävin joulun alla mm. kolmessa joululaulutilaisuudessa ja aattoiltana yömessussa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi iloinen veronmaksaja suosittelee seurakunnan palveluihin tutustumista. Kävin joulun alla mm. kolmessa joululaulutilaisuudessa ja aattoiltana yömessussa.
Varmasti näin. Jos oikeasti käyttää seurakunnan palveluja ahkerasti. Aika moni vaan maksaa sen 400 € vuodessa ja käy ehkä kerran kirkossa. Tulee aika arvokas käynti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aapee. Minä erosin jo monta vuotta sitten.
Mitä se sinuun vaikuttaa jos ap eroaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti näin. Jos oikeasti käyttää seurakunnan palveluja ahkerasti. Aika moni vaan maksaa sen 400 € vuodessa ja käy ehkä kerran kirkossa. Tulee aika arvokas käynti.
Tuolla rahalla saa Tuskaan kolmen päivän vip-liput ja jää vielä varaa ottaa pari kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aapee. Minä erosin jo monta vuotta sitten.
Mitä se sinuun vaikuttaa jos ap eroaa
Se vaikuttaa meihin kaikkiin. Aina kun joku eroaa kirkosta, eräs toinen usko tiukentaa otettaan Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sääntöjä tehnyt. Raamattu sanoo useassa kohdassa, että jos nimeä ei ole kirjoitettu Elämän Kirjaan, joutuu paholaisen kanssa tuliseen järveen.
Ihan kuin laiton uhkaus. Pelolla manipuloidaan ihmisiä kääntymään uskoon. Miten näitä uskontoja ei jo kielletä nykypäivänä? Niiden varjolla tehdään paljon pahaa ja aivopestään ihmisiä kaikenlaisiin lahkoihin ja uskomuksiin.
Täysin lailllinen uhkaus, joka sinunkin kannattaisi ottaa todesta. Sillä viimeinen tuomio koskee jokaista ihmistä.
Tosin kannattaa muistaa että minkään kirkon tai herätysliikkeen jäsenyys ei silloin auta pätkääkään, vaan vain Jeesuksen uhrityö.
Naispappien ja sateenkaaripiispojen porttokirkosta on syytäkin erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin lailllinen uhkaus, joka sinunkin kannattaisi ottaa todesta. Sillä viimeinen tuomio koskee jokaista ihmistä.
Tosin kannattaa muistaa että min
Mene pois, eksyttäjä! Ihmisen on lähes mahdoton pysyä Herran Sanassa, jos ei ole kirkon yhteisössä. "Ei ole hyvä ihmisen olla yksin" sanotaan siellä Hyvässä Kirjassa.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti sinua olisi odottanut joka tapauksessa.
Helvetti odottaa jokaista, joka ei ole uudestisyntynyt ja tehnyt parannusta.
Ei, lapsikaste ei ketään synnytä uudesti, eikä kirkon jäsenyys takaa taivaspaikkaa.
Taidat olla aika köyhä, kun teet ideologiset ratkaisusi rahan takia? Musta kirkkorakennukset on upeita monumentteja, ja hautausmaalla on kiva kävellä ja miettiä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tuomitset helvettiin sen joka ei halua kuulua kys. instituutioon? Uskoa voi varmaan muutenkin.
Minä en tuomitse, Herra tuomitsee.
Usko korkeimpaan ei vaadi että pitäs siitä maksaa. Erosin n 20v sitten kun jäin eläkkeelle ja totesin että olen " aneet" maksanut, vaikka niitä ei vaadota, mutta harmittaa kun maksoin liian kauan. Olen saanut kirkollisveroon menneet varat käyttää hyvinvointiini vuodessa n 500e. En ole ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika köyhä, kun teet ideologiset ratkaisusi rahan takia? Musta kirkkorakennukset on upeita monumentteja, ja hautausmaalla on kiva kävellä ja miettiä elämää.
Joku muu sana minulla tulee Kouvolan Keskuskirkosta mieleen, kuin upea monumentti...
Ja valtiohan ne hautausmaiden ylläpidot maksaa.
Faktojen toteaminen ei ole uhkailua. Vai onko uhkaus sanoa, että ei kannata ajaa yksisuuntaista väärään suuntaan?